2012年9月22日星期六

打機

.
早前胡的一鋪混對小四喜
早前喜歡了手機打麻雀,但手機  mon 太細,打得眼太攰了,分數又由過萬退到七千多,冇癮,於是叫兒子幫我剷了。

半個月前北上探朋友,想著在火車上無聊,便叫兒子幫我重新下載,怎知車未到目的地 700 起始分已輸光了。第二天回到港境後,手機上又重新被派  1100 餘分,排名則是 10 幾萬,可能是當我 0分開始計罷!

前一天輸到 蛋是很屈辱的,唔肯認衰的我就用心的打了;兩個星期下來,雖不至於日以繼夜,夜以繼日,但有空就打,微博不看,寫 blog也少了,結果此刻打到  23274 分,換算分 3227,名次去到 1565。兩星期下來,由排名 10 幾萬去到 千幾,不能說不虛榮喇!

今晚能打到 1000 名內就最好,但看來沒可能了,明天晚上罷,希望可以打到。
.
.
.
去年今日:ho ho, 又一滴血
.
.
.

22 則留言:

卡臣 說...

好快打入ten top

L L 說...

可能要打好耐咯,第七名已經 2 萬幾換算分,我先到嗰 3 千幾!

Coffee 說...

咦,我唔識換算,即係點呀?
我才打到四千幾分,同校長你比好肉酸咯!仲要我打了好耐好耐了:P

L L 說...

換算分就係你在雀王排行榜裏所得的分數。那是你現得分數減去起始分(700),然後除以 10, 再加 1000.

嘿嘿 說...

随手也一起打小日本!哈哈哈~

naruto 說...

於是叫兒子幫我剷了。。。。好似某個電訊廣告呀:爸爸,點樣可以過D資料落新機呀?(不過係一個老豆問仔version)

L L 說...

嘿嘿:

一定打死佢喇 ~~~~~~




naruto:

kekee, 我老到乜都唔想學咯,連新一代追女法都冇心冇力去學咯!

匿名 說...

噢! 沉輪啦!
可憐我天天在"德克萨斯扑克"等你!

l.minor 說...

又沉迷打機?哈哈,唔係,係消磨時間先真

largeheadboy 說...

厲害呀!我玩 angry birds 呢啲有排名嘅遊戲,從來都係排喺第十幾萬位~

Jessica Chan 說...

中咗毒,打到1000,又想入100,100又想入10名,既然係咁,不如打個第一返黎喇!

L L 說...

牛牛:

我唔識玩 "德克萨斯扑克" 呀!我好鬼阿伯,唔想學新嘢!




minor:

其實都幾沉迷架,我連上落地鐵長電梯都打架!




大頭:

呵呵,講反應嗰啲,我衰梗,打麻雀係我僅可以的。




J:

第一難打咯,人地 4 萬幾換算分,我才近 3000 :(

匿名 說...

哈哈! 亜伯, 你好鬼可愛!

新鮮人 說...

厲害喎,
我只有幾千分喳,
還差一點才能進入3000名之內,
麻將尚未成功,
還有繼續努力!

top ten就很難了,
我想短期內未可能了!

一起加油,
哈哈~~~~

匿名 說...

哈哈哈!玩 texas holdem 容易過打麻雀播!

Link: 看看 Youtube


sPace

L L 說...

牛牛:

可愛的亞伯維園好多咯 XDDD




新鮮:

我尋日運氣唔錯,今日嗰排名出番,我去到 300 幾喇,不過可能有啲人未喺出番排名後登入,所以未必準!




inner:

我都知, texas holdem 應該冇麻雀嘅復雜變化,但我都係獨沽一味夠咯!

匿名 說...

校長小心變毒男

自由

匿名 說...

哈哈哈!維園D亞伯边有你咁可愛, 班台山亞伯剩得識捉棋, 唔曉上网打麻雀磨!

L L 說...

haha,師傅已經毒毒地咯!

L L 說...

牛牛:

捉棋高智慧呀!維園阿伯仲識自製大喇叭,好有創意呀!

Armadillo 說...

哈哈,恭祝校長早日奪得雀王美譽!我呢排都有打yahoo麻雀,雖然過咗一百萬分,但係就不設排名,少咗啲虛榮感!

L L 說...

哇,雀王有五萬幾分,追到辮尾直都道唔到喇!

你過咗一百萬分,好勁喇 ^^