2014年7月7日星期一

好男人像鬼故

.
網上圖片
是日發現的金句 :

「好男人像鬼故,聽過但沒見過。」

真的嗎?聽說時運高的人不會撞鬼?那麼你是時運高了,但愛情路上,你又作幽幽之歎,那你又是時運低了?

探究必先弄清楚定義。原來「好男人」這詞語是沒有定義的。才高者苑其鴻裁,中巧者獵其豔辭,吟諷者銜其山川,童蒙者拾其香草,甚麼是好男人因你的眼光,要求而異,令你滿心歡喜的男人對另一個女人來說可能不值一哂,平凡如土芥。

可見好男人是有的,正如好女人。但遇上遇不去,要看你的要求與造化。要求過高的話則滿街是人,要求很低的話則滿街是鬼,你要避也避不了!

然而鬼會不會看上你,還要看你有沒有惹鬼的能耐。但可不要穿件紅裙深夜在街角流連,沒惹來你心目中的鬼,卻引來了異類就麻煩了!

我會是你的鬼嗎?還是只是個永遠活在白日裏的人!
.
.
.

13 則留言:

奕山 說...

哦...唔怪之得蘭桂坊啲「鬼佬」咁受歡迎^.^!

L L 說...

呵呵,鍾意湊鬼的港女唔少啊!

韻味熊貓 說...

校長:

呢篇嘢寫得認真「玄」,真喺點諗都得。可以上天,可以落地。陰中存陽,陽中有陰。遇上,可能擦身而過,錯過,可能輾轉回心。嘻嘻!

Unknown 說...

蘭桂坊D鬼貪港女夠easy,港女又鐘意鬼鬼高「華」人一等,兩者一拍即合。

L L 說...

佛爺:

遇上,可能擦身而過,錯過,可能輾轉回心....

精句呀!




世純:

唉,上次嗰兩個港女出晒醜咯,佢父母睇咗唔知會點諗!

the inner space 說...

校長轉戰飛匙扑也用劉朗做阿凡達嗎?

L L 說...

kekee, 飛匙扑我都係一輪輪,同親戚舊生一輪劇烈論政後,又靜番,睇黎已經唔睬我哩個阿伯,我又樂得清閒了。

Armadillo 說...

哈哈,撞鬼仲易啲?其實對於好多女人嚟講,好男人唔係冇,甚至唔算少添,不過唔係基老就係已經被私有化囉!

L L 說...

咁就慘咯,我地都唔幫得咁多 XDDD

雪山飛狐 說...

我是一个以为自己是鬼故的普通故事。

L L 說...

不喇,尊夫人向你嬌嗔時,一定會說:「唔好喇,衰鬼」 XDDD

the inner space (from my tablet) 說...

撞鬼囉 輸 七個一皮 庄家殺晒!

L L 說...

唉,點諗到會輸咁多,簡直驚天地,泣鬼神!