2010年9月28日星期二

珍玩

都是館藏級的珍玩,不能擁有,拍下也賞心!



9 則留言:

Armadillo 說...

第一張嗰舊係雞血石?雖然我唔係好識石頭,不過就知雞血石係貴。

Coffee 說...

校長︰

幾件珍宝可有名堂呀?能略講下?同埋係邊度博物館影架?

肥貓 說...

你好像對古玩類的物件開始有興趣....

嘿嘿 說...

哪里拍的啊?

我已经回家啦!

eric 說...

有美玉於斯

韻味熊貓 說...

美肉就合我!美玉就真係唔識欣賞!

Ebenezer 說...

呢排係唔係學校又要帶學生參觀博物館呀?

L L 說...

Armadillo:

係呀,係雞血石。我廿幾年前買過一舊,但當然冇照中的那舊靚。只可惜那年沒買田黃。



Coffee:

喺廣州省博物館影架,至於名堂,沒記下哩!




貓姐:

我鍾意過喇,尤其印章,但我始終門外漢:(

L L 說...

嘿嘿:

你的三月遊,一定所得良多!

照片在廣州省博物館拍的。




Eric:

啊,有美人於斯更好呢!





佛爺:

kaka, 美肉?衰得你,要來食的嗎?




Eben:

唔係呀,係之前的,自己去架,那裏很值得一遊啊!