2013年6月6日星期四

小雨無礙

.
你告訴我下雨了,出門時便叫孩子給我遞一把傘,但孩子說沒雨呀。我在門口望向窗外,見天色尚明,便打消拿傘子的念頭。

走到樓下,地上是濕了,但沒雨,想是停了,便安然上班去。到灣仔出站,走到出口時才見天色暗沉,雨是下了,雖不算大,但走到雨中一定濕身。

怎辦?我早已有盤算,我先從錢包裏拿了買早餐的錢,把錢包放在褲袋以便嘟卡買報紙搭巴士,然後自公事包取出那個到超市購物用的大膠袋。把公事包的拉鍊都拉好,便把之放進大膠袋內。雙手舉起這袋中之袋,就是把雨傘了,頭肩不用受雨,更重要是,公事包也可保不濕。

就這樣,下巴士後也是舉著這袋子一路回校,途中遇到的學生會覺得有趣罷!哈,但我復悠然!

小雨無礙,是的,尤其是我這個不愛帶傘的魯男子!


這是由課室改裝的辦公室加會議室。看錢包跟膠袋的比例就知這膠袋不細,絕對可以擋雨!

這公事包在深圳買,真皮的 ( 雖然不敢肯定 @@ ),只 260元人民幣,差不多的包包在香港買要  1700!
.
.
.
去年今日:雖美而腦殘

一年了,希望這位肖小姐已覺醒罷!
.
.
.

24 則留言:

the inner space 說...

因時制宜正就是香港賴以成功之處街坊俗語曰執生奈何近年某些這一輩人及上一輩下一輩都認為成功了就要更上一層樓樣樣都要制度化依法辦事欠靈活性今年被瑞士機構降至第三位竟然給老美爬了頭!

新鮮人 說...

我喜歡帶長遮,
可以當"士的",
喜歡 singing in the rain 那場舞的節奏。

匿名 說...

阿媽話落雨,即是叫你帶遮,下次要聽老人言呀

卡臣 說...

仲以為你唔用袋添

匿名 說...

我又係最憎擔遮,乜咁啱嘅?

Lu Lu 說...

大多數男士都不愛打傘,但其實有些女的也都不願帶,你話如果下雨時又冇帶傘,有位男士風度翩翩的問: “不如摭埋你“ ! well 蠻浪漫呀……

匿名 說...

我以為你用個膠袋笠頭!XDDD

自由

L L 說...

inner:

香港美其名曰放任,實際上政府無能,庸官只把那招牌當作自己的遮羞布!




新鮮:

呵呵,好紳士的感覺 :)




3:32匿名:

係嘅,阿媽 :p




卡卡:

咁嘅情況,唔用袋?實淋病喇!

L L 說...

5:16匿名:

試過攞咗遊遮,點知成日都唔落雨,噢!




LuLu:

哈,我就唔夠膽喇,一巴升埋黎點算 @@




小行:

咁鬼核突,你師傅唔會嘅 XDDD


匿名 說...

我就長期有傘子在身
最怕日曬雨淋
也怕下雨時別人說遮我一段路^^


可可

奕山 說...

劉朗兄,
只260元人民幣的公事包看來款式不差,深圳那裡買的?有機會我也有興趣去逛逛:-)

L L 說...

咁就啱喇 :D

所以我唔帶傘咯,你來遮我!

the inner space 說...

laissez-faire policy 是港英遺留下來啊!

Unknown 說...

呢個皮袋幾靚,二百幾蚊人民幣,真係非常之抵喎。 :)

Jessica Chan 說...

校長曾貼過一篇文也是dup雨返學。

Armadillo 說...

唔落出雨都唔會攞遮,呢個係男人嘅通病。

韻味熊貓 說...

點解唔用縮骨遮?

匿名 說...

等我記住你個袋,下次係灣仔站等你

L L 說...

奕山:

就喺羅湖商業城,天橋返香港嗰边,就喺商場入口通道嗰間。記住講價 ^^




inner:

對,laissez-faire policy, 但香港的廢官不懂因時制宜!




世純:

孭起都 OK 型架 XDD




J:

就係因為唔鈡意帶遮 :p

L L 說...

Arma:

但喺卡臣到學識,帶遮才多機會去識女仔喎 ^^




佛爺:

都嫌重呀,最好就係輕身上路 :p




12:13匿名:

實係追債喇唔駛問,你邊間收數公司架 @@

匿名 說...

朶花好清涼啊!

L L 說...

你指背景的那白花?

匿名 說...

係呀, 我都種過, 但係唔知叫咩名!

L L 說...

我都忘了。