2008年5月29日星期四

卡卡粗手,我粗腳

.

.
.

28 則留言:

卡臣 說...

你咁似聖火護衛隊嘅?
你跑咗去雅典呀?

laulong 說...

跑咗去菲律賓,88年。

今晚辦學團體總理交職聚餐,飲到啤啤俘,暈緊船浪!

卡臣 說...

飲醉咗?仲搭緊船?
滄海一聲笑~~
滔滔兩岸潮~~

laulong 說...

哈,卡卡,嗰首歌我最鍾意!

噚晚未醉晒,只係頭擰擰,好似坐緊船廊下廊下!

匿名 說...

Norman, 睇嚟陸續有舊相喎!

Man, 你係中文系的異類, 哈哈!

laulong 說...

吾兄:

咁又係,點會有個死爛仔入到中文系,哈哈!

只貼舊相,因為啲新相完全唔掂,費事嚇親啲網友!

小貝 說...

你對腿粗得泥幾man丫!!!

eric 說...

黑白成強烈對比,取景很有心思。Vintage Adidas也很型!

laulong 說...

小貝:

呢個 man 活在廿年前啦!依家半 man 不 man, 好唏噓!

小貝 說...

有啤酒肚更sexy啦 ;)

都一樣咁man咁剎食!!!

laulong 說...

Eric:

哈,嗰件背心仲係度,仲好鬼有彈性,但已經無胆著!

laulong 說...

唔得呀,小貝,大半年前比個仔偷映,我喊打喊殺,嗰衰仔先至冇將肚腩相放上網!如果唔係,我無面見人啦!

小貝 說...

你同個仔講 :p

阿仔!!小心有報應 :p:p

laulong 說...

係吖,我阿媽(即係佢阿嫲)時時同我講:

簷前滴水冇差分,點點簷涓蔭舊痕。

即係話,你點對老豆老母,將來你個仔就點對你!

哈哈,好彩個死仔腰圍仲粗過我,我條氣至順啲!

小貝 說...

言下之意 :p

你以前成日都咁對你阿爸阿媽wor :p:p

叫你仔仔做多d運動啦!!

laulong 說...

小貝:

其實我好鬼孝順,從來不會頂撞他們一句。不過我阿爸阿媽不像我那樣貪玩,我同啲仔簡直無大無細,有時我仲鬼馬過佢地。

唉,個衰仔就係唔鍾意運動,原本幾靚仔,嘥咗!

小貝 說...

嘩後生仔

吾keep會後悔架wor

laulong 說...

係呀,恨鉄不能變成鋼!

小貝 說...

呵呵

話比佢知

太多脂肪第時會燒吾走
無女仔吼架\!

laulong 說...

講過喇,個衰仔仲係吊兒郎當!

唔得似佢老豆,小學五年級已經有女同學上門,耐心等我洗完頭後一起返學!

咦,係咪好曬?騎騎...

小貝 說...

原來laulong係少女殺手

小貝心服口服!

咁.......
始終情情愛愛哩樣野.......
都真係......幾幾幾幾........

你都唔想個仔咁早就搞出人命掛 :p

eric 說...

兩小無猜,很可愛!

laulong 說...

唉,個衰仔係怕醜草,咪話我批死佢,個女仔瞓埋上床佢都無胆搞。

佢最多話:眼瞓呀,咁你瞓囉!

死未?

laulong 說...

Eric:

不過我對佢又無乜意思,或者嗰時太細,唔識處理,好快趣,真係過眼雲煙lu!

小貝 說...

嘩嘩嘩...
邊可以咁講 :p:p

披著羊皮的狼係不動聲色架!

laulong 說...

我發覺似:

披著狼皮的羊...

哈哈!

小貝 說...

吾係咁嚴重呀嘛!!

介紹你仔仔我識:p
等姐姐同佢上一課!!!

laulong 說...

小貝:

謝謝你啦,個衰仔係怕醜草裏的極品,唔好話掂,望一望都縮曬!

有時我都懷疑,佢係咪我生,哈哈!