2013年3月13日星期三

減肥減到咁

.
你相信嗎?

那根本就是第二個生命,用重生都不恰當!

於是你知道,很多東西,原來都是有可能的!

剛巧去年今日寫的是我與大衛共沉淪,也是談肥胖的文章。一年下來,倒是到今天才有點成績,會繼續下去的,贏自己,我從來都這樣想。





















.
.
.

26 則留言:

世純 說...

嘩,唔係呀嘛,減肥之後變到咁fit,真係同一個人嚟o架 :o

由一肥佬變成肌肉型男,一定好多女子飛埋去喇 :p

卡臣 說...

我的咀O到最大了!

Coffee 說...

可唔可以開數字,減了幾磅?

naruto 說...

想減到咁fit?咁要影低放上嚟啦

Hana 說...

嘩!個樣後生咗10年。

IamMiss無糖 說...

甘樣減完應該起碼要做2次割皮手術...

匿名 說...

如果係短期間減到咁, 按理, 佢地皮會dum哂鬆哂架喎? 除非做切皮手術啦.

匿名 說...

我而家勤練瑜伽, 短期既目標係一字馬, 拱橋, 倒立, 中長期係各種手力平衡式子.

Coffee 說...

下?上下圖係同一個人?OMG!

五珍 說...

我等住睇校長幅型男相﹗

匿名 說...

可能會奐然一新, 改頭換面, 完全變咗另一個人樣添!

laulong 說...

世純:

係由一座肉山變咗型男,我都疑幻疑真!




卡卡:

大家都 O 咀到最大了 XDDD




Coffee:

三個月減咗八九磅,唔多喇!

圖中係同一個人,睇佢五官髮綫,可信。但身體喺咪 key上去?點敢講。




naruto:

我去唔到咁咯,你睇佢胸肌,係曾經大肥佬至有架!

laulong 說...

花花:

個樣真係唔同晒,爭好遠好遠!





無糖:

我諗都有。但如果用三年時間減 let’s say, 咁駛唔駛割皮呢?




10:39匿名:

就係喇,所以我問樓上無糖一樣的問題。




10:42匿名:

哇,咁勁!




珍:

我冇嘢睇的,冇料到 XDDD

匿名 說...

我可以很負責任的同你講,從前後身型既落差比較,3年時間絕對唔可以拉緊皮膚至咁平滑緊緻,可以講,10年都唔得, 20都未必得(因為到時人都老左了), 人既軟組織既收縮能力冇咁強.

我忽發奇想, 唔知佢切d人體軟組織出來賣唔賣到錢呢? 可以幫補減肥啊.

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

世上無難事
只怕有心人
我信

laulong 說...

3:54匿名:

邊個?哈,肯定唔係我!




4:42匿名:

哈哈,你講得好抵死!




巴黎:

那是對人的信任,嘉言懿行。

佛爺 說...

校長:

吾!我覺得似玩魔術多過係減磅.嘻嘻!

新鮮人 說...

要由一座肉山變成肌肉猛男,
相信必定經過唔少痛苦和艱難,
仲要大量金錢和手術,
不是一般個人可以獨力完成,
應該有很多機構用盡人力物才可能成功。

自己要減肥要先看目的,
是要回復青春還只是健康就好,
目標明確了就容易一點了,
不過人生每一個階段有每一個特性,
要回春是不可能的,
健康就夠了,
不要太貪心太免強,
隨意隨心好了。

匿名 說...

我想報瑜伽導師班, 想做瑜伽導師, 所以我要練難度的姿勢, 期望未來兩年完成目標. 可我這個年紀還有望嗎? 我比校長唔年輕得幾多咋喎!

laulong 說...

佛爺:

真係似 magic!好似個肥人行過條黑走廊後就變咗個肌肉俊男 ^^




新鮮:

對,健康就好。形相,始終為皮毛,會枯會老,惟心可以長青長榮,直至生命消失。




匿名:

努力!沒有不可能的,而且縱使有可能不成功,但自己身體總也受益!

奕山 說...

無錯,就算減唔到肥都對身體有益...等我都試吓先**!

laulong 說...

嗯,生命的受益者是自己,就好了!

Ebenezer 說...

佢可能只係因做手術整型而成。

laulong 說...

都抵咯,辛苦都抵 ^^

匿名 說...

嘩!佢減到又fit又型,犀利!

自由

laulong 說...

呵呵,簡直係 body off, 唔係 face off !!!