2013年3月3日星期日

李小龍舞姿

.
在微博上下載的幾張 GIF 圖,最觸目的自然是李小龍這張了。

那身肌肉,線條,力量,靈巧,柔靱,幾十年下來,還是難尋!




真有這自動麻雀機嗎?是國內的出品?真是青出於藍啊,把日本人比下了。但其實這樣打牌挺累的,我們幾隻麻雀腳已不愛自動雀機。




哈哈,買來的餸菜不乏鐵質咯!生活的彈性和適應力,叫人讚嘆!




咁嘅跑手,其實同某啲情場敗者一樣,輸咗就揼你一嘢 XDDD




這張圖配個名罷: 「嚇死媽」 XDDD

.
.
.

19 則留言:

卡臣 說...

鐵路一段真是讚嘆

匿名 說...

她是我見過的眼睛最大和最肥的熊猫啊!

Unknown 說...

1. 李小龍嘅一身肌肉,真係冇得頂呀。

2. 睇咗幾次,先知有咩唔同,利害呀 :o

3. 路軌巿集嗰張,好似係印度喎。

4. 冇「體育精神」嘅表現呀,一定畀人取消資格喇。

5. 呢幅相,令我諗起佛爺 :p

L L 說...

卡卡:

就是,叫人歎為觀止!




匿名:

可能啱啱生完,未收身!




世純:

只這些,已可見世界多精彩 :)

the inner space 說...

泰國曼谷的市場(Maeklong Station Market)定時有火車經過,已經成為景點遊客依時依候到來參觀的啊!

奕山 說...

如果無記錯,李小龍呢段片應該係'龍爭虎鬥'其中一些花絮...真係經典,謝謝分享:)

L L 說...

inner:

應該係 :)




奕山:

謝謝光臨!

看背景,是龍爭虎鬥,該不會錯 ^^

Jessica Chan 說...

那自動麻雀機我玩過(夾硬替人家玩一陣),是去吃私房菜時的娛樂設施。

新鮮人 說...

為何用自動麻雀機 會更累呢?

韻味熊貓 說...

校長:

熊貓那張的視頻,是有聲的,更加傳神呀!

L L 說...

J:

哩種出埋13隻(莊家14隻)就未見過,好勁!




新鮮:

不停咁打,冇咗洗牌叠牌嘅緩沖!




佛爺:

那熊貓真的似你的 profile 照 ^^

S 說...

好得意,我早幾日都想整識郁的 gif 相,但唔知點解orientation 唔啱,rotate 返之後幅相唔識郁!!

L L 說...

我都係攞人架咋,我自己唔識整 ^^

chiseenjai 說...

自動麻雀台真係好累架。。。。。

打完一舖, 洗下牌吹下水, 抖下呀嗎。。

我朋友用自動麻雀台打 "大陸牌" 打到頭都暈...

又唔好玩

~_~'''

L L 說...

啱喇阿仔。

大陸牌搶食糊仲快打完一舖,得個攰字!

匿名 說...

最有用係開餐既時候, D睹鬼連一餐飯既時間都唔忍得架!
冇得搓, 就連衛生麻雀既意義都沒殺埋!

匿名 說...

熊猫媽媽一定好好攬. 不過佢淨係掛住食, 懶得理個BB.

匿名 說...

木棉又名英雄樹可惜文章處不能留言啊!


sPace

L L 說...

4:48匿名:

一路食,一路打。

咁又係,對手可以專注扒飯!




5:49匿名:

咁熊貓BB瞓緊嘛,阿媽食啲嘢都正常。




inner:

只私人感受,所以唔開放留言咯!