2021年5月14日星期五

與人論股票

>我:我從來不定止損盤,但入市兩年半,賺幅 77%,如何解讀?

網友A:幸運,有福之人。

>我:哈,不盡同意。幸運我梗想有,但用幸運去形容長達 30 個月的買賣?你是用得過度了。我常想,定止損盤固然可以限制虧損在某程度,但卻中了大户的圈套。引你止損,假向下突破然後再抽昇,又有情況是你已是驚弓之鳥,就錯過了打後更低位買回的機會。像紫金,我可以去年最低 2.6 買入,有幾多人做到?我反而覺得是選股很重要,你若能走在一般人及市場之前,能克服恐懼與貪婪,贏面就較大。

網友A:我不反對:但也是幸運。

>我:幸運是必須的。回顧這三十個月,我犯錯也太多,就在錯誤中學習,大家加油!

網友A:你沒錯我經歷幾次股災生存下來,經歷最深是97金融風暴。過去幾年都無出現過什麼大型股災。所以我説是幸運。

>我:我都唔後生喇,我受過 87 年股災洗禮。贏過,輸過,又絕跡股場過。幾年前再玩,都是輸多贏少,又停了。直至兩多前才再入市,在買賣中練腦,克服恐懼與貪婪,股市可以令你學得很多。

網友B:咁要睇你買乜貨,係咪升得返。 如果升得返,你早啲止損再低位買返,咪可以賺得仲多。 無論如何都係賺少左。

>我:能做到咁就好,但人性騰雞,止損後能夠更低位接回嘅該是少數。人人都叫止損,我看報章上的開倉,星島的股佬該懂得止損罷,搞咗有六七年了,到現在都是 + 1%,晴報郭曉陽不斷提醒要訂止蝕止賺盤,但他的 30 萬倉投資組合,2018 年4月開倉,現今只 +16.4%。中間的道理在那裏呢?

.

.

.
.