2009年8月20日星期四

事不成鬚不剃

.

.
.

26 則留言:

Ebenezer 說...

因乜樹玩到咁大呀?

海龜 說...

所謂何事?

laulong 說...

kekee, 唔講得架!

the8 說...

哇!

咁有決心...祝你快啲成事喇!

Desertfox 說...

一于把鬚留长. 会更有男人味的.

自由行 說...

留鬚o者, 唔沖涼就驚d!!

聶秀康 說...

吾剃鬚?乜事呢....

求。婚。大。計。

你話吾講得咁神秘...

卡臣 說...

祝早日剃鬚!

肥貓 說...

祝早日剃鬚! x 2

佛爺 說...

吾!..... 點秋香?立姨太太?

篤篤篤撐 說...

用鬚吉人 ? 好好玩ka, 你都鬼馬了,kakakka

laulong 說...

the8, 卡卡, 貓姐:

心想事成,大家都要呀,你們也如是!




Desert:

以前試過最長 41 日冇剃鬚,那年 24, 都冇乜料到。今次唔知會留幾耐。




小行:

哇,唔沖涼,得死咩!

師傅最耐嗰次唔沖涼係五日,青藏高原。

laulong 說...

3妹妹:

唔係求婚呀,边有咁好景!

可能只係想個市上 25000, 或者中 2500萬六合彩,或者喺街執到寶。




佛爺:

哈哈,點秋香?立姨太太?

大婆都未有呀!係點都揾你博頭嗰個喇,索到吖!




篤篤:

我....我冇呀!

真....真係冇呢!

Ingrid 說...

篤篤篤撐 提到...
用鬚吉人 ? 好好玩ka, 你都鬼馬了,kakakka

2009年08月20日 星期四 下午11:37
——————————

hahahaha...

laulong 說...

Ingrid:

kekee, 我都話篤篤鬼馬,佢教曉我去拮人!

Desertfox 說...

Time to post an updated photo to see how long your beard had grown.

richmapoorma 說...

雖然我喜歡多鬚之人束鬚的, 不過, 還望你心想事成!

laulong 說...

Desert:

唔長得好多,不過白鬚就多咗,唉,老喇!




Richma:

多謝你呀,心想事成,你也是。

其實我啲鬚唔算濃,叫做好過冇而已。

佚名 說...

爺爺d鬚係咪仲未剃啊?

laulong 說...

未呀,睇黎仲要留一段日子呀!

佚名 說...

咁到開學d學生見到爺爺留鬚個樣咪會覺得好奇怪?
爺爺有咩事唔剃得鬚啊?

laulong 說...

我都諗過開學點呢?

睇埋哩幾日先算咯。

kekee, 爺爺只不過想了咗個願啫,冇嘢架!

佚名 說...

爺爺:
今日25號啦,爺爺d鬚如果未剃應好長la

laulong 說...

小佚:

都係麻麻地長,不過個樣就真係爺爺咗,即係老咗!

佚名 說...

哈哈,咁咪有味道左

laulong 說...

老味噃,唔好勒我就話。