2013年8月26日星期一

九子連環?

.
這鋪牌是不是九子連環呢?我理解的九子連環該是: 一一一二三四五六七八九九九,於是叫九飛,一至九都可以食糊。這鋪牌只叫一四七九萬 ...........



於是上網找答案,原來九子連環一定要門清,而且計吃出時的形態,自摸後食糊你是否一一一二三四五六七八九九九叫九飛毋須證實,但若食打出就必須係這個組合。

雀王會館標榜正宗香港麻雀,信得過罷,而麻雀法庭,有趣!



網上論說:

廣東牌的九子連環很少人計, 還是開枱定明, 九子連環的定義必定門前清/牌型要3隻1及9/2~8各1, 日牌分2種九寶連燈, 九寶連燈門清白摸(不求人), 準九寶連燈門前清胡人牌(牌型係九子連環), 以樓主的牌算九子連環, 符合門前清及牌型


我都同意自摸可以算係,唔需要一定叫九飛。因為廣東牌係可以插牌入手,再開牌食糊。開牌時係無權追究你到底自摸邊一隻。但係國際麻雀大賽就要求,就算係自摸,都一定要叫九飛,先可以算係九寶連燈(又唔係我地廣東牌九子連環既叫法)。所以如果你想計九寶連燈,自摸既時候係唔可以將自摸既牌插入手牌。但係呢種做法唔係我地廣東牌一貫既做法。所以我認為樓主既例子係已經足夠算係九子連環。
.
.
.