2020年5月19日星期二

歷史科如何收科

教咗幾十年書,咪當我流,下面係我同大學同學,也全是退休老師對談的睇法與建議:

[19/5 21:16] :冇錯,將公開試政治化的擬题員難辭其咎,應予開除,以儆效尤。

[19/5 21:16] : 去追究擬題員罷,去追究審題委員會,去追究爛透了的考評局罷。

[19/5 21:16] : 我都係咁樣諗,如果你的兒女是應屆會考生,有考歷史這一科,作為父母的你有何感想?題目在誤導學生,評核不是輔翼了教學,而係歪曲了教育,扭曲事實,敗壞了學生心智。我都教書數十年,學生都是我的兒女。將公開試政治化,我感到痛心!我强烈譴責出題者,審題者!

[19/5 21:16] : 我是説,取消考試一部分分數不會令考試完全失去信度和效度。疫情期間,甚至有可能取消全部公開試,而用校內成绩再參照學校過去三年公開試成績釐定成績。咁都得,取消 12分題唔得?

[19/5 21:16] : 是取消一個分題,是 8 分罷,換句話說,考生仍可以通過餘下的題目去分高下。

[19/5 21:16] : 哈哈,我终於知道,不是個個都聰明 get 到我所説的,好好,我以後寫多少少。

[19/5 21:16] : 好多人容易墜入「無事推論」思考毛病,即係無視引起之問題與爭議,然後孤立去想無事喎,做乜取消喎。又或者,取消好大鑊之纯粹後果論。我話俾你聽,前提好大件事,係魔鬼引導,刻意誤導,係扭曲了歷史,傷害民族感情。你一定唔會否認,類似題目「纳粹德國對猶太人命運利多於弊」一定唔可以喺以色列公開试出,是罷!即係设題荒謬同爛係不容否定。仲有後果論,我用取消英語科口试,同甚至可能取消全部公開试去說明,後果全在可控。

無視前,誇張後,就係你地嘅谬誤!

[19/5 21:16] : 取消英語口試,又冇人叫荒謬。

[19/5 22:32] : 仲可以考慮咁樣處理分數:

因為問得太白痴太不合人情,答乜內容可以唔驶考慮。就把正常 8 分题嘅答題字數量化,假設正常一分鐘寫40 字,就把 400 字分五層级,0字數嘅冇分,100 字以下嘅2分,101至200字4分,201 至300字6分,301 至400 字以上嘅 8分。咁樣就唔驶 出現完全冇答嘅都取 8 分。