2009年7月30日星期四

記錄

.
此時此地這樣,來年來日如何?

.

17 則留言:

HoLLyCoW 說...

Wow, so handsome, who did the edit on the photoshop!!!

肥貓 說...

laulong,

你的相片令我覺得原來憂鬱的男人也很好看, 不過你為何如此愁眉不展?

卡臣 說...

一個字: 型!

肥貓 說...

更正, 不是愁眉不展, 但總是有點鬱鬱不歡,是拍者無心, 看者有意吧 !!

HoLLyCoW 說...

時時上傳自己照片在網上的, 是自戀狂傾向!

L L 說...

牛牛:

俾你一語道破。照片即使冇做手腳,也用了兩大秘技:暗燈光與高 ISO, 於是乜嘢眼袋皺紋疏髮,全部遮晒。

自戀?我唔係架,你睇 FB 與 xanga 就知道,放相只是一個紀錄。




貓姐:

我發覺自拍時笑嗰樣好怪相,咪唔笑咯。

一唔笑,就好容易 na 口 na 面喇!




卡卡:

刑不上大夫,我就說:型不上老夫。唉,longlong 老矣,尚能飯否?

你可好?

自由行 說...

一個字: 型!x 2

L L 說...

小行:

kekee, 真係教到好徒弟,師父永無憂呀!

聶秀康 說...

講真,這照內人不像我相識的laulong,印象中那次聚會(雖然就祇一次)校長是健談幽默的雅仕與最初放在blog內簡界的西裝照好一致,最近你的照都不像我曾見過的你啊!
可是相由心生或環境令人轉變?

恕直言

L L 說...

3妹妹:

難說呢!燈紅酒緣,自當暢飲,何況佳友在旁。至於獨處,則思予半生,去日苦多,遂難以舒眉啊!

聶秀康 說...

laulong哥
也對,生活原來令人疲累,願你與樂常在舒眉顏開....

週日快樂啦~

Mag Yip 說...

laulong..

我好偑服你可以自拍,都拍得咁自然,
好似有人幫你影咁,
我好多朋友都做到0家!!!
但係我次次自拍都係好唔自然,
重好鬼難睇添呀!!!
重點係我好唔惦呀!!!

L L 說...

3妹妹:

多謝祝福!大家每天都樂呀!




Mag:

你知幾掂!

自拍係難架,主要是我們沒少男少女的那 N 種神情呢!

佚名 說...

爺爺咁多自拍相,下年書展可以整返本寫真集la

L L 說...

乖孫,寫真集大多要除衫,你爺爺點除得衫呀!

佚名 說...

爺爺仲好fit,再唔係出反個回顧版,後生d都有上身無著衫

L L 說...

呵呵,後生時咯。唔著衫嘅相,要睇卡卡喇!