2008年8月8日星期五

文章轉貼:愛

.

女孩終於鼓起勇氣對男孩說:「我們分手吧!」

男孩問:「為什麼?」

女孩說:「倦了,就不需要理由了!」

一個晚上, 男孩只抽煙不說話 。女孩的心也越來越涼,心裏想:「連挽留都不會表達的情人能給我什麼樣的快樂?」

過了許久,男孩終忍不住說:「怎麼做你才能留下來?」

女孩慢慢地說:「回答一個問題,如果你能答到我心裏就答案,我就留下來。」

……………………

「比如我非常喜歡懸崖上的一朵花,而你去摘的結果是百分之百 的死亡,你會不會摘給我?」

男孩想了想說:「明天早晨告訴你答案好嗎?」女孩的心頓時灰了下來。

早晨醒來,男孩已經不在,只有一張寫滿字的紙壓在溫熱的牛奶杯下。

第一行,就讓女孩的心涼透了。

「親愛的,我不會去摘 ,但請容許我陳述不去摘的理由 。你只會用電腦打字 ,卻總把程式弄得一塌糊塗,然後對著鍵盤哭,我要留著手指給你整理程式。

你出門總是忘記帶鑰匙,我要留著雙腳跑回來給你開門 。

酷愛旅遊的你,在自己的城市裏都常常迷路,我要留著眼睛給你帶路。

每月你經期來時你總是全身冰涼,還肚子疼,我要留著掌心溫暖你的小腹。

你不太愛說話,我擔心你會太孤獨,我要留著嘴巴軀趕你的寂寞。

你總是盯者電腦 ,眼睛給糟蹋得已不是太好了,我要好好活著,等你老了給你修剪指甲,幫你拔掉讓你懊惱的白髮,拉著你的手,在海邊享受美好的陽光和柔軟的沙灘, 告訴你一朵朵花的顏色,像你青春的臉…

所以,在我不能確定有人比我更愛你以前,我不想去摘那朵花…」

女孩淚滴在紙上 形成晶瑩的花朵,抹淨眼淚,女孩繼續往下看:「親愛的, 如果你已經看完了,而答案還讓你滿意的話,請你開門吧!我正站在門外,手裏提著你最喜歡吃的鮮奶麵包…」

女孩拉開門 ,看見他的臉緊張得像個孩子,只會把擰著麵包的手在她眼前晃 。

我想,這就是愛情或者生活,被幸福平靜的包圍時,一些平凡的愛意,總被渴望激情和浪漫的心忽略。

愛!在雙方引起的許多個微不足道的動作裏,從來就沒有固定的模式。只有愛,可以是任何一種平淡無奇的形式花朵。浪漫,不過是浮在生活表面的淺淺點綴,在它們的下面才是我們真正的生活。

.

95 則留言:

F.E.L.I.X. 說...

愛,是在心𥚃,行為言語總不足夠說明一個人的愛。

佛光普照丫!

L L 說...

早晨呀,Felix。

那是我一位舊生在 facebook 的貼文,她叫Eudora ,是一位很可愛的女孩子。


照片廿多年前了,跟你同年呢!

F.E.L.I.X. 說...

e?! 係 wor! 有我咁大 wor :D

匿名 說...

師傳:

你貼大昭寺這張相..好靚...我想..我總會親身在大昭寺轉一次經輪..

愛呢樣野...有時我情願平凡是福!! 激情呢家野, 唔係人人受得起..年紀大..頂唔住..

卡臣 說...

睇到我眼濕濕

mona 說...

好鬼死正...........
唔好話卡臣,我都眼濕濕!
咁樣都唔算浪漫,咩先算?!

匿名 說...

死喇!個個都眼濕濕係我冇乜反應添!睇黎我d浪漫quota被我fing晒喇。又或者我已經痲木左要d更浪漫既野先得...

L L 說...

小行:

你都年紀大?咁你師傅咪要入老人院?唔怪知冇人要!

去去,過咗今年去西藏可能好啲!

L L 說...

卡卡:

你真係性情中人啊!

L L 說...

Mona:

我都好想揾個人咁樣比我愛,我相信,我得到的幸福感覺,會比她更深!

L L 說...

邪王:

你差不多已像步驚雲一樣,是不哭死神喇!你看看鏡子裏自己那倔強、不屈、邪氣的眼睛,哇,嚇死人!

篤篤篤撐 說...

係後生仔先有o甘多時間玩o甘多花臣,
遇上我地d 它鬼, 只會話: " 訓醒先講la...."


kakakaka

匿名 說...

師傳:

>你都年紀大?咁你師傅咪要入老人院?
呢個係事實, 我不得不承認!!

>唔怪知冇人要!
頂...玩野呀...!


>去去,過咗今年去西藏可能好啲!
不過西藏越黎越商業味重呢!
仲有; 要儲銀彈呀! 我簡直係同學校+航空公司打工.

匿名 說...

" 訓醒先講la...." 呢句用途好廣泛! 一定要記住呢句!^^

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to小行
你都年紀大?咁你師傅咪要入老人院?
呢個係事實, 我不得不承認!!
<---唉, 好agree你呢句...
女人真係冇男人咁kum 擺, 女人快老好多...男人可以靚到60, 女人, 過左45都冇啦...40仲好靚, 真係好難得...
有得揀, 我寧願做男人!!!

匿名 說...

歌手:

>女人真係冇男人咁kum 擺, 女人快老好多...男人可以靚到60, 女人, 過左45都冇啦...40仲好靚, 真係好難得...
有得揀, 我寧願做男人!!!

係架..所以唔好乜事都動氣, 就算嬲, 一陣好呀..唔係食多多燕窩都補唔番條數.

至於男人..只要個身型keep 得好,個腦又時常保持年輕,真係可以呃到好多女架.. 你睇亞謝老四就知呀! d女朋友越黎越細個. 就算個樣有2條紋, d 女都只會覺得型, 唔係老..

至於有得俾我揀, 我諗我會好難決擇..去旅行時梗係做仔好..唔駛煩. 但係做女仔又會有好多特權..尤其在香港, lady first
o麻..就算在職場上, 有時又扮下弱者, 如果係仔, 只會俾人話"女人型", "無鬼用"...

匿名 說...

爺爺:
篇文好sweet ar~^^

匿名 說...

佚名:

見工點呀?? 表現如何??

匿名 說...

行姐:
我粹純係去當見工經驗...無諗住返...係會計師行來既~
又唔想呃人話我係來做暑期工...不過in個位幾好人...同我講出面會計既工作就算請part time都只會請半日者~

說...

嘿嘿!

匿名 說...

佚名:

um...如果佢既條件同時時o岩你既, 不妨一試. 就算唔得,都真係當取個見工經驗...唔好唔開心就得.^^

匿名 說...

易風:

嘿乜鬼o者你? 連細路女都唔放過?? 哈哈

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

o麻..就算在職場上, 有時又扮下弱者,
<---呢樣最有用兼最多人buy~~

匿名 說...

行姐:
um...如果佢既條件同時時o岩你既, 不妨一試. 就算唔得,都真係當取個見工經驗...唔好唔開心就得.^^
-->我沒有不開心,最後我給面試官說明了我只是來拿見工經驗,她笑我很有趣呢:p

匿名 說...

歌手:

>呢樣最有用兼最多人buy~~
但我老細太清楚我為人,唔o岩用..


佚名:


最後我給面試官說明了我只是來拿見工經驗,她笑我很有趣呢:p

呢d就係你既可愛之處^^

匿名 說...

歌手:
呢d就係你既可愛之處^^
-->0.0??哦??

匿名 說...

行姐:
呢d就係你既可愛之處^^
-->0.0??哦??
打錯名:p

匿名 說...

佚名:

話你可愛係因為你夠坦白,會同佢地說真話.

匿名 說...

行姐:
話你可愛係因為你夠坦白,會同佢地說真話.
-->但我屋企人罵我!出來返工就唔可以再係咁...唔係會好洩底...
我明白佢地苦心^^

匿名 說...

佚名:

>我屋企人罵我!出來返工就唔可以再係咁...唔係會好洩底...

係架..呢個係事實. 唔係d人點會成日講, 真正既朋友通常都在讀書時識.
不過亦都唔係全部都係衰人,只是係你遇唔遇到o者..呢樣野; 就要睇你彩數.
不過有你爺爺o係處, 佢眉精眼企, 應該都無問題既!

匿名 說...

師傳:

突然諗起呢首歌, 覺得都襯呢個post, 點睇?


http://hk.youtube.com/watch?v=349YE_uhj5k

F.E.L.I.X. 說...

行姐,lee 首呢?
http://hk.youtube.com/watch?v=JK-oDijqlI0

c 說...

原來這麼多留言,太長了,不及細看。
我的感受是:男孩說的話當然地令人感動,但其實我覺得他好慘。

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO佚名

我屋企人罵我!出來返工就唔可以再係咁...唔係會好洩底...

<---我覺得個問題個核心係: 黎interview, 你要包裝自己, 以表現自己嘅誠意.

匿名 說...

F.E.L.I.X.:

呀..記起呀! 呢首歌都好正..原來叫"明明很愛你"
我只聽過朋友唱過一次, 最深刻係個mtv男主角...成日俾人淋..

p.s. 可惜..我在公司只可以睇無聲版^^

L L 說...

哈哈,篤撐兄,訓醒先講,洗唔洗做完嘢先至講!

L L 說...

小行:

>>唔怪知冇人要!

哩句係講我自己呀!


>>至於男人..只要個身型keep 得好,個腦又時常保持年輕,真係可以呃到好多女架..

你師傅呃唔到喎,連隻黃師蟻都唔信我喎!你話我幾無用!


首歌聽過,詞有意思,但旋律麻麻。

L L 說...

歌手:

人人都話女人唔 kum老,其實點解呢?是因為生產過?真係唔明。

L L 說...

小佚:

那是爺爺的一位舊生貼文,你可以叫她姊姊啦。

我都覺得面試時不用這樣坦白,要表達求職的意向呀!

L L 說...

邪王:

張 profile pic 好正。咁你話我如果要用,用邊個嗰張呢?用聶風,實比你丙喇,你會話揾我笨呀!

用步驚雲?我又冇咁勁。用破軍?個樣又醜得滯。諗諗下,我都係只可以用豬王,哈哈!

匿名 說...

爺爺:
>>唔怪知冇人要!
哩句係講我自己呀!
>>至於男人..只要個身型keep 得好,個腦又時常保持年輕,真係可以呃到好多女架..
你師傅呃唔到喎,連隻黃師蟻都唔信我喎!你話我幾無用!
首歌聽過,詞有意思,但旋律麻麻。

-->好似劉華咁
原來好多香港人都唔知劉華有個老婆係馬來西亞
但馬來西亞人個個都知
但香港就消息封鎖晒

L L 說...

明明很愛你?

真的,不過都已過去。



Felix, 謝謝你的提供!

L L 說...

小c妹:

初段真的很慘,但他總算苦去甘來呀!

能這樣深情,除非那女孩玩弄感情,或者早已移情別戀,否則該受感動呀!

L L 說...

小佚:

都唔係呀,朱麗倩嘛,我地都知!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO 行

至於男人..只要個身型keep 得好,個腦又時常保持年輕,真係可以呃到好多女架..
<---ABSOLUTELY AGREEEEEE!!!!!!!
身型KEEP得好, 呢個好重要!!
骨架靚, 大隻, 有MUSCLE, 皮膚黑, 真係好正架!! 不過佢把咀都要氹到天上粒星星落黎比我先得~~~
不過呢類男人, d諗法好難觸摸, 因為距離太遠啦... 尤其當我知道佢地有心狠手辣嘅一面嘅時候...

L L 說...

歌手:

咁嘅男人,我不會欣賞,甚至覺得可怕,不以為然!

說...

>咁你話我如果要用,用邊個嗰張呢?
嘿!用邊個適隨尊便。你自己覺得咩適合就得喇。駛乜理我遮。

不過如果你問我呢有關漫畫呢...嗯...你既然係狼我唯一唸到既就係黑豹入面既人狼
不過淨係搵到呢張
http://www.comicsworld.com/Html/C12-HTM/c12315-htm/c12315-13.htm
但係我覺得以前果個主筆畫得靚d
但唔知點解以前果套故事收起晒

不過其實何必硬要用漫畫?
就算一匹狼既相都好架
令我唸起呢首歌
http://www.youtube.com/watch?v=MFqOoGHowDg

L L 說...

唔得呀,人狼個樣太惡,太陰騺,太充滿仇恨!

都係等我揾吓啲舊漫畫!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to laulong

人人都話女人唔 kum老,其實點解呢?是因為生產過?真係唔明。
<---女人真係唔kum老喎... 係循序漸進, 自己知自己事...
十幾歲嗰時, 食極都唔肥, BMI below average, 唔駛keep都會slim, 唔搽防曬皮膚一樣又白又滑.

廿幾歲, 個人開始重磅番啲, 仲算好slim. 皮膚易黑左, 冇咁易白番. 記得若干年前,我去present 自己份paper, present前嗰晚訓左兩個鐘, 塊面一樣上到粉兼白滑. present 完仲有人問我係咪20歲. 自問當年都算ok.

就黎三十啦我... 坐左兩年office, 覺得自己簡直係個死肥婆!!! 手粗腳又粗, 減極都唔瘦!!! 皮膚冇以前咁白滑, 畢竟返工嘅壓力對皮膚有好大影響, 開始recover得慢囉. 我相信我返新工都未必減得瘦...

總之個外表越黎越多缺點啦...相反, 我喺workpace就受歡迎左囉~

今日食飯先有同事同我講, 過左三十仲再差d, 體重再難減d... 我indirect supervisor咁靚女 (即係我"大姐"呀!!), 簡直係一個經典, 有機會比d相你睇啦~

過埋四十, 我公司d clerk咪example囉...不論外貌同性格都好得人驚...我好驚自己會變成咁... 好驚好驚...

女人唔kum老, 我就係人辦啦

L L 說...

開幕式,太正!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to佚

on top of 呢一句, "我都覺得面試時不用這樣坦白,要表達求職的意向呀!"

做左兩年adm, 不外乎管"人", "錢", logistics.
我個位自問對"人"比較多. 要管下屬, 要坐recruitment board, 仲試過做board member. 知道interview要問咩之餘, 仲學會了解僱主嘅心態. 真係好多野學.
每次開board一定好多人申請, i.e. 一份工, 你有份in, 一定有人同你爭.
僱主有咁多個申請人, 會consider background, 再請比到僱主有深刻印象嘅幾個.
僱主會請一個需要份工, 而且interview嘅時候有十足誠意嘅人, so that唔會做做下resign.
所以包裝自己, 表現得好想做呢份工, 就好重要啦!

我enjoy做personnel, 希望第時仲有機會啦~

L L 說...

歌手:

或者真係荷爾蒙嘅問題!

其實男人一樣有這情況,脫髮、皺紋、多汗、中央肥胖、皮膚失去彈性,唉,衰老又豈是女人專利。

不過男人一開始就不太以美,而以才吸引人,到不美了,反差便沒有這樣巨大罷了。

信不信由你,吃少些,身體內外都會好些!

L L 說...

我都鍾意管人理人鑑人,我喜歡在傾談過程中,大家都有得著,都有進步!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to laulong

咁嘅男人,我不會欣賞,甚至覺得可怕,不以為然!
<---問題分開幾部份
男人好少欣賞男人架喎...rite? 正如我對男同事嗰種仰慕/ 不仰慕同對女同事嗰種有少少不同. 如果係男同事, 我睇工作能力之餘, 仲要睇埋佢胸襟, 同待人接物d manner夠唔夠gentleman, 務求要將佢地透視呀!

心狠手辣, 要睇點樣define... 我大姐都經常"運用行政技巧 (not 手段)去達致資源嘅最有效運用". 心狠不狠, 在乎如何去看事物啊~ 其實我覺得我大姐好叻, 對人好好, 對我超級好, 但佢要幫佢老闆解決問題, 有時候也沒有辦法...

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

不過男人一開始就不太以美,而以才吸引人,到不美了,反差便沒有這樣巨大罷了。
<---啱, 男人要吸引人, 不用太美. 相反, 一個女性要吸引人, 至少樣貌要教人接受到, 否則, 難矣!!! 所以做女人辛苦囉...


信不信由你,吃少些,身體內外都會好些!
<---我信!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

我都鍾意管人理人鑑人,我喜歡在傾談過程中,大家都有得著,都有進步!

<---對!
黎左兩年, 大大話話坐左十幾個interview board, 上至高級教育職系人員, 下至合約文員, technician. chairman 由SGM 至D1都有.
跟著一些肯教的chairman, 例如我地以前個D1, 真係學到好多, 由問問題技巧, 利益衝突, 本局new initiatives, 教育有關的政策及概念, 申請人說話技巧, selection criteria, interviewer嘅心態及要留意的地方, 團隊精神, 甚至係本組整體人事管理與策劃!!!
所以申請一份工不成功, 未必因為自己quali唔夠好, quali太好, 也可能會影響一個機構整體人事管理與策劃嘅.
最重要嘅係: 身為一個interviewer, 唔想請一個人, 唔需要比理由, 唔需要表露自己個諗法, 更加唔需要兜口兜面reject個申請人!!! 呢d叫唔professional!!! 你明白我講咩嘛?

匿名 說...

爺爺:
都唔係呀,朱麗倩嘛,我地都知!
-->爺爺點解會知既??

匿名 說...

師傳, 歌手, 佚名:

原來尋晚咁精彩,早知9訓住..hehe..

>哩句係講我自己呀!
兜唔番呀....師傳

>你師傅呃唔到喎,連隻黃師蟻都唔信我喎!你話我幾無用!
你咪十個光頭九個富既第十個咯!

>首歌聽過,詞有意思,但旋律麻麻。
我係覺得d歌詞可以,曲真係麻麻..

>人人都話女人唔 kum老,其實點解呢?是因為生產過?
呢個都係原因之一. 至人話未生過既真係kum 老d, 仲有; 女仔好受荷爾蒙影響,你睇每個月總有幾日發老皮就知. 同埋一到更年期, 真係老得好快, 仲以為自己搭緊穿梭機. 唔係點會d內服外用既美容產品咁好賣..
女人錢係最易搵架!
如果都仲唔明, 你不妨考慮o下下世投貽做女人就會明白晒.

至於歌手講既年齡過程, 我非常非常同意.

>骨架靚, 大隻, 有MUSCLE, 皮膚黑, 真係好正架!! 不過佢把咀都要氹到天上粒星星落黎比我先得~~~
o下...我好怕一o舊二o舊連頸都無既肌肉男, 你唔覺好古怪架咩? 其實古語有句真係好o岩, 男既生得唔靚仔唔緊要, 最緊要有才or 財, 女既一定要有樣, 係真架.
男既生得唔靚仔,把口浪過油氹得人開心, 都實有女埋身, 我見唔小例子.

匿名 說...

師傳,歌手,佚名:

>都唔係呀,朱麗倩嘛,我地都知!
我知好耐呀...已經係公開既秘密

>心狠手辣
唔係男人既專利.不過呢樣野我覺得反而係睇o個個人既性格.有d人表面斯文,但係內心就手起刀落,一係唔出手,一出手唔死都要你得危殆.呢d仲得人驚..因為防都無得防.

匿名 說...

行姐:
我覺得中醫幾好,如果遇到好既中醫師,有良好飲食、生活習慣,心境保持年輕,就唔駛去美容院...美容院係硬性加工!!
琴日先同一班街頭訪問既暑期工學生傾完計~~

匿名 說...

佚名:

>我覺得中醫幾好,如果遇到好既中醫師,有良好飲食、生活習慣,心境保持年輕,就唔駛去美容院...美容院係硬性加工!!

我都信中醫,但好既中醫難求. 你爺爺講得岩, 想靚, 真係要由飲食著手, 咁就真係由內靚到外.

>琴日先同一班街頭訪問既暑期工學生傾完計~~

有無得著?

匿名 說...

行姐:
我都信中醫,但好既中醫難求. 你爺爺講得岩, 想靚, 真係要由飲食著手, 咁就真係由內靚到外.
有無得著?

-->登班細佬擔心就真!
佢地阿head同佢地講佢會考得0分,但做呢份工都有萬幾蚊
誤導佢地!!等佢地以為錢好易賺!!
到時掛住返工,唔用心讀書!!

-->係啊!飲食真係對身體好緊要架!!我睇開個個醫生幾好架!好好人既!!日記有寫~

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to行
你睇每個月總有幾日發老皮就知. 同埋一到更年期, 真係老得好快, 仲以為自己搭緊穿梭機.
<---好似我公司嗰三大美人為例, 到40+呢d年紀, d 老皮發得仲緊要, 同埋尖酸刻薄...我仲未分到究竟係因人而異定係個個係咁.

所以我好enjoy 依家仲有大把人當我後生女, 錫哂我, 我大姐仲當我妹咁錫~ 但我自己知, 自己老啦...

o下...我好怕一o舊二o舊連頸都無既肌肉男, 你唔覺好古怪架咩?
<---呢d 叫凡事去到另一個極端都唔好嘅.
有適當嘅肌肉係必要架喎. 唔通一大舊脂肪喺你面前fing fing下咁叫靚咩.... 靚女...

匿名 說...

歌手:

>好似我公司嗰三大美人為例, 到40+呢d年紀, d 老皮發得仲緊要, 同埋尖酸刻薄...我仲未分到究竟係因人而異定係個個係咁.

佢地陰陽不調o者...因為無乜接觸陽氣.

>所以我好enjoy 依家仲有大把人當我後生女, 錫哂我, 我大姐仲當我妹咁錫~ 但我自己知, 自己老啦...
me 2..尤其以前, 我係全公司最細o個個, 就算做錯野, 佢o地都會就住黎片.
但長江後浪推前浪呀! 自己知自己事..我講我呀!

>有適當嘅肌肉係必要架喎. 唔通一大舊脂肪喺你面前fing fing下咁叫靚咩.... 靚女...
但我成o舊肥膏fing fing 下喎...等我買把刀攪攪佢先..

佚名:

>佢地阿head同佢地講佢會考得0分,但做呢份工都有萬幾蚊
邊有咁大隻"甲也"隨街跳?

匿名 說...

歌手:
<---好似我公司嗰三大美人為例, 到40+呢d年紀, d 老皮發得仲緊要, 同埋尖酸刻薄...我仲未分到究竟係因人而異定係個個係咁.
-->買支「太太口服液」俾佢地AR MA!!:p

所以我好enjoy 依家仲有大把人當我後生女, 錫哂我, 我大姐仲當我妹咁錫~ 但我自己知, 自己老啦...
-->因為歌手靚女^^

<---呢d 叫凡事去到另一個極端都唔好嘅.
有適當嘅肌肉係必要架喎. 唔通一大舊脂肪喺你面前fing fing下咁叫靚咩.... 靚女...
-->認同,有小小肌肉好d...但一舊舊肌肉好核突...好似前幾日港男咁...睇到想嘔...佢地好似鴨="=

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to行

男既生得唔靚仔,把口浪過油氹得人開心, 都實有女埋身, 我見唔小例子.
<---我會形容呢類男仔為之attractive.其實我同事仔幾attractive, 不過我好清楚佢唔係四圍玩嗰d.


>心狠手辣
唔係男人既專利.
<---agree. 我一樣見過功力深厚嘅女性.
不過我尚未好accurate咁get到心狠手辣嘅意思. 只知道某d decision係囉.

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

to佚

佢地阿head同佢地講佢會考得0分,但做呢份工都有萬幾蚊
誤導佢地!!等佢地以為錢好易賺!!
<---記住, career睇長線嘅.
一開始賺得比人多唔一定好.
如果份工冇prospect,冇skill, 會好難工轉工咁樣"發展", 好容易被人淘汰.

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO行

佢地陰陽不調o者...因為無乜接觸陽氣.
<---AGREE!!!! 我好多陽氣, 所以冇事.

me 2..尤其以前, 我係全公司最細o個個, 就算做錯野, 佢o地都會就住黎片
<---AGREE!!!
記得舊年有同事卒我, 話要調位坐 (位絕對唔可以隨便調!)咁我做錯左樣野...結果開大會時, 某TEAM HEAD 為我出頭話" "你地唔可以蝦其他同事", 呢D野, TEAM HEAD自己去解決.


但我成o舊肥膏fing fing 下喎...等我買把刀攪攪佢先..
<---你盪樣嘛, 你唔要, 比D我盪丫, 我唔夠盪呀!!!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO佚

買支「太太口服液」俾佢地AR MA!!:p
<---我有諗過買黎聖誕節自己TEAM 圍內抽獎架!!!! AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


因為歌手靚女^^
<---我大姐老闆仲靚喎~~~~~


佢地好似鴨="=
<---係啦, D 大舊肌肉留番拍四仔啦!

匿名 說...

歌手:

>AGREE!!!! 我好多陽氣, 所以冇事.
死呀!!我好似好耐無接觸陽氣..死...弊...露左底添...唔怪得校長話我無人要...woo~woo~ 乾物自由行..自由樹妖..自由老姑婆~

>你盪樣嘛, 你唔要, 比D我盪丫, 我唔夠盪呀!!!

弊在盪錯位呢....呢下先大鑊..

匿名 說...

歌手, 佚名:

>買支「太太口服液」俾佢地AR MA!!:p
買隻鴨會見效快好多..

>係啦, D 大舊肌肉留番拍四仔啦!
四仔唔需要咁大隻, 擋住個女主角...淨係睇到佢個蘿,阻q住晒..男主角主緊要"好腰、好腎、好男人"..哈哈

匿名 說...

歌手:

>我會形容呢類男仔為之attractive
呢d先值租~(校長除外)

匿名 說...

歌手:
<---記住, career睇長線嘅.
一開始賺得比人多唔一定好.
如果份工冇prospect,冇skill, 會好難工轉工咁樣"發展", 好容易被人淘汰.
-->係啊!但佢地最細個讀中二咋!!

<---我有諗過買黎聖誕節自己TEAM 圍內抽獎架!!!! AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
-->哈哈,都好WOW...夠特別啊!!佢地收到實好開心.....KAKA

<---我大姐老闆仲靚喎~~~~~
--->wa~咁歌手返工咪好養眼~~

<---係啦, D 大舊肌肉留番拍四仔啦!
-->咪就係!!

匿名 說...

佚名: 

>係啊!但佢地最細個讀中二咋!!
佢地賣老番定k仔?? 

匿名 說...

行姐:
>AGREE!!!! 我好多陽氣, 所以冇事.
死呀!!我好似好耐無接觸陽氣..死...弊...露左底添...唔怪得校長話我無人要...woo~woo~ 乾物自由行..自由樹妖..自由老姑婆~
>你盪樣嘛, 你唔要, 比D我盪丫, 我唔夠盪呀!!!
弊在盪錯位呢....呢下先大鑊..

-->哈哈哈,你地形容得好好笑啊

匿名 說...

行姐:
佢地賣老番定k仔?? 
-->咁又無,做美容問卷調查,同sell你用佢公司產品者

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO行

買隻鴨會見效快好多..
<---買隻膠鴨佢地沖涼用~~~


男主角主緊要"好腰、好腎、好男人"..哈哈
<---好有心DUCK喎~~~~

>我會形容呢類男仔為之attractive
呢d先值租~(校長除外)
<---唔知佢幾時上黎睇到呢~~
外出了,B

匿名 說...

歌手:
byebye~~

L L 說...

歌手:

有德有才我就欣賞,我唔理佢係男係女!

用手段,用策略可以;若心狠手辣等於嚴格與堅持,也都可以;但心狠手辣等同於毁人壓人則不可!

>>最重要嘅係: 身為一個interviewer, 唔想請一個人, 唔需要比理由, 唔需要表露自己個諗法, 更加唔需要兜口兜面reject個申請人!!! 呢d叫唔professional!!! 你明白我講咩嘛?

我知道,一百個知道。其實那人這方面真的很差,Handling people 技巧擺明差勁,也缺乏對人的敦誠!

都唔知你地講边個校長,而且唔慌好野,幾大唔對號入座!

L L 說...

小佚:

你爺爺興趣廣泛,乜都知啲。

調理,養生從來都重要。我托賴少病痛,就是很少狂吃,少刺激,飲食清淡,再加上不爭不奪,不怨不尤,心情平靜,自然身體較好了。

腹肌?我都想有番啲,不過又唔駛去到港男嗰種!

L L 說...

小行:

真係架,我真係講自己,所以無所謂兜唔兜!

下世我都想做男人,做慣做熟嘛!

唔怕得罪,我覺得多數(多數咋吓)女仔都睇財多過睇才。當然嫁個有錢人唔代表只恨錢,可能嗰個有錢男人都有吸引的地方!但即使兩個男人才華有點差異,女仔都會揀個有錢啲架喇!

才喎,食得飽咩!

逍遙小妹 說...

看完這篇文章,小妹已經有點忘記怎樣去愛別人,但自己會珍惜自愛...
其實...心很久沒有為男人心動過呢:P

佚妹妹
盡量去見不同的工作,吸收不同經驗,因為年青不怕蝕底,蝕得起嘛!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO LAULONG

我知道,一百個知道。其實那人這方面真的很差,Handling people 技巧擺明差勁,也缺乏對人的敦誠!

都唔知你地講边個校長,而且唔慌好野,幾大唔對號入座!
<---多謝你有睇我打嘅冗長嘅ELABORATION.對啊, 對話中mention了很多人呢, hahaha

我明白,作為領導者, 某些情況下, 難免需要為人事棘手嘅問題要對個別員工作出"解釋".
因此, 很難對人有打從心底的"敦誠".
但是無論心裡是基於甚麼自私的理由, 必須要圓滑地處埋, 否則影響領導者個人形象及團隊精神.
因此我會expect一個領導者會有處事圓滑的能力!!
又從另一個角落去看, 相比呢班人, 我工作了只不過三年, 我能夠observe得到的問題/ weakness, 應該是一個很大的缺點!!!HAHAHAHAHA

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO LAULONG

唔怕得罪,我覺得多數(多數咋吓)女仔都睇財多過睇才。當然嫁個有錢人唔代表只恨錢,可能嗰個有錢男人都有吸引的地方!但即使兩個男人才華有點差異,女仔都會揀個有錢啲架喇!
<---我唔AGREE, 我會喜歡一個ATTRACTIVE嘅男子.
我唔認為單純錢, 可以令一段感情/婚姻可以SUSTAIN到一生一世.

L L 說...

小妹:

自愛重要。但愛人也是必須的,愛父母愛親人也是自然而然啊!

L L 說...

歌手:

缺乏敦誠,只講謀略,所以不能有大成。前北大校長蔡元培被人懷念,就是因為他對人的誠意,和深刻的人文精神。

唉,或者我看得演藝界入豪門的 desire 太多了罷。

不過,經濟婚姻,由我畢業開始已聽得太多!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO LAULONG

缺乏敦誠,只講謀略,所以不能有大成。前北大校長蔡元培被人懷念,就是因為他對人的誠意,和深刻的人文精神。
<---我也明白, 圓滑, 背後可以基於很自私的理由...
關於敦誠與謀略 尚有不明白的地方, 但不知怎樣形容...讓我思考一下, 有空再討教.

唉,或者我看得演藝界入豪門的 desire 太多了罷。
<---我向來相信, 錢是自己賺的.
丈夫很有錢, 不代表會給自己, 可能還要實報實銷!!!
我從來沒有這方面的幻想, 因為我對自己的事業很有信心.

匿名 說...

師傳, 歌手:

>真係架,我真係講自己,所以無所謂兜唔兜!
我其實玩o下, 我無嬲架...唔駛話有無人要, 自愛咪得咯.

>唔怕得罪,我覺得多數(多數咋吓)女仔都睇財多過睇才。當然嫁個有錢人唔代表只恨錢,可能嗰個有錢男人都有吸引的地方!但即使兩個男人才華有點差異,女仔都會揀個有錢啲架喇!才喎,食得飽咩!

我認同歌手的看法.係..你講得岩..財係重要,我相信"貧賤夫妻百事哀", 但如果要我對住一個我唔愛既人,一定比死更難受. 仲有; 而家有幾多女人嫁o左人唔駛做架. 就算老公養我起, 我都唔會唔做.因為一來悶, 二來會同社會脫節. 我諗無一個男人願意帶一個黃面婆出去見人?
我覺得思想上大家可唔可以溝通先最大問題...如果大家都溝通唔到或者唔願溝通, 婚姻就變成一個交代, 無溝通、無靈魂既婚姻先最可悲.
我雖然讀書唔叻, 搵錢唔多, 但比我揀, 我情願每日簡簡單單同我愛既男人一齊, 就算物質上佢唔可以帶比我豪華生活都唔緊要, 心中富足就得. 其實..真係好簡單已經ok, 真係唔需要攪咁多花臣.

>丈夫很有錢, 不代表會給自己, 可能還要實報實銷!!!
佢俾都唔拘, 唔俾都吹佢唔脤.幾多公子哥兒都係失匙夾萬..

L L 說...

歌手:

所以你很值得尊重!

L L 說...

小行:

>>對住一個我唔愛既人,一定比死更難受…

>>無溝通、無靈魂既婚姻先最可悲…

我也知道,但現在有很多人,心裏想著對那人也沒有多大惡感,但他條件又好,嫁咗算數喇!

不過話得說回來,真愛深愛難尋,找不到或是錯過了,於是在人生的黃昏前找個伴,這倒是可理解的!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO ALL

財係重要,我相信"貧賤夫妻百事哀",
<---都啱, 所要唔好揀個太窮嘅. 一個人太窮, 唔多唔少因為佢PLAN自己事業嘅時候出現左D問題.


但如果要我對住一個我唔愛既人,一定比死更難受.
<---對架, 諗下日日要同佢訓埋一齊喎. 我實會去勾佬...


我諗無一個男人願意帶一個黃面婆出去見人?
<---啱, 如果我係嗰個男人, 我一定會識過個. 個女人冇得好怨. WORKPLACE係一個令我保持競爭力嘅地方.


就算物質上佢唔可以帶比我豪華生活都唔緊要, 心中富足就得.
<---咁又唔可以只係心中富足. 至少我唔想領綜援.


丈夫很有錢, 不代表會給自己, 可能還要實報實銷!!!
佢俾都唔拘, 唔俾都吹佢唔脤.幾多公子哥兒都係失匙夾萬..
<---有錢人D 怪辟不足為外人道呀!!!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

TO LAULONG

我並不特別值得尊重啊....

我也明白, 圓滑, 背後可以基於很自私的理由...
<---呢D野, 基於不得已嘅情況下, 我都做過.
THATS WHY我話我有不明白嘅地方囉.

L L 說...

歌手:

無論勾佬勾婆都好麻煩架,分分鐘悲劇收場,所以咪制。

係呀,有錢佬啲變態嘢,一樣可以嚇死你!

圓而不滑最好!權宜之策是需要的,有時為了大局,妥協一下也可,只要不是 對原則的 total violate 便可以!

匿名 說...

師傳, 歌手:

真係估你地唔到...一時晚mama先出黎, 一係晨咁早浦頭~~好驚呀!!(因為7月麻..hehe)

>心裏想著對那人也沒有多大惡感,但他條件又好,嫁咗算數喇!
我想歌手和我應該唔係以上o個類人...咁我地咪係怪人咯?? hehe

>都啱, 所要唔好揀個太窮嘅. 一個人太窮, 唔多唔少因為佢PLAN自己事業嘅時候出現左D問題.
唔一定關事業事, 還有好多原因. 曾經我有個朋友教我, 你揀男友時, 一定要問清楚佢有無欠債...如果有, 叫我唔好制.因為"貧賤夫妻百事哀"..佢係一個活生生既人版.

>對架, 諗下日日要同佢訓埋一齊喎. 我實會去勾佬...
唔勾佬咪買本"雄風"慰藉o下咯...

>咁又唔可以只係心中富足. 至少我唔想領綜援.
我想我仲有一雙手, 我都唔會去取綜援.
(雖然我成日都話取綜援好過呀...)

>有錢人D 怪辟不足為外人道呀!!!
係架..分分鐘要同你玩"哥爾夫球"就死...
唔係, 又點會咁多怨婦要搵鴨仔平衡o下..

>基於不得已嘅情況下, 我都做過.
人在江湖, 身不由己!!

shizuoka2002 說...

雲煙兄:

嫁得瞿塘賈,朝朝誤妾期。
  
早知潮有信,嫁與弄潮兒。

Daniel.