2009年8月8日星期六

鳳凰


.
這臨河古城原可繾綣,但太熱鬧太嘈吵了。失落了韻味的湘西邊城,傳奇已是逐日輕渺。



.
.
.

18 則留言:

韻味熊貓 說...

但看照片很有美感,感到很寧靜般!

eric 說...

左面好像有一間客棧。。。能在河邊住上一晚多好呢。

Ebenezer 說...

嘩!個景咁靚,真想唱返首歌仔:

一葉輕舟去,人隔萬重山...呀呀呀

佚名 說...

爺爺呢度靚到好似油畫咁啊~
blog頭張相都好靚啊!

肥貓 說...

湘西令我想起沈從文!

the8 說...

第一張意景好好...靚!

L L 說...

佛爺:

這是喧鬧盡處,再向左邊繞過去,就離開了最繁華的城區。照片右邊五百米,跳橋處,吵得很呢!



Eric:

若聽不到酒巴炸機的聲音就好。



Ebenezer:

哩首經典呀,聽你咁寫,我都不期然哼起上來。

L L 說...

小佚:

多謝你又讚爺爺呀!

博頭張相我都喜歡。



貓姐:

沈從文寫的邊城,就以此處為本!




the8:

多謝你。我在鳳凰的那天是週末,到處是人。只有此景,給人較靜的感覺。

佚名 說...

爺爺:
多謝你又讚爺爺呀!
-->^^~爺爺個度真係好靚ar~~

博頭張相我都喜歡。
--->好油畫咁~~

梁奕 說...

經過你構圖取材,個景好靚^^!

Mag Yip 說...

laulong..

看相片是不能聽到聲音,
仍然給觀看者感受到古城的寧靜呢!!

L L 說...

小佚:

可能真係要等旅遊旺季後,遊人減少,鳳凰才能回復她的本美。




Denzel:

這地方都值得去嘅,有機會你都去吓,在你鏡頭之下,鳳凰當更美。




Mag:

也當如此想。冬春兩季去,境況都自不同。

聶秀康 說...

鳳凰原本是美麗古城,但被商業化後的喧鬧就失卻味道,或者夏季不太適宜旅遊,秋冬還是風光處處的...這陣子太熱啦!

richmapoor ma 說...

景色醉人, 不過有蚊嗎?

丹尼 吳 說...

好正呀!好似睇緊小說咁xd

L L 說...

3妹妹:

待得秋來,卻又難以抽身。

鳳凰是到過了,但未能深入體會其美!




Richma:

很奇怪,在國內景點甚少有蚊。




丹尼:

阿 sir 最近寫得少咗,這故事發展慢左喇!

佚名 說...

爺爺:
過左旅遊旺季後,呢度就幾返清淨既古城

L L 說...

但係我就冇假期去呢!