2012年4月28日星期六

咁靚嘅牌,怎能不記?


尋晚有雀局,在有雨的黃昏踏上征途。 

牌局較正路,沒有甚麼邪門事件,只是吃了這鋪全番子(13番)小四喜(13番)自摸(1番)碰紅中碰南(各1番),該有 29 番甚至可能更多罷!

 事實上若要食 10 番早食了,我是把一對六筒拆了,銳意要做四喜全番子,結果如願! 

從沒滿足到要把牌拍下來,不想囂嘛!但這舖牌實在吃得太過完美了 XDDD



.
.
.
 去年今日:都是歐聯惹的禍
.
.
.

31 則留言:

卡臣 說...

奇牌都食到,祝長好彩!

另,下次上了的靚女,也請拍下分享

naruto 說...

神牌

laulong 說...

kekee, 卡卡,謝謝!

但我長年守齋啊,冇靚女 :(

laulong 說...

naruto:

真係!但我食到嗰刻好平靜,好似食盤三番咁!

嘿嘿 說...

台湾麻将就没钱拿哦!有咩?

哦~ 同一色,可能有啊!

呵呵

SKII 說...

哈哈,呢個我又一定要叫阿仔睇啦!

SKII 說...

重有,全番子和小四喜各十三番,是在打時和同枱對手 agreed的?還是人人都係咁計架?

Desertfox 說...

赌神啊,为什么你们每次打牌都有这么奇怪的牌食得出?

你们打多少番起胡?

hollycowplanet 說...

唓!好叻咩?
我多年刚刚學識打牌就食了一浦「十八羅漢」。
即係「東南西北」各开鋼4隻,再加一对紅中!

kakakaka.......

佛爺 說...

校長:

我最叻都係食十六羅漢,兩隻萬字做眼。

the inner space 說...

記得兄台說是通常打100元一底
29番兼且是自摸即是位位咁多
三家都是要畀 29番足足 WowWowWow!

Jessica Chan 說...

近排很旺場耶.....繼續食住上啦!

C.M. 說...

我都幾乎試過一次同樣係咁,但就輪到我自摸之前(正正輪到我摸牌)俾人碰出食胡!激死我呢~

laulong 說...

嘿嘿:

我完全唔識台灣麻將呀,廣東麻將都夠我玩咯 XDDD




S:

令郎肯定係少年牌神咯 ^^

我地清一色對子打出 12 番,筒索萬各有九子,但番子只有七子,所以該在 13 番甚至以上。至於大四喜小四喜都是例牌,我們計 13 番。

打牌也是講枱例的,agree 咗就得喇!




Desert:

我地打 4 番起糊,對4混4雞8平9.

Kekee, 先排輸到淋諗冧呀,邊係賭神呀!




牛牛:

係咪架?係就真你好叻喎!得閒打番十二圈 XDDD

laulong 說...

佛爺:

嗯嗯,多打就有機會糊到奇牌。只是到現在還未見過天地糊,好想食啊 ^^




inner:

係 100 元底,但唔係無限番計上,我地最高只打到 13 番,計四辣半。若是無限番計,29 番該每位收 196,608, 呵呵,朋友間玩意,冇咁大喇!




Jessica:

好呀,梗係好喇,只是湊齊腳的機會愈來愈難咯!




CM:

噢,打穿湖篤,好慘啊!

若能組識個 blog 界雀盟,就好咯 ^^

hollycowplanet 說...

呸!呃你有奖咩?硬係真驾啦!

laulong 說...

你笑到 kaka 聲,啓人疑竇嘛!

你番黎,或者我過去,同你打過 XDDD

新鮮人 說...

咁嘅牌梗係要影低佢啦,
不過你打無限番呀?
好大喎!
29番都唔少錢喎!

匿名 說...

校長:

呢期好旺呀你!

自由

Coffee 說...

我都成日做到大牌架,真架!超旺呀!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

係手機度同電腦玩嗰陣咯

hollycowplanet 說...

好!约定了!期待!

the inner space 說...

啲老師多愛打麻雀!

laulong 說...

新鮮:

唔係打無限番,得死咩,隨時輸身家,我地最多打到 13 番,上限每位最多輸 384, 若打無限番,29番半辣上都要 196,608 呀,真係赢就贏死,輸就输死!




小行:

之前輸架,唔夠胆講咯,運氣哩家嘢,touch wood 喇 :p




Coffee:

網上打牌未試過呀,贏唔赢到錢架?




牛牛:

講明呀,我最多打 100文底咋,仲要最高 13 番,半辣上!

唔係俾你嬴晒啲錢,啲仔冇書讀喇!




inner:

其實係好多人鈡意打牌,而其中係包括老師咯 :)

Coffee 說...

哈哈,贏到架!你開個網上戶口,再叫佛爺同牛牛都開埋戶口,四人係網上竹戰,等我一家贏你哋三家,特別係要贏佛爺同牛牛嘅加幣,你話幾和味呢hea!
嘩,諗下都開心!

laulong 說...

呵呵,我怕你連家用都輸埋啊!

我一順起上黎,唔係人咁品!

Coffee 說...

吓!打牌打到冇錢開飯?校長嚇人!

不過,冇飯食,最多我咪食麵咯,哈哈!

laulong 說...

haha, 咁又唔會連你食麵錢都赢埋嘅!

hollycowplanet 說...

哗!乜你咁富贵架! 我打两蚊加纸一底咋,我唔識計番的,乜叫半辣上? 我剩得識摸牌快食糊勁,我起码8年冇打過!

D仔冇錢話讀大學亜牛姨姨帶佢地去火星,由呢个「火星全能係首席教授」教佢地咪得囉。

laulong 說...

吓?兩文加紙一底?咁細我又冇乜食欲噃 XDDDD

半辣上即係 4番位位 32,5番就多一半去到 48, 唔係多一倍去到 64.

去火星好遠呀,阿爸探唔到佢地 :(

匿名 說...

我都係喺屋企砌緊麻雀, 靚d都仲有!

不過 我係劃緊descriptive geometry

laulong 說...

噢,劃緊 descriptive geometry ?

唔明?