2021年1月20日星期三

又中

人始終是愛認叻的,老朽如我亦是。早前鬧爆林鄭事先張揚,話四條被 DQ 的議員可以過渡,結果中央虛幌一招後摑這婆娘一巴,立馬封殺哩四條友。林鄭又唔知衰,又事先張揚要中央放寬疫情下通關門檻,我直斥其非,結果係中央睬你都有味。後來香港疫情因林鄭不作為而惡化,通關更唔駛講喇!

又有施永青話特朗普會連任,我指出四點反駁,結果我又說對了。

新近政府話取消花市,我又話佢地冇腦,指出街市可買菜,花墟可賣花,卻獨禁年宵花市,於理不合。後來又指出分散各區球場賣花的建議白痴,認為應原花市舊址擺賣。結果政府又轉軚,做法完全跟我的一樣。

哈哈,我咁準,今晚啲馬係咪咁呢? 😜

.

.