2013年5月26日星期日

赤條條浸溫泉

.
到小涌谷找溫泉,兜兜轉轉,原來取景的這裏就是,拍照時還不知道。

小涌谷雲霧話來就來,話走就走,迷漫繚繞,倒是可拍之景。

入到溫泉問,原來穿泳褲的户外浸還要比赤裸封閉式浸貴。不堪看的皮囊原來可以省錢,當然赤裸喇,怎知道男湯更衣室浴室浴池裏有個四十來歲的女工來去自如,若無其事的在幹活。想來這麼多年她看過的男體沒十萬也有八萬罷。我見其他男人都若無其事,我都一樣豁開了,怎知還是跟她打了個照面,給瞄了一眼。

哈,忽然有種去了天體營的感覺!




.
.
.

30 則留言:

Lu Lu 說...

哈哈!給正面一個全照!登時有冇被岐視的感覺湧現??!!

ep 說...

我試過在沖繩酒店附設的泡湯, 見男士更衣室裡也是一位大嬸負責打點, 可能日本的泡湯都是這樣, 或者沒有男士願意幹這工作.

嘿嘿 說...

刺激!

佛爺 說...

校長:

我不知在那裡看過一隻DVD,泡湯是男女共浴的,只是各人也目不射視而已!不過咁,咁艱難的事,我實在做唔到.嘻嘻!

naruto 說...

你唔搵個水盆遮住架咩?我意思係遮住個頭,咁咪唔知人望你囉

匿名 說...

嘩! 呢d情況,我情願俾貴d都要著返件泳衣!

自由

匿名 說...

嘩! 呢d情況,我情願俾貴d都要著返件泳衣!... x2


好矜貴的
怎可能比人睇蝕哂 ^^



可可

l.minor 說...

你去咗小涌谷的小涌園?

聽講佢地有個紅酒溫泉,有冇試呢?

另聽聞日本人通常解衣後都會用條小毛巾擋住重要部份,就算正面見到,都睇唔到d乜野

上次賞櫻時我都住在小涌谷的一間溫泉飯店,記得有晚在戶外浸溫泉時,見到玻璃窗入邊有個40多歲的婦人在清潔,後來還走出來試溫泉水溫,其間更與我打招呼....哈哈

世純 說...

呢位女工真係一個名副其實嘅觀鳥員呀。 :p

嘿嘿 說...

其实,最好的方法是遮住脸!

因为,没人会知道您是谁了嘛,反正下面的即使给狗仔队拍到,即使上报了,也没人会认得出谁是谁的!

对呗!?

嘎嘎嘎嘎嘎~~~~~

嘿嘿 說...

有没有遮头的照,放上来一张啰!

嘿嘿嘿嘿嘿~~~

laulong 說...

LuLu:

都是眾生,冇歧視喇 XDDD




ep:

男人工作人員也有,但真的奇怪,那女人只係做執吓毛巾,清理一下等工作。我懷佢係咪經過投標才可以做哩份工!




嘿嘿:

有啲忐忑咯 XDDD

laulong 說...

佛爺:

聽講話本州已經沒有男女共泡,北海道偏遠地區可能仲有!

哈哈,艱難嘅嘢等我做 ^^




naruto:

呵呵,鴕鳥好似保住了面子,但那小鳥,噢....




小行:

但入去除晒至見到個女人咯,生米煑成熟飯 @@

laulong 說...

可可:

我啲肉真係矜貴?係咪架,咪氹我 ^^

laulong 說...

minor:

係呀,係小涌園。個紅酒溫泉冇試過,紅酒愛黎飲好啲 ^^

男湯裏也有人用小毛巾遮住重要部分,但大部分都坦蕩蕩。你賞櫻時的經歴,噢 @@




世純:

哈哈,但嗰度唔係米埔 ^^

laulong 說...

嘿嘿:

遮了頭,遮不了那處!公眾認唔到啫,但總有親密的人認到,分分鐘俾人凌遲架,都係咪搞 XDDD

面盆遮頭照,呵呵,偽造一張 :p

卡臣 說...

蝕底咗

Jessica Chan 說...

「給瞄了一眼」,校長真是不枉此行呀!

the inner space 說...

好喲!

沒有遇到強國人出浴
擦背搓老泥撳腳底死皮
水面浮起一團團!

laulong 說...

卡卡:

我老皮老肉,唔緊要喇 ^^




J:

呵,瞄多一眼賺埋 XDD




inner:

哇,咁恐怖 >.<

路過 說...

哇,咁恐怖 >.< 上海幫 中式 澡堂 喺咁個喎!

laulong 說...

咁去澡堂同浸溫泉都有唔同嘅!

Armadillo 說...

哈哈,好嘢使乜怕俾人睇,又睇唔蝕嘅,咪當益街坊囉!

laulong 說...

哇,做乜唔見一排?去咗週遊列國?

the inner space 說...

路過 and 劉朗兄:

強國人有的是錢,
咪將日本溫泉池,
當作上海的澡堂,
日本人要賺錢嘛,
改建一座溫泉池,
給強國人客使用,
當然本地日本人,
是不會浸同一池,
他們另有日人池。

同樣在法國名店,
會另外增闢一角,
專做強國人生意,
兼有華語營業員,
要蹲要踎要吐痰,
適從專便任得你,
聘請華裔做清潔,
法國人不會入去,
無謂看見眼冤喇。

是另類的歧視也!

laulong 說...

強國人要與世界接軌一段時間才能夠融入架喇,畢竟鎖國幾十年!

Armadillo 說...

哈哈,邊遊到咁耐啫,係日打夜打,打咗五萬幾鋪牌囉!

laulong 說...

係咪自己開發嗰個?係通知我呀,我廣發八方好友!

Armadillo 說...

哈哈,係呀!不過只係自娛之作,唔上得大檯架!

laulong 說...

你謙喇,十年磨一劍,一定好鋒利,公諸同好啊 ^^