2011年6月24日星期五

造像




來自 ZR-100 的。
.
.
.

18 則留言:

Alexchris123 說...

Your blog is great你的部落格真好!!
If you like, come back and visit mine: http://alexchris111.pixnet.net/blog


Thank you!!Wang Han Pin(王翰彬)
From Taichung,Taiwan(台灣)

卡臣 說...

放相放全樣 唔該

嘿嘿 說...

本来清秀的,却给你朦胧啦。哈哈哈~~~

l.minor 說...

校長又影女呀~





(希望校長唔好覺得我呢個post污染咗呢一篇啦)

laulong 說...

Wang:

過獎了,當到貴 blog 造訪 :)




卡卡:

儂是錢塘 show 小小嘛 :p




嘿嘿:

呵呵我愛朦朧美嘛,霧裏看花特別美 :)

laulong 說...

minor:

唔會,唔會,點會呢?

不過我都好少影女(佢地嫌我老,唔俾我影呀) :(

Coffee 說...

素顏可人,讚!

Armadillo 說...

嘩,一樹梨花。。。

laulong 說...

Coffee:

代相中人致謝!





Arma:

。。。?

呵呵,呵呵~~~

laulong 說...

haha, Eben, 有架有架!

hollycowplanet 說...

乜呀? 你睇到我51.ca个頭像有感而發呀?
http://sns.51.ca/space-216510.html

其實我覺得这是女人最美的角度,眼精太大会凶,太細会无神。唔show还有神秘感。

laulong 說...

牛牛:

你嗰張好靚呀!

慵懶,無可無不可,也許是我要表達的罷 :)

Madamoiselle Petite*婉兒 說...

我第一個想法是:雙眼皮!!

(很明顯我是想有外雙想瘋了)

laulong 說...

我細個單眼皮,大個咗 ( 18,9 罷)忽然變咗雙。

婉兒,可能你都會架!

Madamoiselle Petite*婉兒 說...

我係內雙眼皮呀,明明係雙眼皮外面見唔到果d呢……不過間中都會出現外雙:)

laulong 說...

嗯,到大個啲就會喇 :)

匿名 說...

近距離拍攝
非常漂亮啦!!!


^oo^

laulong 說...

剪裁咋,唔係真喺咁近。

那及你的那些!


>oo<