2009年2月24日星期二

早春二月

.
天氣暖和得很,春意濃得要入夏,早放的蓮,說盡一切!


魚樂


爭姸
.
.
.

16 則留言:

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

我第一!!
花兒很漂亮啊~

肥貓 說...

係邊度影架? 係咪香港公園?

laulong 說...

歌手:

花真係靚架!




肥貓:

相喺荃灣城門谷公園影架。啱啱今日影。

eric 說...

真的早開啊!二月還未完!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

太愛流浪

蓮花地....

自由行 說...

2月未過, 氣溫最高有27度, 熱死人!!

篤篤篤撐 說...

我中意"早春二月"呢個題目, 不過未睇過套戲...

L L 說...

Eric:

你那邊也是滿地姹紫,似乎真的人間春到。




巴黎:

你們喜歡,我更滿心歡喜,謝謝你!

L L 說...

小行:

你該沒有以前那麽怕熱咯,你減磅有成嘛!

不過師傅都係怕冷多啲。




篤篤:

哩齣戲我有冇睇過呢,但又真係有啲印象。

自由行 說...

師傳:

你要配老花眼鏡!減磅有成....有就唔駛要減呀!!
我係"水人"黎架. 流汗流得好勁o個隻.

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

對呀, 二月很熱!
有同事已經SEE THROUGH啦!!!

L L 說...

小行:

喂,你最勁嗰時拍得住我最勁嗰時。

依家我減咗成廿磅,你仲要輕過我,係好成功架喇!




歌手:

乜你間學校咁鬼開放架,又低胸,又 see through, 我係咪應該去你到交流吓哩 hea?

自由行 說...

>>>你最勁嗰時拍得住我最勁嗰時。

唔係呀??? 你咁勁..??
真係睇你唔出喎.
你先叫成功. 唔駛運動, 靠飲食+意志...
我有靠旁門左道架....hehe~~

SillyCat~ 說...

What a lovely shots~

佚名 說...

行姐!昨天香港最高溫度有30°C
你說多可怕!
才二月呢!
恐怕今年夏天,天天也是40度@@

L L 說...

小行:

我曾經試過架,都幾肥架。行埋未減肥嘅篤篤到人地分分鐘當我係佢大哥。

我输股票輸到冇錢,咪節食咯。哈,點知仲益咗我,身形番翻黎,仲健康咗!




阿 Cat:

多謝你賞光,在各位大師面前,我係弄斧喇!




小佚:

天天也是40度,哇,死得喇!