2011年5月28日星期六

3553



換過照片,倒還是要自欺一下。
.
.
.
去年今日:2552
.

22 則留言:

largeheadboy 說...

唉,大家咁話喇~

嘿嘿 說...

几靓仔哦!哈哈哈~

有点像“丁力”嚯!

.

SKII 說...

Okay 喎!

laulong 說...

大頭哥:

唔會,你仲大把青春呀,成個世界待你開拓!




嘿嘿:

我似“冇力”或者“乏力”多一啲,不可言勇喇 :(





S:

係起身睇波哩?

唔得喇,兩張相唔併埋尚可,一併埋就知道歲月之威力!

eric 說...

我都喺睇緊波呀,不過唔使捱夜哈哈。

匿名 說...

個阿B同個靚女是同一人?

茶少

佛爺 說...

校長:

35係第一春,53係第二春!嘻嘻!

l.minor 說...

幾好呀!好似年年都有美相伴喎~ (除咗1551)

咁係咪你生日呢? 係就祝你生日快樂呀!

naruto 說...

無你講你咁大分別啦

Carrie 說...

老師:在不同年紀散發該年紀的charm,很好啦!

laulong 說...

Eric:

雖然曼聯輸咗,但每個入球都是靚波,也不枉我們在亞洲哩邊捱夜 :)




茶少:

唔係呀,個 B 係我大仔,個靚女係我畢咗業嘅舊生。




佛爺:

haha, 實情係乜嘢一春二春都冇晒 ,即係....

laulong 說...

minor:

多謝你,但唔係生日,只不過係 1551 放咗相,於是打後兩年都放,做過比較而已。放埋出年 4554 就唔駛放嘞,5555 就已經係當下,冇得比較咯!




naruto:

都唔係架,肥咗 puo咗 whe咗 dup 咗,唉!




Carrie:

係嘅,該要接受現狀,心理真係要調適一下 :)

新鮮人 說...

時光飛快日月新
歲月無聲亦留痕
往日手抱如貴珍
今天倚傍小美人

日月如梭呀!

Desertfox 說...

恭喜恭喜,

35跟53比我真的看不到有什么不同。

两年后的POST应该所有人都看不出分别:)

laulong 說...

新鮮:

好詩呀好詩!與你浮三大白!




Desert:

兩年後即係 5555 ,頂多是昨天跟今天,上月跟這月,冇分別咯!

laulong 說...

M:

我食緊雞翼架,忽然要影相,連忙停止咀嚼,驚雞翼尖楔住牙罅,突咗出黎,就醜死鬼咯!係有啲急忙架,隻手咪有啲唔自然咯 :p

匿名 說...

校長:

都係嗰句...你食開邊隻防劑?介紹下好喎!

自由

laulong 說...

小行:

我嘅防腐劑包括,拿,寫低:

平靜的心境
不計較的心情
對事物保持興趣
食杞子
食蕃薯
少吃肉

就可以防腐喇 :p

laulong 說...

呀,還有,要多動!

laulong 說...

kekee, 舊嗰張愈睇愈唔自然咯 :)

自由行 說...

校長:

多謝指點!

laulong 說...

不客氣喇 :)