2020年6月4日星期四

袁國勇驚世大發現之二:信箱誘惑

.
哩條十九專家真係語不笑瓜人死不休,早前祿泉樓有小型爆發,條友又孖埋其他專家去睇屎渠坑渠,ok 喎,冇乜嘢喎,咁好大可能係電梯傳毒喇。事實其實好簡單,但條友發覺,咦,我冇嘢講靠邊站咪好雞,於是就爆喇:可能係信箱播毒呀,話幾個中招嘅住户信箱好近。

我頂呀,信箱一排過,上下打横,梗係近喇,唔通一個信箱要隔 1.5 米才設置一個?問題係住户去攞信會用手掃過晒隔籬信箱才攞嗎?或者用條脷去舐完隔籬嗰啲才去開自己信箱?正常人根本唔會去掂其他住户信箱,咁傳播何來哉!就算係郵差叔叔,都係派完信就走喇,會用手周圍摸,去感受信箱嘅唔同曲線同温度?

Umm, 我知喇,阿袁大教授可能爆咗佢一啲奇特嘅攞信私隱行為出黎,不得了,不得了,哩個肯定爆過全人類有共識後,佢發表話屎可以播毒,口罩可以隔毒嘅驚世發現,山邊嘅野豬蠢鳥一定會話 yeah, 信服得五體投地!

講開講,啲記者仲低智,聽到佢廢噏又唔會發覺有問題咁奇怪嘅。可見香港記者鈍感低智,同地底泥同科。
.
.