2008年11月8日星期六

那天的雲原來這樣美

.
重看蒙古的那張照,才發覺那天的雲原來這樣美。

沒有躺在錫林浩特的草原上靜靜看雲,是二十四年前的一個無從追回的遺憾!



那天剛好是農曆十五還是十六,晚上看著月升,很想唱敖包相會,或是草原之夜。縱然,我拍的這張顯得詭異!



說這是成吉思汗的行軍營帳。毛主席說大汗只識彎弓射大鵰,嘿嘿,其實經已足夠!


.
.
.

39 則留言:

自由行 說...

morning sir! 咁快扯白旗投降?
張鬼相都幾鬼下喎!
仲有...你古裝look 都可以喎! hehe

laulong 說...

扯白旗?你講件衫?哈哈哈!

但係你見唔到我把關刀?

冇帶腳架呀,郁晒!

哈哈,古裝 look, 欠條頭帶同對皮靴。

卡臣 說...

對愛情,無條件投降

小瓶子 說...

中间嗰张相系见鬼?

希望你唔好比我依家嗰样吓亲啦.

篤篤篤撐 說...

十五的月亮生上了天空哪
為什麼旁邊沒有雲彩
我等待著美麗的姑娘喲 你為什麼還不到來喲呵 ....

因為o'camp掛住目及女, 冇留心, 所以跟住唔識唱~~~

巴黎旅客 說...

屬於那一刻的雲,
與鬼魅般的月夜,
流浪
把它們記下,
成了永恒的影像....

Denzel Leung 說...

劉朗兄,
看過你的照片,想起24年前...時光飛逝,相逢恨晚...**!

SillyCat~ 說...

Thanks for sharing... :)

laulong 說...

卡卡:

係成棚美少女要向你說投降,願意做你愛的俘虜呀!

laulong 說...

小瓶子:

唔係見鬼,只是那女孩回頭問我,慢快門,才構成這效果。

哈哈,我就話你唔好俾我既阿伯樣嚇親就真。

不過唔緊要,你係咁望住卡卡得架啦,佢養眼呀!

我都可以考慮戴個紙袋係頭既 :(

laulong 說...

篤撐:

我上 youtube 過,有敖包相會呀,不過冇乜個版本好聽!

哈哈,女人之常情,我昅到差跌左落荷花池!

今次就唔到你,下次網聚搞星期六,避免撞到你既 family day!

laulong 說...

巴黎:

俾你讚到我鬆毛鬆翼!

我捕捉景象,那及你呢?

我真的要向眾 blog 友推薦,睇靚景呀,去巴黎到喇!

laulong 說...

仲有梗係去 Denzel 到喇!

西藏美景,都收在你的鏡頭之下!

Denzel , 我常對女友說要她陪到我 110 歲。

若是人如此長久,我同你就有大把機會砥礪。

laulong 說...

哇,接連三個攝影大師!

阿 Cat, 你的花鳥虫魚,鮮豔奪目,養眼到不得了!

此中,反映了你的優雅呢!

自由行 說...

>古裝 look, 欠條頭帶同對皮靴
對波鞋不知幾殺風景. 你d鬍子是真定係假架??

Desertfox 說...

Wow, the last picture, could it really be Genghis Khan? Looks good in this outfit.

Next time when I go back to China I will make sure I get myself one of those. I need to grow out a beard first though.

卡臣 說...

>係成棚美少女要向你說投降
==>青山病院呀?

>你係咁望住卡卡得架啦,佢養眼呀!
==>唔好逼小瓶子跟我癲啦

Denzel Leung 說...

劉朗兄,
陪到你110歲?好!我都報名...咁就有大把機會跟你學野...^^!

自由行 說...

師傳:

多謝你請食旦糕! ^^

eric 說...

真英偉啊!
我又隱約聽到啲女仔嘅興奮尖叫聲啦。

laulong 說...

小行:

假髮就話啫,假鬚?實際上無此需要喎!

蛋糕少事喇,第日你要請我食出嫁餅啊!



Desert:

我嗰次旅行全程冇剃鬚,41 日,由四川、西藏、青海、寧夏、蒙古到北京。啲鬚都係麻麻多地。

我都係唔夠莾蒼!

laulong 說...

卡卡:

做乜咁謙呀!你養眼,路人皆見喎!



Denzel:

但願人長久,一於咁話!



Eric:

那是 N 年前的扮野照,依家早已不復當年勇!

自由行 說...

師傳:

>假髮就話啫,假鬚?實際上無此需要喎!
扮野扮全套o麻!

出嫁餅? 你要幾時食都得, 隨時都買到!^^
睇下有機會又買到甜芒果的話, 請你係芒果布甸!(放心, 我整過好多次, 覺得可以先請你食, 唔會肚痀架)

laulong 說...

哈哈,同學仔真有心!

你師傅乞兒竇都瞓過,以前食野就週圍去掃街,冇有怕!

佚名 說...

行姐:
芒果布甸!
-->我又食:P
會唔會被人話為食貓呢

爺爺:
生機!好正啊!好有生氣啊!!

Desertfox 說...

行姐:
芒果布甸!
-->我又食:P

x 2

佚名 說...

desertfox:
哦!你為食
kaka:p

自由行 說...

師傳、佚名、desertfox:

芒果布甸無問題! 最緊要唔好食完唱(難食)就得呀! hehe

desertfox: 你返黎香港, 請你食呀!!
(呢d 咪人出豉油你出雞?)

生機? 我以為鐵窗生涯之剪草 :p

laulong 說...

小佚:

你爺爺死咕咕,咪拍啲嘢沖淡吓暮氣咯!

laulong 說...

哈哈,小行,我似唔似監獄風雲裏面個大咪呀!

自由行 說...

師傳:

你係大咪, 我係魯芬!
喂...大咪係邊個飾演?

哨子聲..33883剪晒草呀? 咁多野講, 去o個邊剪!

laulong 說...

小行:

大咪,應該係黄光亮。

你去 google search 吓,有佢張相!

自由行 說...

報告sir~

大咪-何家駒
傻標-黃光亮
盲蛇-吳志雄
大傻-成奎安

係咪下堂通識內容?

laulong 說...

咁我係何家駒。

因為有學生話我似大咪喎,我都係凶神惡煞個咯!

laulong 說...

哈哈,你掂喎!

自由行 說...

喂...何家駒唔係何家勁喎! 你都制?
佢..拍過咸片(正式黎講係變態片)
你都係做大傻好d

laulong 說...

吓?佢做過變態戲?

不過啲靚仔話你似咪似囉,有乜辦法?

咁揀何家勁囉,大家都有啲相同嘅,都係男人!

佚名 說...

爺爺:
你爺爺死咕咕,咪拍啲嘢沖淡吓暮氣咯!
-->點會呢,我死咕咕過爺爺好多><!
爺爺有朝氣,我無呢神氣啊!

laulong 說...

小佚:

要學吓爺爺,永不想著自己老!