2021年1月5日星期二

林病政府打造不公平競爭

這政府明顯有病,更病者係林鄭仲係自我感覺良好,仲以為自己好打得,以為自己抗疫已做得不差,因為同美國比。佢從來唔睇吓社會情況同香港相近的澳門人地早已滴水不漏成年喇香港漏到成地水死百五人你仲恬不知恥沾沾自喜話滴水不漏 ? 香港俾個自以為是豬油蒙晒心的人做阿頭,只會戕害蒼生。叫你全民檢測有難度,咁封城喇,何難之有,連西方自我中心到爆的社群都做到,你林鄭做唔到?若林鄭早期果斷封城,找出染疫者,防患於萌芽,再嚴防外地輸入,則後來的百多個死者根本不用染疫而亡,你林鄭苟且等運到,不是兇手是甚麼!

吱牙膏式的抗疫,話係張弛有道簡直笑死人。最近嗌救命的美容業界,真係睇見都可憐。哩個政府係咁,好醜不辨,無情情恩主心態寬鬆外交人員海員免檢入境造成大爆發。佢又會板起面孔耍官威,揀一啲業界開刀,證明自己有 power,美容業界就俾佢玩死!

其實喺疫情爆發初段,去年二三月間封城,疫情就不會惡化。一刀切,所有行業都停頓兩至三周,所有人,所有行業都相同付出,搞掂個市面社會就可以全部恢復。唔駛好似依家咁,有啲已然執笠閂門,有啲吊緊鹽水嗌救命,有啲可以喘吓氣,有啲反而因賣防疫物而賺錢。

公平商業競爭,無差別的市民安全感至為重要,政府就係要打造一個這樣的城市。林鄭無能,下面的把手無用,香港就咁樣被搞死,成為兩岸四地,最弱雞醜怪之城!

.

.