2021年8月24日星期二

明報的偏信力

哩份報紙我睇咗幾十年,你話我唔識哩份報紙?我諗冇乜邊個夠資格講,毛都未出齊,書讀得唔多,只懂喪吠嘅更不在話下!

公信力?有過一段時間嘅,八十年代至九十年代初罷,但最有公信力?真係廢噏而已。反而我覺得自金庸售報後,這報紙就變得好有立場,甚至係太有立場!

原本有立場,並不出奇,辦報嘅都係人,係人就有主觀諗法,但明報九十年代中後就明顯偏向西方政治與意識文化,上有所好者,下必有甚焉,結果上下皆黃,公信力逐漸喪失,變得明顯偏信。

睇吓班編採,豢養嘅專欄同部分特約寫手就知。盲信民主,逢美英必是,我早兩日踢沈郁龜的廢文,就是出自這報。

前日又黎,貼了個今昔比較,顯示美國搞阿富汗之前之後的社會分別。哇,各方面都有進步喎,不過連鴉片生產量都係呢。乜原因呢?有嘅,條編輯根本唔知罌粟就係鴉片,仲以為係油菜花之類。又或者,佢會話罌粟係塔利班種嘅,但若果係咁,就冇理由放埋在一個美國功德表內架,可見班編採如何白痴!

為美爸舐糞,跟前幾日隻郁龜思維一樣。其實如果阿富汗人民真係因美國而有幸福感,塔利班又點會有成功返桌的機會,民猶水嘛,不是嗎?

製圖個懵種,有冇諗過伊拉克未被老美搞之前,國家如何富足,人民如何熙熙而樂呢?俾美國一袋洗衣粉藉口搞完後,死咗幾多人同社會有幾殘。

再者,來自法新社哩啲數據係咪真,都存疑。報社最鍾意引述咩權威人士,或者咩可靠消息,跟手就好似洗完黑錢咁,消息就真咗。不過,就當料係真,人口,壽命,嬰兒夭折率,就業,阿富汗俾美入侵後哩廿年似大有進步。咁你又唔諗吓新疆,各項成就指標都高喎,點解你又唔公平啲去肯定,讚揚一下中國治疆的成果,反而跟美歐一個鼻子出氣,或明或喑張揚西方對國家的抹黑呢?

不過哩份報紙都有自知之明,已唔夠胆吹噓甚麼公信力了,兼且國安法立後更聞到味,盡管副刊同大部分來論依然黃黚黚,但社論已較為正常,會有返啲 pro 國家的正論。哈,昏瞶了廿幾年,終於有少少醒喇,但已是來得太遲!

.

.


.

.