2020年10月12日星期一

一無所有的袁大教授

大教授喎,閒閒地廿萬個月喇,點會一無所有?

啱,錢有樓有銜頭有,但冇識見,冇邏輯,講嘢就係無腦!

疫情欲斷不離,固然係同廢官蛇 gwear 拖沓有關,政府總部更無一個是能人,若有航拍機飛過,活脫脫就是飛越瘋人院,香港俾班低智人管理,不死幾稀!

但大教授也是會出入總部的一丘蠢貨,疫情有愈烈之勢,就話要加強檢測,早前中央援手想助特區全民檢測,袁大教就陰陽怪氣,明奉陰違,暗中呵護佢黃色事業。現在形勢唔掂,就話要有病徵的都要去做檢測。

阿哥,阿媽女人邊個唔知,但有病徵嘅都會乖乖去做檢測?病徵到咩程度要做呢?邊個執行推動呢?自願?若香港人全部自律上次國家隊來時晨早去做晒喇。而且依家社區裏最大播毒風險嘅係無症狀感染者,哩班人自我感覺正常,點會去測呀!

唉,總之廢官誤港,政府總部係瘋人院也係陽痿中心,專家又患缺腦失智症,香港就係俾哩班爛貨搞死!

阿教授你都係專心做病毒硏究好喇乜嘢 RBC 開發到我就多謝你喇

.

.