2008年8月27日星期三

燈、光與影

.

因為不喜歡那慳電膽的形狀,才加剪裁。




該是這張罷!

哈哈,我覺得有點扮嘢   XD

.

52 則留言:

自由行 說...

城中型男:

係呀..加工o個張相睇落"有格調"d...

p.s. 尋晚我先同你另一個徒弟msn,分分鐘你會放大張相掛屋企or晒細相放銀包..點知..
不過講真, 真係影得你幾型爆! 唔好開心到合唔埋個口呀...型男!

laulong 說...

小行:

型乜鬼呀!張相去年冬天映架,擺埋咗唔夠胆攞出嚟,前日放喺 facebook, 好彩你地冇吐口水咋,咪放上嚟囉。

易風 說...

喔!原來你係高手

laulong 說...

邪王:

乜高手?

騎騎,係咪厚臉皮高手?

自由行 說...

易風:

你出現呀! 果然係"來又如風, 離又如風.."

型男:
但我feel 到你開心到合唔埋個口喎...嘩..你d口水呀..型男!

laulong 說...

真心嗰句,我平靜如昔。

踩我我又唔會 down.
讚我我又唔會 high.

我死咕咕架!

佚名 說...

爺爺:
真心嗰句,我平靜如昔。

踩我我又唔會 down.
讚我我又唔會 high.

我死咕咕架!
-->0.0爺爺變左機械人啊??

自由行 說...

>爺爺變左機械人啊??

或者係植物人都得....哈哈

(又聽俾人丙)

laulong 說...

小佚,小行:

機械人,植物人都唔係,你爺爺,你師傅早已哀樂不入喇,犀唔犀利!

自由行 說...

型男:

>你師傅早已哀樂不入喇,犀唔犀利!
我梗係答犀利呀!! 拍手..拍手..

佚名 說...

爺爺:
機械人,植物人都唔係,你爺爺,你師傅早已哀樂不入喇,犀唔犀利!
-->0.0....咁你仲係呢度講野咁奇怪??唔係要去寺院先見到咩??:P

laulong 說...

妖,拍手喎,咁鬼假!

******

阿彌陀佛,善哉善哉!

匿名 說...

嘩,Norman,好一幅今夕何夕!

佚名 說...

爺爺:
今夕何夕既色調好正啊!好有古舊美^^~

巴黎旅客 說...

陽光穿過橫樑,光影裡的幾何圖。
這房子是畫家的工作室?

laulong 說...

吾兄,小佚:

謝謝你們,剛返抵家門,衫也未換,便拿來相機,怕美景易逝呀!

laulong 說...

巴黎:

那叫太子樓,在贛州,原本是國民黨統治時蔣經國的辦公大樓,現在是一間酒樓,很陳舊,但建築很有格調!

卡臣 說...

嘩!
成個澳門賭場廣告入面嘅梁朝偉咁~~

佚名 說...

爺爺:
謝謝你們,剛返抵家門,衫也未換,便拿來相機,怕美景易逝呀!
-->非常贊同!!

laulong 說...

卡卡:

這人肥腫難分,有幸與梁朝偉還有一樣嘢相同:性別!

laulong 說...

小佚:

拍完自以為滿意的照片,我會唱歌!

佚名 說...

爺爺:
拍完自以為滿意的照片,我會唱歌!
-->哈哈~樂在其中^^~

laulong 說...

有時仲會狼叫,哈哈!

Singer/ 歌手 說...

嘩, 我依家一日到黑都唔得閒又冇得上網.
一入黎睇, 張profile 相真係得喎!

"真心嗰句,我平靜如昔。"
<---呢句唔係好信, 你壓抑啫!!

佚名 說...

爺爺:
有時仲會狼叫,哈哈!
-->-.-" 哈

歌手:
<---呢句唔係好信, 你壓抑啫!!
-->他狼叫中=.="

自由行 說...

城中型男:

不得不讚o下張blog頭相, 好靚! 不過有d似有線新聞台講天氣個景..哈哈

>妖,拍手喎,咁鬼假!
我不嬲都假架, 你而家至知...個"妖"字留番俾我講,你係校長,個妖字唔襯你.

>呢句唔係好信, 你壓抑啫!!
歌手講得o岩呀, 唔係淨係我話你開心+驕傲架...歌手...黎個十先..yeah!

laulong 說...

歌手:

真係架,我心如止水。



小佚:

我狼叫嗰陣仲會抝心口架,驚唔驚?



小行:

妖咋嘛,我自己都係喇,我係深山老妖。我叫自己咋嘛!

佚名 說...

爺爺:
我狼叫嗰陣仲會抝心口架,驚唔驚?
-->http ://www.ha.org.hk/cph/
http
://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006050400112




























病向淺中醫^^
:P

自由行 說...

佚名:

你梗係唔知個"死"字點寫...? 哈哈

佚名 說...

行姐:
你梗係唔知個"死"字點寫...? 哈哈
-->0.0...等我delete佢先...wakaka
"死"字?呢個字咩來架?點讀ga??:p

laulong 說...

話我傻係咪呀?

利是斗零都無!

下次見到你地仲要噬兩啖!


你阿爺你師傅行開幾日,唔好喺度拆天!星期日見!

佚名 說...

爺爺:
話我傻係咪呀?

利是斗零都無!

下次見到你地仲要噬兩啖!

你阿爺你師傅行開幾日,唔好喺度拆天!星期日見!
-->byebye^^

自由行 說...

型男...再見!
嘩..又作反呀..hehe!

p.s. 你又北上相睇呀? 記得著番你套戰衣(老西), 成功機會大好多..

Desertfox 說...

Whoa, nice picture. Very hard to explain your expression though. Thoughtful? Worried? or is it Anger?

Singer/ 歌手 說...

to行

歌手講得o岩呀, 唔係淨係我話你開心+驕傲架...歌手...黎個十先..yeah!
<---十十十十十十十十十十....

真係架,我心如止水。
<---啋, 靜心咩...

自由行 說...

歌手:

long long time no see~

型男食靜心? 都要呀...張相咁大迥響

篤篤篤撐 說...

你個新headshot型到呢, 可以出黎搵食wor

kakakaka

海火火女 說...

型到爆呀~!

SillyCat~ 說...

校長玩光影線條啊~~

ot,
wow...今夕何夕好似電影海報~ :)

laulong 說...

小行:

你師傳唔係相睇,係上去睇女仔,即係單睇!



Desertfox:

我都唔知自己諗緊乜,會唔會係甚麽都不打緊呢?

你剛蜜月旅行回來,甜到漏漏喇!



歌手:

男人都會有靜心期架,我諗我近喇!



篤撑兄:

活到四十九,就會唔知醜,我就係喇!



女女:

你阿爸老來想嬌呀!



阿 cat:

但我玩得唔好囉!去過你到,最新張相好好好靚呀!

Singer/ 歌手 說...

TO LAULONG
錯啦! 喺舊公司嘅一啲network當中...
有人七十幾歲, 一樣超級鹹濕, 但我極度頂佢唔順囉

自由行 說...

歌手:

>有人七十幾歲, 一樣超級鹹濕, 但我極度頂佢唔順囉

你講謝老四呀?

laulong 說...

歌手:

男人靜心期其實都唔係無晒色心架,不過色還色,唔好賤咯!



小行:

謝老四都算有品,佢搞啲鍾意比佢搞嘅後生女。算喇,一個願打一個願捱。

Singer/ 歌手 說...

TO LAULONG

不過色還色,唔好賤咯!

<---賤喎, 嗰個同事..
第一次覺得比同事"非禮"囉!!! 火滾到丫...

laulong 說...

唉,哩個世界,賤男人真係好多嘅。男歡女愛,情情事事,誰愛誰負,最緊要有品囉!

Jessica Chan 說...

武夷組曲實在太少相咯

甚麼型男相呀?可否再貼出來欣賞下~~

laulong 說...

已忘记了是那一张,可能是 84 年在青藏公路上那张。等会我贴到生活之照上。

不过佢地玩咋,型鬼型馬 :)

Jessica Chan 說...

好似犀利哥,潮爆喇!

應該不是這張,你說是07年冬天影的嘛。

laulong 說...

忙中,遲啲揾 :)

laulong 說...

呵呵,我又獻醜了。

Jessica Chan 說...

嘿嘿.....好cool呀,原來係玩自拍!

laulong 說...

kekee, cool 到你打冷震 XDD