2013年6月11日星期二

築地之魚

.
築地是日本最大的魚市場,每天,萬千海產由這裏轉入食店人家,滿足人們口腹之慾。

原本我不大想去,可以想像那跟香港的魚類批發市場,生果批發市場沒太大分別,但朋友總是興致勃勃,於是新宿御苑放棄了,經過廿八年前我到過鐵塔旁櫻花正盛的增上寺也過門不入,來到濕漉漉處處 dead fish 的市場。

那天下雨,心裏傾盆的大雨也剛下了,展不開的面容與呆滯的魚眼相輝映,直至一個訊息來了才稍稍放鬆了繃緊的臉容。

沒有帶相機,就拿了手機胡亂拍了幾張照。







魚市場有個特點,就是飛來覓食的海鷗不少,你可以近距離觀看牠們,只可惜我的相機留在車上,管車匙的朋友又走到不知那裏去了,太慢的手機拍不下一張海鷗照。

逛完了,倒覺得這市場也是值得逛逛的。旅遊,不一定只是山河花鳥,看看當地生活的另一面,也是一種得著。


網上圖片:自駕遊的話,車可以泊進右邊的大混凝土建築,不用付費。

網上圖片

網上圖片:這些電動車穿梭市場內的大小通道,會靜靜的突然掩至,小心!

網上圖片:市場另一邊海鮮食店不少,吸引了不少遊客,近地取材,自然是一種綽頭。
.
.
.
去年今日:水舞間
.
.
.

28 則留言:

卡臣 說...

有無遇上板長老細?

L L 說...

鄭生喺香港印印腳 :p

匿名 說...

去旅行我好like 行市場/超市(魚市場除外)

自由

L L 說...

買嘢食 ^^

匿名 說...

點解一次旅行可以去咁多景點架?

Ebenezer 說...

你個朋友真無聊,係我會迫返佢參觀公廁。

L L 說...

匿名:

唔算多喇,坐車嘅時间就多!




Eben:

哈,要做日本經濟沉淪與公廁的關係研究。

Jessica Chan 說...

有冇食魚生呀

匿名 說...

那兩隻魚眼
不是呆滯啦
晶瑩剔透,眼仔look look
蠻可愛的呢^^


可可

l.minor 說...

應該去到要食下佢地魚生

L L 說...

J:

冇呀,人多唔想排隊,去咗食炸物。

L L 說...

可可:

那兩條紅色的魚確是,其他的都黯淡喇!

呵,我就是被這兩尾魚所吸引,眼仔碌碌,成了你喜歡的亮點 :D

the inner space 說...

要去就趁早去囉,
就嚟要搬走架喇,
搬到鄰近千葉縣,
在江東區的豐州。

看:地圖 Map

韻味熊貓 說...

校長:

我有朋友影過一個魚市場給我看,但全部也是好大條的吞拿魚.不知是否同一個魚市場?

L L 說...

minor:

趕住去下個景點,所以冇等喇!




inner:

果然日本通,勁!




佛爺:

就係呀,築地的吞拿魚拍賣好出名架,只不過我冇選那些網上圖片。

the inner space 說...

好糯喲!

我張地圖攪錯咗!


看: map 地圖

L L 說...

看地圖我更弱雞,常搞錯方向 :p

匿名 說...

訊息邊處來架?可以變臉?

匿名 說...

台韓日都去咗,幾時去星馬泰呀?我都好想去泰國

匿名 說...

校長, 有冇睇大亨小傳呀?

the inner space 說...

真的很糯!哈哈哈哈哈!

我上年去東京就特登乘坐 ゆりかもめ線去
《豐州新市場》的 市場前駅 看看,
咁都會忘記了,真的抵自己當頭棒喝!

匿名 說...

跟J Gatsbsy一樣一直追尋一個不設實際的虛偽的夢...原來從來追夢都是破懷性的, 人不應尋夢!

韻味熊貓 說...

校長:

咁我大概知道那兒是什麼地方,也是一個旅遊景點.

L L 說...

6:22匿名:

渴望的訊息,能不變臉?




7:26匿名:

泰國去過喇,吸引力唔大。




10:37匿名:

冇喎!

L L 說...

inner:

腦裏一時短路,我都常會 :)




12:34匿名:

講笑,莊子話人生本來就係個大夢!




佛爺:

都係咯,而且好多人走去食嘢!

the inner space 說...

劉朗兄當年是去筑波博覽會嗎?


sPace

L L 說...

係呀!因你一問,忽然想貼吓廿八年前的照 :)

匿名 說...

校長, 等你好耐了.