2012年8月12日星期日

記著這名字

.
孫延在,南韓韻律操運動員,好一個東方運動美女!
















.
.
.
.

20 則留言:

卡臣 說...

尾二張相正呀!

laulong 說...

haha, 張張都好 ^^

蝸牛 說...

我鍾意張學生相,點解當年學校差咁遠......

laulong 說...

haha, 我都鍾意,清純甜美!

你講以前讀的學校無美女?

蝸牛 說...

就是囉,只能將就將就。這種少男女神,可遇不可求吧。

laulong 說...

遇到這女神,我會暈 @@

小時候卻偏偏遇到惡神最多 XDDD

the inner space 說...

哈哈哈哈哈!韓國美女遠觀則好看,近看也很美,開口說話時就要謹慎,她們都愛吃 Kimchee 泡菜,辛辣辣椒蒜頭大蔥,口氣撲鼻過來!!!

新鮮人 說...

當中年人遇到美女。。。。。

Coffee 說...

好似小龍女劉亦菲,好靚!如果我做裁判,一樣水準的,可能會俾佢高分啲,哈哈!
咁佢有冇得獎呀?

naruto 說...

我鍾意俄羅斯銀牌果個多d

匿名 說...

I saw her too during the all-around rhythmic gymnastic competition.

She ranked 5th!

She could not hold the bars last night, otherwise she would be the 3rd.

She is very beautiful. I love her.

laulong 說...

inner:

哇,係咪架,咪破壞佢喺我心目中嘅形象喇 :(




新鮮:

有個咁靚嘅女(最係女呀)好過中六合彩!




Coffee:

佢觀眾緣好好架,尋晚第五。




naruto:

有個烏克蘭都幾靚,但我都係鍾意東方美多啲!




Anonymous:

I love her too!

She caught my eye last night, especially when she finished her performance, awaiting marks coming out!

hollycowplanet 說...

视觉享受

http://hollycowplanet.wordpress.com/2012/08/12/%E8%A7%86%E8%A7%89%E4%BA%AB%E5%8F%97/

laulong 說...

係呀,尤其今屆有高清,畫面靚爆!

the inner space 說...

No nonsense at all!哈哈哈!

韓國型男 Korea 美女,
都愛吃 Kimchee 泡菜,
泡菜辛辣蒜椒殺菌作用,
大家臭味雙投習以為常,
兄台強國子民需時適應。

laulong 說...

oh oh oh, 娶佢番黎,我都狂食 Kimchee 泡菜 XDDD

the inner space 說...

當然當然娶得韓國美女天天一起吃吃泡菜!

laulong 說...

哈哈,我係食緊大頭菜,想創個心了 @@

Jessica Chan 說...

真係好靚女喎,怪不得校長暈哂大浪喇!

laulong 說...

kekee, 嗒糖呢 ^^