2008年10月5日星期日

我在中大的日子

1977年崇基中文系會迎新 (前排左二,嗰時仲練緊洪拳)。


崇基學院 O Camp(前排左五,那年史文鴻係我輔導員,黄志新都係,兩個後來都成為猛人)。


社際戲劇比賽:卡拉爾大娘的槍。其實我識鬼做戲!


做了幾年 O Camp 輔導員,不知幾好玩(前排中)!


1980年大四仲做系會。旁邊藍色衫的周師妹幾年前因病逝世,令我低沉了一段時間。嬌滴滴的周師妹曾任香港僱主聯合會要職,漂亮聰慧,實在令人惋惜。

後排左二起劉殿爵教授、潘銘燊老師、鄧仕樑老師、徐芷儀老師(李天命老師太座)。


我的同班同學,大四時的離別敍餐(二排右一)。


大四時住研究院宿舍。


宿舍裏的書桌,我閱讀、做功課,但沒情信可寫的地方。


馬臨校長。主禮是蘇以葆牧師。


畢業喇,1981年。
.

91 則留言:

佚名 說...

哈哈!爺爺個樣好攪笑!好得意啊!!:P

卡臣 說...

除咗「靚仔」兩個字
我諗唔到第二個形容詞

laulong 說...

哈哈,小佚,你爺爺攪笑又得,唔攪笑又得!

有時唔攪都笑餐懵架!

laulong 說...

卡卡:

我?以前我都有少少以為嘅,但睇過你啲相,先知道乜嘢係靚仔!

我絕對講唔上。

佚名 說...

爺爺:
哈哈,小佚,你爺爺攪笑又得,唔攪笑又得!
有時唔攪都笑餐懵架!
-->拎cert個張好可愛啊!:p
好似有d怕羞咁

laulong 說...

小佚:

嗰張唔係攞 cert. 係領個濕星獎。嗰時有幾個師弟妹好心嗌兩聲,拍兩吓掌,我咪望吓佢地囉!

卡臣 說...

你張舊書枱....好有偉人故居feel

readandeat 說...

睇番啲舊相有時又幾得意。(鄧生以前都幾多頭髮) :p

Madamoiselle Petite*婉兒 說...

老師最近可安好?當年的大學生活可說是相當多姿多采呢,至今還可有回味?

其實我都有想過回香港(或台灣)修讀中文系,但是依我目前這個GCSE中文的qualification(約小三程度),應該沒有大學會取錄我吧!(哀)

我應該好好考好A-level中文才是!

eric 說...

讀書的日子是最逍遙快樂。

****

有D群體照,認唔出劉兄啊。可唔可以係你個頭上高加個大箭咀或打個大星星呢?哈哈!

laulong 說...

卡卡:

張相呃吓人囉。我曾經諗如果我有個書齋,或者一個可以釘上牌匾的屋全,我會名之為 [ 戇人居 ] 。

[ 戇九居 ] 比梁錦松用咗咋,唔係我都用!

laulong 說...

讀食姐:

你都係中文人?係我師妹?

我時時認自己老架!

鄧老師退了休喇,我嗰期嘅,好似剩番張雙慶老師,另一位我很佩服喜歡的敦厚學者。

laulong 說...

婉兒:

多謝問候,最近還好,而生活的最大收穫是寫網誌,心靈充實了很多,也認識了很多又叻又可愛的朋友。嘿,最近我連足球也不愛看了!

你知道嗎,我班同學中有一位跟你同名。

考 A-level 中文當然是途徑。真想入中文系,要多讀古籍,絕對有用!

laulong 說...

Eric:

你跟上面婉兒都在英國,有朋自遠方來,不亦樂乎!

讀大學是最快樂最充實的日子,到依家仲有心滿意足的感覺!

哈哈,我電腦技術好渣,我問吓的學生點整!

海火火女 說...

「靚仔」可以有好多種架嘛~!

爸爸靚仔喎!

嘩這些相片真的好珍貴!

自由行 說...

師傳:

睇唔出你後生個樣有"籮白頭"feel. 仲有..你好in 呀, 著喇叭褲.

"獅子亭"張相, 你著o個對涼鞋, 我都有一對類似, 係紅色.對鞋我未著過, 睇完你d相, 都唔知著唔萫好添~:p

p.s. 不過睇你d相, 都知你大學生涯好happy!!

laulong 說...

女女真孝順,抵錫。

我見到你心有所屬,很是高興啊!

篤篤篤撐 說...

張雙慶..我畢業果年, 佢好肉做UC既輔導主任....

睇番畢業相, 就諗起畢業果年, 3月就影畢業相, 6月書院畢業禮, 12月先上百萬大道大學畢業禮。 去到12月, 真係乜興癗都冇。
我果年, 遇上排尾, 見前面扑頭果D搞O甘耐, SNAKE左去 FRANKIN 食TEA, 仲撞埋政政系成班人, 食完番百萬大道, ARMARM好到我扑頭...

laulong 說...

小行:

師傅中四五時的喇叭褲,仲嚇死你呀!

梗係唔好著,依家睇番,好土呀!

係呀,大學生涯,係我最開心嘅!

laulong 說...

篤撐:

嘩咁閃都得,好嘢好嘢!

我地嗰陣好乖架,担 x 唔偷食,等呀等比人扑囉。haha...

篤篤篤撐 說...

你宿舍冇貼海報 ?
我有貼ka, 門口馬克思, 床頭係利智~~~

自由行 說...

師傳:

>梗係唔好著,依家睇番,好土呀!

唉...你仲要講句好土,唔通我d taste 真係好土?
咁多年後都出番d咁既款...早知你當年唔好丟, 留番俾劉大少著!

自由行 說...

>床頭係利智~~~
佢床頭係日本妹呀! 唔怪得佢執到成個"蘿白頭"呀!

佚名 說...

爺爺:
嗰張唔係攞 cert. 係領個濕星獎。嗰時有幾個師弟妹好心嗌兩聲,拍兩吓掌,我咪望吓佢地囉!
-->哦~原來係咁~
係師妹定師弟啊!xd

[ 戇人居 ]
戇之居---日式叫法:p
戇山居
戇雲居
戇朗居

戇仰之首
戇閒之地
e~無嘜關係既怪名

篤篤篤撐 說...

床頭係日本妹呀
>>>81年, 應該係"排球女將"既小鹿純子
唔會係山口百惠卦 !?

自由行 說...

>81年, 應該係"排球女將"既小鹿純子
唔會係山口百惠卦 !?

啊! 81年? 我得幾歲, 所以唔知係邊個! 總之日本妹呀!哈哈

laulong 說...

篤撐:

貼咗啲正經到唔恨嘅日本伎生相咯!

嗰時利智未出,興緊边個肉彈我唔記得 lu. 不過嗰時風氣都幾保守,冇乜同學貼啲大膽相,唔比舍監話都俾女同學 Eeeee 喇!


小行:

可能我著得土喇,著涼鞋仲要著襪。嗱嗱嗱,你著還著,咪學師傅!

我似蘿卜頭?我不知幾中國,係蘿卜頭學我!啲東洋鬼子,由唐朝學到依家喇!


小佚:

師妹師弟都有,你爺爺讀書時同學緣好好,人人鍾意,haha, 你信唔信?

乖孫,你個 [戇朗居] 最頂癮呀,你溜溜口讀一次!

laulong 說...

篤撐:

山口百惠我鍾意,簡直係理型呀!我嗰時喺屋企真係有貼架!


小行:

haha, 你師傅係好鍾意日本妹架!因為我鍾意中國妹嘛!

小瓶子 說...

想请问你每日饮一包的三冬茶, 是请热气的那种吗? 我买了感冒嗰种, 连饮三天, 每天三包, 感冒真的好了哦. 但可以日日饮, 连续饮一年的应该不是感冒的那种吧.

篤篤篤撐 說...

81年, 最勁果個當然係甄妮, 外國就nastassja kinski (cat people !!)

佚名 說...

爺爺:
師妹師弟都有,你爺爺讀書時同學緣好好,人人鍾意,haha, 你信唔信?
-->信!爺爺咁好客~又有女女、又有孫女、又有徒弟仔~
應該「聚朗居」聚客之地~~

乖孫,你個 [戇朗居] 最頂癮呀,你溜溜口讀一次!
-->kaka~但個名好攪笑~~
戇...戇...朗...居:P

laulong 說...

小瓶子:

我飲的是清熱那種,好鬼正,飲完喉嚨清晒順晒,講書都未試過沙聲!

這幾天食得炸魚皮(唉,又愛又恨)多,膩到不得了,今天返學飲完,呼,清晒!

你可以買盒試吓,如果唔覺寒涼,建議長飲!

自由行 說...

師傳:

你放心, 我一定唔會加對襪! 不過會著四個骨褲+3個骨肉色絲襪.好..今晚send 對鞋過你睇...哈哈

甄妮=巨肺....嘩!淨睇都有抖唔到氣感覺!

laulong 說...

篤撐:

甄妮太勁,過咗位,其實利智都係。那個那塔沙金斯基有啲印象,但似乎都係愛雲芬芝好啲!

laulong 說...

小佚:

戇...戇...朗...居!

你名句呀!你揚名立萬喇!hahaha...

laulong 說...

小行:

唔係呀嘛?多謝喇多謝喇,咪區咯,都話咪區咯...最多師傳請食飯吖!

嘩,仲黎?俾條生路師傅行好喎!

拿拿拿...

巴黎旅客 說...

Wow! Vagabond !
I think it was one of the most beautiful moments for a handsome young guy like you!
Made me think of my university life in Paris - group of lost generation....

佚名 說...

爺爺:
你名句呀!你揚名立萬喇!hahaha...
-->哦?戇戇朗居...hehe:P

行姐:
你放心, 我一定唔會加對襪! 不過會著四個骨褲+3個骨肉色絲襪.好..今晚send 對鞋過你睇...哈哈
-->係咩花紋絲襪先xd!
搽埋烈焰紅唇...網紋手襪(金邊既)...wa~越講越恐怖啊!
仲有好多...爺爺想唔想繼續聽?

laulong 說...

巴黎:

俱往矣的歲月!但真的難忘!

每一個人都青葱過,我那段日子真的很遠很遠了!

laulong 說...

小佚:

你仲加多兩劑,想嚇死爺爺揾山拜係咪呀!哩,聽日就重陽喇!

哈哈,你兩隻嘢,蛇都比你地玩死!

匿名 說...

haha,Norman,無我份嘅?

佚名 說...

爺爺:
你仲加多兩劑,想嚇死爺爺揾山拜係咪呀!哩,聽日就重陽喇!
-->應節啊hee:p

哈哈,你兩隻嘢,蛇都比你地玩死!
-->聽日又返早@@!

laulong 說...

哈哈,吾兄,咁啱啫!

laulong 說...

小佚:

你聽日返早,咁即係唔駅駛去拜山,咁即係爺爺仲生勾勾,哈哈!

佚名 說...

爺爺:
你聽日返早,咁即係唔駅駛去拜山,咁即係爺爺仲生勾勾,哈哈!
-->唔駛啊,拜山未砌,睇怕要砌三、四十年...有排啊!爺爺放心啦~~

自由行 說...

師傳 & 佚名:

send o左呀! 收貓貓呀! 呵呵!!

佚名 說...

行姐:
send o左呀! 收貓貓呀! 呵呵!!
-->有點土:P...唔好嬲wow><!

自由行 說...

佚名:

嬲乜o者...影得出預左呀! 呢對鞋2年前在日本買, 但到而家都未著過, 買o個時, 我覺得ok 架, 仲諗住襯牛記....哈哈...幾低能!

p.s.安慰舊同事中~

readandeat 說...

我梗係知鄧生退了休啦。

我唔敢貼相啫。(閃﹗)

原來篤篤撐撐鍾意利智甄妮呢類型。哈﹗

laulong 說...

係呀,小佚,要睇埋你結婚,生仔,等我可以抱曾孫,甚至睇埋曾孫生仔,等我抱玄孫,哈哈哈,正到痺....

laulong 說...

小行:

都 o.k. 喎,哩排唔興,等一排就興番喇。唔驚嚇呀,淨對鞋啫。你唔著三個骨絲襪就阿彌陀佛架喇。哈哈!

laulong 說...

讀食妹:

睇黎都叫你阿妹囉,你阿包仲咁細個,而我個肥仔都十六歲咯!

鄧生係我中文系裏面最喜歡的老師之中,毫無稜角,謙謙君子!

騎騎,篤撐梗係好少食菜,無肉不歡架喇!

自由行 說...

師傳:

>都 o.k. 喎,哩排唔興,等一排就興番喇。唔驚嚇呀

你2爺孫, 一擔砂糖一擔x! 哈哈!!
喂..今日蘋果副刊介紹德福MCL, 嘩..入面好得架喎...笨左添..早知入會呀!

laulong 說...

係呀,裏面啲野都幾好食,奶茶有茶葉香,好正架!

自由行 說...

師傳:

奶茶有奶茶香? 我呢d肥妹通常配爆谷+汽水
我要去拜山呀....88!

laulong 說...

爆谷+汽水?

後生女即係後生女,要飲啲有深度嘅嘢嘛,學吓我哩個塘西阿伯喇!

佚名 說...

行姐:
嬲乜o者...影得出預左呀! 呢對鞋2年前在日本買, 但到而家都未著過, 買o個時, 我覺得ok 架, 仲諗住襯牛記....哈哈...幾低能!
-->hehe...襯牛仔都ok...或者襯瀨屎褲,著啡色爛佬衫,載頂草帽,可以同卡臣「鏈」過,鬥滄桑啊!

p.s.安慰舊同事中~
-->哦~希望你同事快d無事啦~^^

佚名 說...

爺爺:
係呀,小佚,要睇埋你結婚,生仔,等我可以抱曾孫,甚至睇埋曾孫生仔,等我抱玄孫,哈哈哈,正到痺....
-->0.0抱埋玄孫!正啊!祝爺爺長命百處,健健康康~~

佚名 說...

行姐:
德福MCL, 嘩..入面好得架喎...笨左添..早知入會呀!
-->100蚊入會真係好抵啊!有三張飛同爆谷!
嘜依家無得報名啦?

佚名 說...

爺爺:
奶茶有茶葉香,好正架!
-->有茶葉香但唔可以苦!奶要滑香~「俠」一口,那陣奶與茶在口腔中迴旋,翩翩起舞:p

Denzel Leung 說...

劉朗兄,
77年已經識洪拳?果然又寫得又打得又靚仔...^^!

自由行 說...

>著啡色爛佬衫,載頂草帽,可以同卡臣「鏈」過,鬥滄桑啊!

卡臣又型又有學識, 我整埋容都唔夠佢鍊!

>後生女即係後生女,要飲啲有深度嘅嘢嘛,學吓我哩個塘西阿伯喇!

有深度? 唔通係飲三冬茶? 我不嬲都好草根!

卡臣 說...

自由/佚名

>卡臣又型又有學識
==>嘩!妳兩位大講反話
又傷害我的自尊心

佚名 說...

卡臣:
嘩!妳兩位大講反話
又傷害我的自尊心
-->wa!卡臣成個留浪俊男咁啊!迷死不少女啊!
d女仔係度諗,因嘜解研,可以咁型仔ga?唔通我發緊夢?0.0?

自由行 說...

佚名:

>wa!卡臣成個留浪俊男咁啊!迷死不少女啊!
d女仔係度諗,因嘜解研,可以咁型仔ga?唔通我發緊夢?0.0?

可惜佢名草有主呀! 唯有問下佢仲有無細佬,堂細佬呀...咁咯! kakaka...

laulong 說...

小佚:

卡卡穿戲服就滄桑啫,真人不知幾英發!

MCL優惠應該完咗喇!

係呀,呷一口正奶茶直頭想飛!

多謝你呀,爺爺一於幫你抱孫,haha, 今次仲唔係老人精?



小行:

三冬茶真係好好架,幫你消埋脂,喂,消脂喎!



Danzel:

我依家乜拳都唔識喇,連猜拳啲後生女都唔同我玩。

要揾我仲好鬼易,去石塘咀山道天橋底話揾塘西阿伯就揾到我喇!

自由行 說...

三冬茶消脂? 你寄包黎試下個味先....
既然係咁, 檔野就賣三冬茶! 你做代言人, 飲完後生起碼十年,實賣到斷市.

laulong 說...

小行:

鴻福堂賣緊喇,我地做都係執二攤!

自由行 說...

師傳:

唔只鴻福堂, 仲有吉x島都有得賣!
但係橋唔怕舊,最緊要受! 你睇補藥黨、祈福黨長做長有, 就知呢句係work!

佚名 說...

卡臣:
可惜佢名草有主呀! 唯有問下佢仲有無細佬,堂細佬呀...咁咯! kakaka...
-->係啦!卡臣好介紹來wow!唔好收埋啊!

爺爺:
卡卡穿戲服就滄桑啫,真人不知幾英發!
-->嗯嗯!都係要睇過先知

MCL優惠應該完咗喇!
-->哦

係呀,呷一口正奶茶直頭想飛!
-->嗯!咖啡都係,但兩樣都係小飲為妙,閒時飲下就好啦~

多謝你呀,爺爺一於幫你抱孫,haha, 今次仲唔係老人精?
-->咁你要同我阿媽爭過啦!

自由行 說...

>係啦!卡臣好介紹來wow!唔好收埋啊
等於推佢地落火坑.....!

laulong 說...

小行:

係冲咗擺出黎賣嗰啲喎!

我知賣飲品好賺,但都係賣人奶夠噱頭喎!哩鋪靠你喇!


小佚:

唔會同你媽媽爭嘅,你爺爺到時老骨頭 lu, 抱兩抱就叫攰!

自由行 說...

師傳:

>係冲咗擺出黎賣嗰啲喎!
啊! 呢個真係唔知喎! 我以為你講沖劑!

>我知賣飲品好賺,但都係賣人奶夠噱頭喎!哩鋪靠你喇!
我都話得36AA,係AA呀!36係背肌
靠我? 聽執梗~
你買隻乳牛穩陣!

卡臣 說...

>係啦!卡臣好介紹來wow!唔好收埋啊

有啊!
一係gay嘅
一係已婚
一係十歲
一係傻嘅
妳哋揀啦!

laulong 說...

小行:

邊個話 AA 無奶架,冇根據個喎,我淨係知道男人無奶啫!

laulong 說...

卡卡:

我唔信!你講嗰啲喺晒我屋企噃!

佚名 說...

爺爺:
唔會同你媽媽爭嘅,你爺爺到時老骨頭 lu, 抱兩抱就叫攰!
-->你同我阿媽年齡差唔多,不過阿媽係好鐘意小朋友,見到小朋友對眼會發光ga!
我都有佢遺傳^^0

卡臣:
一係gay嘅
一係已婚
一係十歲
一係傻嘅
-->咁啊!一係要個gay,一係十歲啦
但我想要正常多d wow!

自由行 說...

師傳:

唔係話AA 無奶, 係....供不應求呀! 哈哈
到時攪到萎縮就大鑊呀!

咁呀! um...要個10歲咯! 夠嫩口麻...哈哈

laulong 說...

哈哈,你兩隻嘢真係好有愛心,更有童真噃!

佚名 說...

行姐:
咁呀! um...要個10歲咯! 夠嫩口麻...哈哈
-->哦~真識貨!有投資潛值!
但會唔會越大越唔靚仔ga?

爺爺:
哈哈,你兩隻嘢真係好有愛心,更有童真噃!
-->爺爺都有~~

自由行 說...

>你兩隻嘢真係好有愛心,更有童真噃!

你又兜個圈話我地低b呀?

自由行 說...

佚名:

>但會唔會越大越唔靚仔ga?
唔靚仔咪"休"左佢咯! 哈哈

佚名 說...

行姐:
你又兜個圈話我地低b呀?
-->我話左爺爺都有wow....kakaka
咁咪無事lor~~

唔靚仔咪"休"左佢咯! 哈哈
-->咁佢咪好可憐,休佢之前搵人要左佢先kakaka

laulong 說...

小佚:

>>越大越唔靚仔...

我屋企嗰啲就會,卡卡屋企嗰啲唔會!

laulong 說...

小佚:

係呀,我直頭話你兩個收小老公呀,有啲唔對路,hahaha...

佚名 說...

爺爺:
我屋企嗰啲就會,卡卡屋企嗰啲唔會!
-->卡臣連佢自己個樣都收埋收埋><!又點會介紹d好野俾我地wow!

係呀,我直頭話你兩個收小老公呀,有啲唔對路,hahaha...
-->哦~你點知ga!
死啦!行姐我地被人知道左個祕密啦!hehe...你識做既:D...he

自由行 說...

拿拿拿...唔係小老公
得10歲做住掛名契仔先, 你地咁講, 容乜易俾人拉架. hehe

laulong 說...

小佚,小行:

爺爺、師傅點捨得你地俾人拉吖,點醒你啫!

呵呵,冇你地兩個,我直頭要柄入維園咯,好橙架!

佚名 說...

行姐:
拿拿拿...唔係小老公
得10歲做住掛名契仔先, 你地咁講, 容乜易俾人拉架. hehe
-->哦~契仔0.0得唔得意先?
做咩被人拉啊?邊個拉啊?

爺爺:
爺爺、師傅點捨得你地俾人拉吖,點醒你啫!
-->哦~醒啦~~

呵呵,冇你地兩個,我直頭要柄入維園咯,好橙架!
-->維園好啊!我地一齊去做維園阿伯la~~

自由行 說...

>哦~契仔0.0得唔得意先?
做咩被人拉啊?邊個拉啊?

契仔得唔得你就要問下卡兄介紹d乜野貨色俾我地呀! 俾警察拉..點解由番你亞爺解釋, 佢解釋得比我好! hehe

laulong 說...

哦,好簡單啫,攪未成年少男,都係罪!

哩哩哩,攪阿伯就無罪喇!