2009年3月18日星期三

綠葉

.
我為綠葉,待你花紅。



.
.
.

20 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

夢 若愛蓮,
為 你嫣然。

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

原來真係no.1 !

L L 說...

巴黎:

我常思緣葉當有不可或缺的角色。

我樂為綠葉,以襯優美。

自由行 說...

果然係50最多計仔! 後生既真係唔夠你鍊!!

梁奕 說...

綠葉好重要...好有益^.^!

L L 說...

唓,小行,拳怕少壯呀,點會唔夠阿伯鍊。

除非你俾椂棍我喇,棍怕老郎嘛!




Denzel:

又真係架,冇葉枝難壯,花也不能艷喇!

篤篤篤撐 說...

VY SWEET WOR~~~

鏡田 說...

花紅之時葉常枯,保重保重.

聶秀康 說...

laulong...越來越口甜聽到都覺得你對夢小姐的關愛有幾深.不如退而結網啦!

L L 說...

篤篤:

你同嫂夫人都甜架喇!

話時話,嫂夫人係咪師妹黎架?




田兄:

是的,燦爛不同步,人生常見。

若真如此,是當作春泥之事。




3妹:

還在路中,冇咁快結網。

我走路,從來用心,過去如是今日如是。

佚名 說...

爺爺:
此綠葉是何花?

鏡田 說...

朗兄竟愿化成春泥來護花紅.汝愛堅貞,可動天容.
突然天上傳許志安的(爛泥).....

Mag Yip 說...

laulong...

牡丹雖好都要綠葉扶持!!
所以綠都要待花出出來呢!!
互相補足....係咪呀??

L L 說...

小佚:

我都唔知咩嘢花。係學校嘅小盆栽,聽日番去問吓!




田兄:

慚塊!

[ 爛泥 ] 確是好歌。

化作春泥,為男該如此!




Mag:

係呀 Mag. 啱晒!

佚名 說...

爺爺:
我都唔知咩嘢花。係學校嘅小盆栽,聽日番去問吓!
-->爺爺學校有沒有花王的?
我中學學校有一個花王,可是他很神祕的,沒甚麼看過他的樣子!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

可否看看我的blog

L L 說...

小佚:

我校沒有正式花王,但工頭住校,會種些盆栽。

哎吔,還未問那是甚麼花添!




歌手:

復了你喇!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

感激, 他日離開, 我一定不會忘記你的幫助.

但會否即炒???

收左對我有甚麼影響??

L L 說...

不會即炒。

起碼要經過調查、求證,犯錯成立後要發書面警告,若警告後再犯,再發第二次警告。如無改善,才可以啟動解僱程序。

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

希望冇事
禮拜一調查我,禮拜三要check 簿...
check 簿由得佢啦, 反正我都唔會留喺度.