2021年4月3日星期六

在教協執事的廢柴通識教師

教協咩料,大家心中有數。我未退休前十幾年已退了教協會籍,華叔去後,張文光已經唔係好料,繼後更唔駛睇,搞亂教育,敗壞學心則有之。

幾天前教育局正式落槌,將通識教育黎個大手術,而且新學年九月就推行。反對派自然阿趑阿趄,好似係教協副會長嘅一名通識黃師又話太急,冇教科書不能適應。仲舉三條不平等條約,話教師唔識教。

哩條懵種真係枉為人師,依家只四月初,有咩咁難教你用五個月去備課都唔識教,教唔到?做得教師就係要走在學生前面,好歹你係個大學畢業生,已昭昭在道的近代史你掌握唔到,唔識教?真要預備,一晚就掂喇!

我退休兩年多,只因朋友情商於是代了兩天課。學校有書有課題,中六那班更只做模擬卷,但我覺得意義不大,做卷幾時都可以,所以在應承了代課的當晚就擬就了一個教學大綱,跟學生討論疫情影響個人成長與人際關係,今日香港,全球化和公共衞生的思考。連綱領都給了跟我聯繫的科主任,主任欣然受落,說由我發揮。

懵種呀懵種,這才是教學。推搪,抵賴,言不及義,包藏禍心,你那配做一個教師!

條友賤名叫甚麽,冇記了,你會記住每天扔甚麽垃圾嗎?講笑!

.

.

後記:通識教育科敗壞香港教育生態,始作俑者羅范仲有面坐喺行政會議,辭職以謝天下罷!

.

.