2013年6月18日星期二

富士 . 天鵝湖

.
還是在富士湖區,從有鐵橋的那邊轉到這邊,一望空闊,前無障礙,富士山端端正正的坐在眼前。這邊的浪較大,沙岸上一群天鵝在日色下棲停,有幾隻在水湄游弋,不遠處則是一群水鴨。

在這還是寒冷的春日,人與物與大自然,各得其所。






.
.
.
去年今日:突擊死亡塔,男人要睇,女人要避
.
.
.

21 則留言:

卡臣 說...

唔好俾深井的食客見到

Coffee 說...

天鵝影得很生動,白色的羽毛真漂亮!

匿名 說...

天鵝是女的還是男的???

Ebenezer 說...

有冇想食天鵝肉嘅衝動?

laulong 說...

卡卡:

天鵝好大力,可以拍斷人的腿骨,深井食客,呵呵!




Coffee:

白天鵝一定靚過黑天鵝!




匿名:

咁你分唔分到貓係男的還是女的。




Eben:

有,但唔夠班,冇資格食 :(

the inner space 說...

Yamanaka ko? 山中湖!

Jessica Chan 說...

這幾張相片角度捕捉得很好。

天鵝很近嗎?影得如此大頭。

laulong 說...

inner:

該是喇,我矇查查 @@




J:

都近架,距離只四五尺。

匿名 說...

猫狗, 甚至大部份的哺乳類動物我都會分雌雄的.

魔術師 說...


魔術師歌劇系列之一劍震本州經已公演。

又,公貓母貓好多時係有樣睇的。

laulong 說...

呵,魔術師,趕住出門,等會才細看 :)

佛爺 說...

校長:

你呢幾隻天鵝,搞到我心思思,想做賴蝦毛.嘻嘻!

新鮮人 說...

天鵝羽很白很透很美,
好像會發光一樣~!

laulong 說...

匿名:

咁白鴿、麻雀你唔識分喇!




魔術師:

點解喺你度留唔到言?自版面落唔到去!


「呵呵,好鬼卡通,如在目前 :p

實情係溫泉好鬼熱鬧,週圍都係架仔,中青少都有,我這中國人,仲有小小倒 V 身裁架,還有那....,kekee, 一啲都唔失禮,殺退架仔無數,真係一劍震本州架 XDDD 」




佛爺:

你點會係賴蝦毛呢!你若鈡意,乜鬼索女、天鵝都幾生修到!




新鮮:

睇住哩群禽鳥,佢也悠然我都悠然!

匿名 說...

show個 V 身材黎下啦好wor

laulong 說...

呵呵, 有冇留意,係倒 V, 即係上窄下闊,啤梨身形 XDDD

匿名 說...

我懂得分別公雞和母雞

匿名 說...

哇哈哈,係人都知識得生蛋的係母雞,

laulong 說...

兩位都啱,不如討論吓雞先,還是蛋先 :)

奕山 說...

看到你鏡頭下的天鵝...令我想起柴可夫斯基(Tchaikovsky)"天鵝湖"...經典:-)

laulong 說...

謝謝奕山 :)