2009年3月12日星期四

食蘋菓,護波波 - 女博客專用

.

(網絡照片)

.

30 則留言:

C+ 說...

哇,我戒左食禁果好耐啦喎...

點算好呢...

laulong 說...

咁大唔大 "雨" 呀?

大 "雨" 又危啲個喎!

xiao zhu 說...

C+:

禁果都好戒嘅,邊個教你架?

laulong 說...

喺咯,煙佢又唔戒噃!

xiao zhu 說...

哈哈,笑死我!BTW,張相好靚。

laulong 說...

唔係我影呢!

我都想影吓哩種相。

C+ 說...

喂,都ok大雨喎...噢雪!

Xiaozhu,我驚被人趕出伊甸園,但條蛇日日係到依依哦哦,所以一怒之下,拎左佢去煮蛇羹...

所以呢,已經無左禁果誘惑!=p

Desertfox 說...

点解我完全睇不明?

巴黎旅客 說...

呢度講緊乜?

「点解我完全睇不明?」 x 2

萍果我鍾意細細個、爽的,
很怕那種太粉的。

萍果撻、萍果酒、萍果汁,
有無效?

xiao zhu 說...

C+:

>>我驚被人趕出伊甸園,...

哈,你咪扮嘢啦,你唔好話畀我聽你仲係住喺伊甸園吓嘛!揾鬼信呀。

Desertfox:

唔明? Errr...咁睇多幾次喇。

鏡田 說...

哈哈哈..
C+自己去起個伊甸園啦,仲可以養成窩蛇,日日食苹果唔好.

肥貓 說...

laulong,
咁為女博客作想呀你!
幾時整番篇下集 - "xxxxxxxx 男博客專用"

laulong 說...

C十:

O.K.大雨即係大雨架喇,咁更加要食番蘋果喇。

更何況你食煙,風險指數又會高啲。

真架,我唔係講笑架!




Desert:

你唔明大雨係乜啫,咪即係大雨咯,同音字呀!




巴黎:

我都好怕食到粉嘅蘋果!

蘋果酒同蘋果汁都應該有用,不過酒精對身體唔好,果汁又熱量太高,都係食蘋果好啲。

laulong 說...

哈哈,小豬哩段話可圈可點呀!

計我話哩,C+就算仲係伊甸園,門口就有成班俊男喺度望,個個手上都揸個禁果,C+要食嘅話真係有排食架!




田兄:

日日食蛇羹仲唔好啦!都係殺生嘛!

我細個真係睇住人劏蛇攞胆,好核突架!




貓姐:

你出嘅題目我真係諗過架,等我搜集吓資料先。

為女博客著想,因為你地個個都好鬼可愛咯!

C+ 說...

ok喎,我可以開一個有蛇食有禁果食既伊甸喎...淨係收亞當入住! 

諗起都開心呀,哇哈哈哈

又又,好,蘋果汁得唔得呀!?

自由行 說...

C+:

你個伊甸園搬左去老蘭o麻!!

desertfox & 巴黎:

大雨=大乳=大胸...明未???

不過蘋果我都好少食. 懶呀! 有排咬!!

仲有一樣野女仕都唔好食咁多, 就係雪蛤膏.

2009年03月12日 星期四 下午10:02

C+ 說...

自由行:
咦,果然係知消息靈通呀!

佩服佩服!

自由行 說...

c+:

哈哈~ 你條露背裙咁靚, 一望就見到呀!!

聶秀康 說...

男blogger應食蕃茄最有益.

女blogger可多吃草莓...含青春素!

laulong 說...

C十:

死喇,淨係招呼亞當喎,咁通世界嘅男人改晒英文名叫亞當喇!

蘋果汁熱量會高咗啲,唔怕肥嘅都可以嘅。




小行:

懶得你呀,咬都懶咬?

咁揾個佬趙爛咗送入你口呀,kekee, sweet 到哩!

吓?C十嘅伊甸園開咗拿?喺老蘭?




3妹:

我唔係咁鍾意食蕃茄,但我知道食炸薯條最好伴以茄汁,可以去油炸之毒,减低致癌機會。

草莓呢女仔食最好睇,哇,紅唇啖莓,靚到呢!

C+ 說...

行姐,耶,好衰架,見到人地都唔行黎打聲招乎耶~

咪住先,個晚見到有人拖住兩位靚仔,果個唔通係你黎?

劉兄,一日一蘋果,一日一阿當,呵呵呵!

哎,係呢邊亂吹一通,阻住晒真係唔好意思!

Singer/ 歌手 說...

嘩, 我冇雨, 唔駛食, HAAHHAAHAHAHAHA

巴黎旅客 說...

自由:
多謝指點,原來如此。

不過,
cancer同size,
應該冇關係掛。

篤篤篤撐 說...

男blogger應食蕃茄最有益.
>>>有咩野益 ?

eric 說...

篤篤篤撐 提到...
男blogger應食蕃茄最有益.
>>>有咩野益 ?

煮熟嘅番茄好似可以防前列腺癌。

自由行 說...

師傳:

>>咁揾個佬趙爛咗送入你口呀
你平時咁對2夢架?? 哈哈哈~~

C+:

>>見到人地都唔行黎打聲招乎耶~
你o個晚招呼緊亞當o麻, 我梗係唔阻你呀!

>>個晚見到有人拖住兩位靚仔...
嗯...hehe~~~ 你咁忙都俾你"目及"到....hehe~~ 好飽呀!!

laulong 說...

C+:

我一生人去老蘭唔超過兩次,而且都係食嘢,冇 clubbing.

唉,真係劉劉老矣,尚能飯否?

哇,一日一阿當,你就得啫,男人喎,一日一夏娃,冇貨賣呀!

唔好客氣,你黎,我不知幾歡迎!




歌手:

冇雨?點會呀,都唔細喎啲雨!




巴黎:

Cancer 同 size...我好似睇過係,等我再求證一下。

laulong 說...

篤撐:

>>煮熟嘅番茄好似可以防前列腺癌

博士最醒,真係架,所以食薯條記住勁落茄汁!




Eric:

真有料呢!




小行:

咔咔,我都想呀!

哇,食到飽晒,勁呀你!

海火火女 說...

聽爸爸講! 我食多d萍果!

(都算大雨bor我)

laulong 說...

哈哈,女女,大雨就好!

我最中意 Neil Sedaka 嗰首 " laughter in the rain "