2008年12月15日星期一

花芯

.





周華健 . 花心
.
.
.

28 則留言:

自由行 說...

校長:

做乜咁早擺定賀年花呀??

laulong 說...

騎騎,我發花痴呀!

小瓶子 說...

校长想有桃花运行.

自由行 說...

佢已經行緊桃花運呀!
喂...留番d俾人行o下好喎??

你發花痴, 我痴膠花! 哈哈~

巴黎旅客 說...

She is a flower, laulong is the admirer....

laulong 說...

小瓶子:

今年都夠反覆喇,依家想長年發夢咋!

laulong 說...

小行:

我發花痴?發花顛呀!

勁過你痴膠花!

laulong 說...

巴黎:

謝謝你的讚美,她一定會很高興!

自由行 說...

>我發花痴?發花顛呀!
你發(2)夢就真!

laulong 說...

係呀係呀,乜你咁鬼聰明,二夢即綺夢,我日夢夜夢呀!

綺到不得了!



哎吔唔得喇,要走喇,去領紅色炸彈,今個月4 單....係 4 單呀!

聶秀康 說...

是沖繩民謠hana改編...花的意思...三味線伴湊著很好聽啊!

Mag 說...

laulong ..
花花大特寫呀!!
好靚呀!!尤其是頭一張"戲....弄",
綠色中間好似藍色花芯,
好特別呀!!

易風 說...

>花花大特寫呀!!

哈哈!mag真聰明
有人憑相寄意呀!

;)

laulong 說...

阿聶:

你講 [花心] 首歌?

有料到噃!

laulong 說...

阿 Mag:

我整色整水咋,影嚟匆忙,所以微距不太準。

多謝你包涵。

laulong 說...

邪王:

我...我最近發夢呀!

卡臣 說...

校長

發緊二夢
心中無他

sweet~~

Singer/ 歌手 說...

嘿嘿, 計我話, 綺夢駛乜發丫, 切實執行都得啦!

聶秀康 說...

有料到?即係乜料呢.
呢首歌係我日本友人時常哼在咀邊,後來送左最原始三味線板本給我,但我最鐘意石嶺聰子的板本.有次獨行於東京係金石堂附近小店發現.仲係迷李板得兩首歌.

聶秀康 說...

多咀講句,你的logo好似步驚雲或聶風...有冇典故架?

易風 說...

>有冇典故架?

典故咪裸我便宜囉

佚名 說...

爺爺:
呢個二夢真happy ar
d花好靚啊~

laulong 說...

卡卡:

我讀書時好鍾意莊周夢蝶個典故,可能自此愛夢!



歌手:

四十年代李健吾有散文集名為 [切夢刀],最近也有小說戲劇以此為名。

歌手真要切夢嗎?

laulong 說...

阿聶:

睇完你嘅留言發覺你仲有料,你講嗰啲好有情味格調,勁呀!

至於個 logo, 係聶風,你祖先喎,不過我唔夠胆認係你爺爺。睇黎我最多做到你大佬咋!

你樓下個易風都係風雲漫畫裏的人物,係聶風個仔。所以邪王話我裸佢便宜咯!

哈哈,我地兩個風都鍾意 [裸] 呀!



小佚:

你都想新嫲嫲 happy 吖!

Hana 說...

啲相好靚喎!(略嫌艷過頭)

laulong 說...

係咯,其實較素的才是我的所愛,如蘭呀,蓮呀!

Singer/ 歌手 說...

切夢係咪即係切左個夢落黎咁解呀?

唔明呀...

laulong 說...

切夢者,解夢也,析夢也!