2011年6月18日星期六

平到咁,點忍?



.
.
.

21 則留言:

肥貓 說...

好驚呀!

匿名 說...

人間美食!!

自由

新鮮人 說...

祿山之爪!!!

哩味唔係我杯茶了,
你自便,
不過食請漱口唔該!!

佛爺 說...

校長:

睇見雙手,至知好細隻架喎!

laulong 說...

貓姐:驚我隻手哩,hea hea ~~~



小行:師傅以前好怕,點知 N 年前俾孩子媽搞到冇咁怕,最近再俾你啲霧水師母推多兩嘢,仲鍾意多咗添 ^^



新鮮:試吓吖,好鬼正架,包你齒頰留香 XDD



佛爺:唔細架喇,我一支公食都食咗兩餐,啲細路就喺度抗議,我話之佢地!

Armadillo 說...

嘩,好恐怖呀!榴槤就好似十九才子、癲狗、長毛咁,一係就鍾意到死,一係就憎到死,永遠唔會有中間派!

laulong 說...

kekee, 我卻係今天的我打倒昨天的我呢,我細個嗰時一聞到榴槤味就話貓屎嗰咯!

十九才子係咪陶傑呀?最近佢幫中南海品牌嘅補藥賣廣告,好心佢喇,憎中國到死,賣乜鬼中藥膠囊廣告吖,無恥之尤!

卡臣 說...

記得食「果后」平衡返

laulong 說...

冇呀,卡卡,所以我啲燥熱咳衰多幾錢重 :(

匿名 說...

校長;

我和你相反,對榴槤已經濃情轉淡,雖然有時心郁郁,但係一諗起個肥字,即刻醒返曬!

自由

Ebenezer 說...

彷似一堆白色的大便,哈哈!

新鮮人 說...

試過了,
真係頂唔順,
多謝哂。

laulong 說...

小行:哎吔,師傅唔記得個肥字添,大鑊!



Eben:似白色嘅貓屎嘛,噢...



新鮮:真正嘅愛情,係有恆心咁試煉番黎架 XDD

Armadillo 說...

哈哈,「十九才子」係癲狗幫條友起架,原來佢嘅真正身分係「香江才子」呀,我都係喺佢個中X海廣告睇到先知!

laulong 說...

嗰條「香江才子」?我真係呸呸呸呸呸...

都話啲友盲架喇,佢唔知揾哩條友賣廣告,大把人就唔買哩個商品,呵呵呵,原來係「倒米才子」至真!

佚名 說...

一到呢個榴槤季實要整返件來食
最正係多肉小核!!

laulong 說...

呵呵,榴槤飄香,食到搶晒韁呀 :p

匿名 說...

最怕榴槤...
氣味好難受


laulong 說...

haha, 不愛吃嗎?那我都不吃了 :)

匿名 說...

榴蓮那陣「飄香」
不是你的最愛嗎?
你怎會不吃啦?
^oo^

laulong 說...

因為有更吸引的幽香!

最愛從來都是對一個人,這你知道 ^^