2012年8月19日星期日

天!我成了老宅男

.
網上圍片
罵學生,罵自己個仔打機浪費生命久矣,想不到幾十歲人,竟然沉淪在一個手機遊戲!

從來打機沒天份,手腳鈍,反應慢  ( 但以前揸車玩燈前起步,十次贏九次 XDDD ),分數永遠低迷,沒有成功感就不會沉迷,結果免疫於打機,就像男人不行了,永遠不會犯風化案。

怎知有天見兒子在手機上打麻雀,呵呵,運氣不太差時打牌是我的強項呀,於是叫兒子幫我下載  Apps,從此就死得喇!

幾天下來,十三么都食過三鋪喇,看著分數持續上升,就心雄了,想早日打入龍虎榜,於是日打夜打,廢寢不忘餐,典型宅男形態。

昨天假期,分數由 6000 直上 8000多,但在 9000 分前被卡住了,屢攻不下,愈想造大牌就愈出銃,甚至包自摸,被細牌截清一色,最終這次圍城敗北,分數竟然倒插 8000 樓下,認衰了,無奈帶著憾意在更深人靜碌上床睡覺。

今早醒來,眼睛攰死了,是手機屏幕太細,要太用神盯著。不是辦法,戒嗎?唔係啊,我走去問大仔有那一部大 mon 機好。哈哈,真係死得!

不過我又鍾意玩克服的,是怕熊貓眼又好,老來有近視又好,太沉迷損失其他嘢又好,有一天我會突然放棄這玩意的。又或者像我曾經渴望過的人,鴻溝太闊了,不可能屬於自己的,於是我放下了,只是偶一看看你,春花秋月,夏風冬雪,沒有懸念,就舒懷了!
.
.
.
後記:沉著氣,終於在寫此文之後的幾小時,到達 10000 分了  XDDD
.
.
.
伸延閱讀:魔術師的〈打爆你個頭〉
.
去年昨日:眼球享受話北京
.
.
.

46 則留言:

Coffee 說...

哈哈!熱烈歡迎校長加入做大Mon機粉絲!

我都有啲心得喎,買三星Note呀,太好用了,打機、睇片、影相、錄片都好好,Mon大字大,做記事本一流,校長如常常公事包跟身,Note放在公事包裏很方便。

個人認為三星新仔S III 有樣不是很好,因為是四核心,超食電,比Note快很多冇電!

匿名 說...

Welcome to our society!



the inner space

hollycowplanet 說...

哈哈! 有宅男沉迷麻雀, 有宅女沉迷Texas Hold'em,真係天生一对!

laulong 說...

Coffee:

kekee, 真係有啲心動,但個仔話可以考慮 Nexus Tablet 喎,專愛黎打機,佢又可以用 (haha, 俾佢激死)!




inner:

haha, 我跟大佬學嘢咯!




牛牛:

你啲係真人對打,難好多啊!

Armadillo 說...

「男人不行了,永遠不會犯風化案。」哈哈,我諗未必嘞!「不行」嘅男人一樣會,不過係玩露械嗰類囉!

Desertfox 說...

打机好,可以跟儿子多些话题,增进感情。

laulong 說...

Arma:

露老頹之械,嗚,其實係好悲涼架,我忽然諗起〈中國最後一個太監〉裏的莫兆聰 :p




Desert:

我同大仔就靠打交,同細仔就靠抝頸,唉,就黎唔夠佢地黎!

卡臣 說...

跟兒子打成一片嘛!

laulong 說...

有時直頭打到瘀了一大片 >.<

the inner space 說...

哈哈哈哈哈!我是宅男所以說 welcome to our society,但我是不打遊戲機的!!!


唉!剛剛看李娜的網球決賽直播,第一局輸 1-6,第二局又被屢屢破發球局,看來都是兇多吉少,娜姐都是輸在比賽心理,不是輸技不如人,可惜可惜! 決定不再看下去,去睡覺嚕,拜拜!

laulong 說...

呵呵,原來如此!

運動心理很重要,放不鬆,手緊,就一定輸了,太多人就是敗在自己的這種心理。

l.minor 說...

政府要加多一個熱線,叫人唔好浸迷打機先得

largeheadboy 說...

我尋日攞咗部 tab 7.7 嚟玩
之後用返我部 iphone
真係想放左佢呀 XD

匿名 說...

我只識玩低b game !
有時壓力大打下機係幾開心!

自由

新鮮人 說...

話時話,
個app叫乜名呢?
分甘同味嘛,
嘻嘻~~~ =p

匿名 說...

哈哈哈哈哈!李娜來個大逆轉翻盆呀 。。。。嘩嘩嘩

1-6, 6-3, 6-1 奪冠,GOOOOOOOOD!

我是睇到第二局李娜仍然落後就太睏了去睡的,噢!錯過了沒得追!


the inner space

laulong 說...

minor:

沉迷打機,等如賭生命落海 XDDD




大頭哥:

吓?部機唔掂?




小行:

你師傅仲低,直頭喺飲奶階段 XDDD




新鮮:

個 game 叫 〈雀王會館〉,去 search 吓 :)




inner:

吓?黎個逆轉勝咁神奇?

咁就係對方運動心理唔夠好咯,我地都冇講錯 XDDD

匿名 說...

我而家先學人淘寶,仲要係90尾後幫我淘,唔認老都唔得咯!

自由

laulong 說...

呵呵,你師傅淘都未淘過呀,差過你 :(

佛爺 說...

校長

我用著部(艾諾)七吋平板電腦,大陸造,平,正,有手寫辨認中文,一機可走天下。

laulong 說...

呵呵,有手寫辨認中文,啱我,好介紹 :)

五珍 說...

是否上學就會脫宅?都宅唔晒,起碼仲寫下blog。

佛爺 說...

校長

手寫辨認是內置的,倉頡反而要自己安裝。少於一千元港幣,但不似便宜貨。

laulong 說...

珍:

返學想唔脫都唔得喇,無精神熬到咁夜。又話唔定我打極唔贏,又無興趣咯!




佛爺:

嗯,遲早都要買個咯,尤其若有旅行計劃 :)

新鮮人 說...

唔該哂。

匿名 說...

多幾天無浦頭,
打到50000未?



sPace

佛爺 說...

校長:

最後一晚在吳哥窟,這裡出乎我意料之外,無線上網極快。我就以一部七吋平板電腦走泰,柬,越,明天到胡志明市。

我以為吳哥窟無機會上網,誰料她勁過曼谷,簡直難以置信,回家後才寫感受。

laulong 說...

新鮮:

唔駛客氣 :)




inner:

打鬼打馬!上到一萬又褪番落去,真有點洩氣。幸好真麻雀還有少少斬獲 (touch wood !)




佛爺:

原來閉関是去了泰柬越,真正啊!

越南美少女白紗裙飄飄,影幾張靚相黎養吓眼啊!

佛爺 說...

校長

我等著坐螺旋槳飛機去看越南玫瑰呀!

吳哥窟西洋菜多過柬埔寨妹呀!好難婵修呀!六根可以清靜,第七根就好難靜呀!

the inner space 說...

兄台原來遊泰柬
咁熱HOT嘅地方
鬼妹仔小背心加
小小布的熱褲仔
兄台心臟狀態佳
冇有怕要靜下來
夜夜笙歌舞全場

佛爺 說...

校長

吳哥窟的 豆潤 機場,也有無線上網。飛機就在眼前百步之內。

Jessica Chan 說...

依家打到幾分呀?

好彩今年去左旅行,要不然也會成為宅女。

佛爺 說...

the inner space

吟詩呀!好應景呀!

吳哥窟每天下午會突然落半小時豪雨。那些鬼妹仔的緊身小背心和短褲濕透至半透明也照行街,若隱若現,婵修也要還俗呀!

laulong 說...

佛爺:

哇,越南玫瑰,唔老黎呀 >.<

唔禪修就開葷喇,世间事,無可無不可喎!佛爺寵幸西洋菜又好,柬埔寨妹又好,都是她們福氣 ^^




inner:

佛爺遊完東南亞,肯定七根都像飲滿了水,文思澎湃,充盈天地呀!




J:

噢,說來慚愧,原來我無 set up account 就打, 之前打的不計排名,陰功,依家要從頭來過!

佛爺 說...

校長:

今晚影了越南白紗姑娘了,還有紅色肚兜跳舞呀!

胡志明市跟廣州差不多,但交通就混亂到不得了,摩托車亂衝,好恐怖!

佛爺 說...

越南華人很少跟越女成親。因娶了越女為妻,男人出門三天,也不用擔心妻子太過寂寞,妻子自有人慰藉。越女通常有二公,是正常事。

佛爺 說...

校長

法國統治過越南和柬埔寨,兩者的餐廳也鳥天黑火,美其名叫羅曼蒂克,實際要拿電筒來看餐牌。真是講%$@#%$@#*%$@

laulong 說...

佛爺:

白紗裙飄逸,紅肚兜火辣,暈啊暈,到你貼相之日,我怕會流鼻血 >.<

咁娶咗個越女番香港呢?會唔會有二公架?

至於黑咪嘛,可能方便法國佬撇人屁股呀,但佛爺你要忍手呀 XDDD

佛爺 說...

校長:

我有幾個表哥也在越南土生土長,他們說越女很容易上手,請她吃飯就可跟你一夜情了。所以只可做情人,不可做老婆。

昨天到達時,周圍也排著有越南和柬埔寨旗幟的橫額,但不知是什麼事。進入酒店大堂,更見巨大橫額。晚上出外,見酒店門外有車隊,才知越柬經濟會議正在舉行。

今日下午回到酒店,門外站了很多警察。警察命令司機馬上離開,不准我們落車。

司機不敢怠慢,離開後才跟我們說,柬埔寨總理洪森正在酒店出來上車,所以要走多一轉。

我們再回到酒店時,全部警察也不見了。怪不得昨晚停泊在酒店門外的車,每車的兩旁也站立著似是保鑣的西裝友。

laulong 說...

係咪架?越女如此開放多情?

出年暑假去越南 XDDDD

佛爺 說...

校長

越女是快速萬能膠。你請她看戲食飯,跟住你就無可能甩身,那晚就算你不願,她也會黏著你不放,迫你將她就地正法。

胡志明無特色,兼而盜賊如毛。吳哥窟卻一定要去,有價值過遊萬里長城,那些廟宇建築,簡直不可思議,看電視感覺不到她的巧奪天工。

laulong 說...

haha, 咁鬼誇張,咁我更加要去喇,但可能要同埋個大隻佬朋友,咁安全啲 XD

今年有諗過去吳哥窟架,後來睇奥運睇到唔想郁咯!

佛爺 說...

校長

大隻佬?越女雙鳳出海,大隻佬也自身難保,左右夾攻,梅開二度,兩下散手已被越女榨乾。嘻嘻!至於你就,鳴鳴鳴!節精順變吧!嘻嘻!

laulong 說...

哇哇,真係鐵漢都變繞指柔,那麼,馴服一個越女就你我嘅最大使命 ))))))))))

匿名 說...

斬我的頭下來也不會相信一個現成校長會講這些話, 看, 不會匿名的啊, 有圖為証的!

laulong 說...

haha, 這校長是假的 XDDD

2012年9月2日 下午1:59