2013年5月15日星期三

巫女沒看我一眼

.
原不在行程之內,是我駕駛時走錯了路,誤打誤撞經過,卻忽然眼前一亮:櫻花盛放的神社,早起的掃櫻人 ............

得博友 the inner space 提點,神社裏穿紅色裙子的是巫女,具有清新、神聖、無垢之傳統形象

又真係幾清新工作更是心無旁騖,對我這個俗世人的拍攝不相聞,連眼尾沒抬一下。

也該當如此!







.
.
.

33 則留言:

卡臣 說...

心曠神怡~~

L L 說...

齋睇巫女~~

Unknown 說...

真係好神聖無垢呀,諗起都想飛去感受嗰份清新感呀。 :p

L L 說...

哇,咁佢分分鐘做唔成巫女架 XDDD

匿名 說...

著咁大條裙掃街好唔方便

自由

L L 說...

我想問佢攞掃把,幫佢掃!

跟住唱:求神,求神,誠心禮佛來求靈神 .....

XDDDD

匿名 說...

漂亮喔^^


可可

ep 說...

好特別啊, 一身紅白衣著很適合拍照, 不知道邀她們合照會不會拒絕.

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

以為係劇照
掃地幽靈。。。

奕山 說...

佢就心無旁騖...佢令人好難心無旁騖*.*!

L L 說...

可可:

及不上,遠遠及不上 :)

L L 說...

ep:

唔夠膽問啊!總覺得巫女遠離人間煙火同色相,拍照,該不喜罷!




巴黎:

haha, 咪嚇人喇,你梗係諗起四谷怪談 >.<




奕山:

所以我係咁影架 ^^

Ebenezer 說...

老實答我,你有冇幻想過佢只係外表斯文,內裡open先?

L L 說...

咦?哩樣嘢諗得吓噃 XDDDD

其實係冇諗過架!

蝸牛 說...

好過睇馬騮好多!
會唔會係兼職?

匿名 說...

真的令人聯想到像小龍女般脫俗出塵,但小龍女就唔會掃地囉

L L 說...

牛兄:

該不是。巫女該是在神社修道的,但修道之人能否結婚,就唔知道咯!




匿名:

哈哈,揾楊過幫手!

Jessica Chan 說...

若能在那裏靜修幾天,該不錯!

the inner space 說...

哈哈哈!在兄台舊文:《琵琶湖畔白鬚神社》回應時,提過吓神社內的巫女。。。。。啫!

兄台真的找到,第一幅相片內,這位巫女真的可以說:出塵清新,喺用幾長的變焦鏡,zoom 到咁埋的呢??

Quality Alchemist 說...

巫女沒看我一眼,因她正在修行中。

L L 說...

J:

但對著巫女,會分心 :p




inner:

唔係 zoom, 係先喺相機上裁切,再放上網執吓 :)

要多謝兄台相告巫女之事喇!




QA:

是因我太凡夫俗子喇!



嚴嶺鋒 說...

巫女?未聽過,
同唔同聊齋 D 狐女?

韻味熊貓 說...

校長:

點解巫女衣著猶如朝鮮傳統服飾?

l.minor 說...

的確不錯,不過我還沒有在日本看過巫女

L L 說...

2chanze:

巫女同女巫相去遠矣!狐女更會吸盡男人陽氣,避之則吉!




佛爺:

又真係幾似,但照計神道教只行於日本,不及朝鮮半島!




minor:

我也第一次見。呵呵,若佢網上偶然看到自己,不知會點?

the inner space 說...

啊!原來 google 一吓,就在名古屋城下不遠處,我應該有去過喎!


不過,咁多間神社同名,是不是兄台去同一間呢?

Google 愛知縣護國神社,有極多間呢?

等我得閒揪返啲舊相片,看看有沒有影過《巫女》!

L L 說...

應該就係這間,的確係喺名古屋域附近。我從名城公園旁發車,行錯路兜了一圈,就見到這神社了!

the inner space 說...

Yes, 相信就是這裡,參道前的大鳥居!


Google 的也是看不見有巫女!

L L 說...

巫女要修持,真係要早上掃落花墜葉才能見到咯 :D

韻味熊貓 說...

校長:

朝鮮主要拜孔子和佛教.日本在唐朝時佛教也開始盛行.在幕府時代,佛教依然當道.直至十九世紀下半葉,明治維新才壓制佛教,提倡神道教,為日後軍國主義而鋪路.所以,朝鮮應該沒有受神道教的影響.我只是想,那些巫女的衣著會否受朝鮮文化影響?

L L 說...

對,護國神社,靖國神社,都有強烈的政治傾向性,真有宗教為政治服務之感,日本軍國主義,果然有整個意識形態配套。

也許那年代東北亞的服裝潮流喇 :)

魔術師 說...

魔術師歌劇系列之《對面的巫女看過來》經已公演。

L L 說...

呵呵,護國神社前的一幕,精彩呀 ^^