2012年11月9日星期五

靚靚都無用

.
不要說登頂,挑戰前十,連破百都困難!

靚牌其實不乏的,像這鋪坎坎糊,混一式對子,加起來應該有 16 番,若打真牌 44 制,例牌 13 番,加起來就有 21 番,好嚇人!

奈何失驚無神會輸自摸,甚至出銃,試過幾鋪牌直輸過千分,真係慶過火屎。

兩月登 30 不可能了,期望多一個月罷。不過這兩個星期已放手軟腳,打機時間大減!無可無不可了,見到排前七位的人增分奇快,自己窮一世都追唔到,就得閒才打罷,享受吓靚牌算數,登頂任務交俾增分快過我好多嘅  Armadillo 了!
.
.
.
博友精點:Armadillo  〈 Mission Impossible 〉,  〈 神奇主任
.
.
.
去年今日:我愛劉桂容


20 則留言:

Jessica Chan 說...

咁快想放棄,唔似你喎。

L L 說...

唔係想放棄呀,係調整一下心態同策略,細水長流的進佔前三十,甚至十。

匿名 說...

係網吧,家有數機,有些gamd單機都可雙開,四開都得,就好似我咁,我玩online game,家有3部機,一齊組,打既分都多d,3部機既角色都同時得分,以前亦都用2部機玩鋤大d,打麻雀,不過係qq遊戲到,甚至另一部機去對家個度睇下咩牌都試過,好多好多古惑招呀!

在這里係第2次留言!

the inner space 說...

咁其餘三家都是 real person 牌友,還是虛擬的電腦牌腳呢?又咁坐落變一檯可以選擇嗎?加入較低位置的牌友,校長高幾段贏出的機會增加,連上位都快啲!

韻味熊貓 說...

校長:

究竟電腦有無人做馬既呢?嘻嘻!

L L 說...

匿名:

感謝留言,更多謝你告訴我那些古惑招。唉,出蠱惑就唔係 fair play 喇,咁有乜意思呢?人真係好奇怪,會為咗個虛銜而使詐!

早前排名榜曾出現幾十萬分,甚至拾幾個零位分數的排頭阿一,但不久就被網站除名,即係話連改分數,改單都有可能,咁真係冇意思!




inner:

雀王會館的對手是虛擬的,不似〈神來也〉是 online 對打。

我都打過〈神來也〉,我覺得佢要你輸晒買分時,牌腳就係电腦,好揾笨!

naruto 說...

原來校長愛打機,呵呵

L L 說...

佛爺:

該有喇,我去啲波網,竟然話可以喺電腦上改單,由輸變贏都得,嚇死人!




naruto:

這是我僅有打到有啲成就嘅机,其餘係超級低能,超級無料到!

卡臣 說...

高進!

L L 說...

刀仔都做唔到 :(

Armadillo 說...

我都食過啲好靚嘅牌,例如全字糊、十三么、大三元混對、小四喜混對等等,不過雀王會館只係打到10番,食得大一大都冇用囉!至於好勁嗰幾位,根本就係老千嚟架!

L L 說...

我都覺得班友做數,太過唔真實喇!

奇怪係屯dee 好似靜咗,LO FAI 個幾兩個月未郁過,今日又突然冒出了 Kingqueen.

睇黎 kkpang 較可信,心目中的雀王仍是他!

Armadillo 說...

kkpang我都有信心追,嗰幾位千王就真係冇辦法嘞!至於呢位Kingqueen,幾乎可以肯定都係超技術一族囉!

新鮮人 說...

其實都係為開心啫,
如果太執著就無嘅意思了!

L L 說...

Arma:

追 kk 有意思,就認定佢係雀王去追,但最怕又有啲無名腫毒飛咗上黎,把 kk 擯出 7 名外,咁榜上全部都係老千,追都無晒意義!

另外,我今晚該有機會破百咯!



新鮮:

係,所以我已經冇以前咁揼咁多時間,有心情就打,結果 blog 都寫密番啲 :)

雪山飛狐 說...

我在破2万 :-)

L L 說...

haha, enjoy :)

Armadillo 說...

啱啱發現,Kingqueen喺一粒鐘打咗2763分,相當於48鋪自摸10番!哈哈,原來佢先係千王之王!

Armadillo 說...

我向Recax投訴完,Kingqueen嘅account就俾人delete咗喇!哈哈,大家嘅排名仲無啦啦升咗一位添!

L L 說...

haha,做得好!這對真正打的人才公平!