2021年6月15日星期二

打疫苗冇胆唔免費,就去設優先罷

個星期前已提議設免費疫苗注射落閘期,所有 9月底前接種疫苗者可以在打後五年獲免費再種,不接種者就失去這個權利,要打,要到私家醫院或診所自費接種。

睇黎班官都係冇 guts 去做,繼續他們的怕俾人鬧為官避事。哩瓣唔敢,可以轉吓思維啫。搞優先喇,所有9月底前接種者可獲新冠疫苗終身優先接種,若不幸新冠再黎,或者變種病毒忽然肆虐,9月底前唔打針嘅就要等到獲優先接種市民完成後才可以打針。

人點會唔怕死,到時黎殺傷力大的疫患,不曾接種者要捱更長更大的風險,咪怨人!

仲有政府到依家都唔去做訊息廣傳,將來要旅行,就要有完成接種的疫苗護照,唔打針,唔該宅港食自己!貪玩視旅行為人生最大享受的香港人,唔打針,飛唔到,就係自作孽!

九月後不再設大型接種中心,要快打,就自己掏腰包去私院打,唔係就排隊,起碼等你個幾月,死未!

.

.

新冠疫苗五年免費接種計劃