2009年3月2日星期一

高性價比

.
最近在一本國內出版的攝影雜誌看到一篇單反測試報告, Sony A350 色彩深度竟然達 22.6 ,動態範圍達 11.5 [ Canon 50 D 是 21.8 /11.4 , Nikon D90 是 22.7/12.5 ]。 A350 與後兩者售價在香港相差達 7000 與 4000 多。



幾星期前我在旺角見到一間舖竟把 A350 殺價到 3900,可惜曇花一現。如此高性價比的產品,值得諗諗。


( click 圖放大)
.

25 則留言:

雪山飛狐 說...

I want one too, but my wife wouldn't let me buy it. :(

L L 說...

哈哈,阿 Desert 嫂...

男人要部單反,正經到唔正經架喇,放阿沙漠狐去跑跑喇!

Betty 說...

玩相机真系几昂贵哦..

L L 說...

小瓶:

最高端的相機幾十萬一部也有,若是五千元樓下的單反,其實也很值嘅!

雪山飛狐 說...

Yeah Bottle,
That was exactly the reason why she wouldn't want me to buy, the camera comes with a lens that I am sure I won't be happy with. So getting 2 lenses on top of that. The total comes to 10,000 or higher.

The compromise right now is that we will get it for this X'mas.

自由行 說...

師傳l

呢d高消費玩意黎架. 所以我一直唔參與.不過呢期都睇緊d傻瓜機.
單反價比以前係平好多, 不過唔識玩, 得物無所用.

喂..你d養老金有無買5號仔?

雪山飛狐 說...

行姐,
校长有两个仔, 是不是五号就不知道. 养儿防老嘛, 校长的晚年安枕无忧了.

聶秀康 說...

價錢好低啊!不過貨量應該吾會多.另:聽聞部機防震幾好喎!

eric 說...

呢度買東西要俾重稅,咁抵嘅着數,我等只有望洋輕嘆的份兒。

Desert嫂子,desert兄買咗呢部之後,如虎添翼,以後同您影的沙龍照,會靚好多㗎。會顯得你更加貌美如花,唔,不是,是閉月羞花,沉魚落雁(下刪二千字)

自由行 說...

Desertfox:

咁你快快生番幾個呀!! hehe~

梁奕 說...

劉朗兄,
謝謝推介,等我都研究吓呢部機先^^!
其實...攝影是否敗家玩意真係見仁見智...平有平玩,貴有貴玩...各人價值觀不同,但如果一部相機可以為家人,朋友或自己留好印象,真係此刻無價,而且仲會明白甚麼是"過眼未雲煙"...^^!

自由行 說...

denzel:

高消費唔代表敗家, 只係質素同價錢係成正比. 當你有要求時, 自自然然會想追求更好既野去迎合要求. 當然理想還要睇銀根.
不過好認同你講留住美好時光"此刻無價".

L L 說...

Desert:

Your dream will come true on this X’mas !

依家養仔唔會防老喇,我只希望退休後佢地自己搞掂,唔好煩我就阿彌陀佛喇!



小行:

我有鬼 5 號仔,3 仔 4 仔以前就有啲。哈哈,係乜就自己諗咯,上市科查唔到架!

DC 有 DC 好,夠輕便。我依家都係用緊 DC 咋。




3妹:

係呀,口碑唔錯,如果再見低價,我諗我會入。噢,好耐未試過單起隻眼影相的日子。

L L 說...

Eric:

他日番香港就掃貨。我有個北京朋友,一番深圳就叫人寫定貨單,佢代買,而佢就收 5 -10% 手續費,一家便宜兩家著,都幾和味架!

哈哈,Eric 把嘴都甜喎,無理由無女友嘅!




Denzel:

同我嵌埋字,真多謝你。

係呀,生活的痕跡,可堪回首,亦同意小行講"此刻無價",惟也不可拘泥!

自由行 說...

我既意思係, 報紙講公積金都有入5號仔, 所以問侯下你d"傷勢"o者.
至於你D3仔4仔.....每個男人都必有一兩隻傍身, 有幾奇!

係呀! ERIC你把口咁甜, 無理由無鬼妹O孔. 聽聞中國人都好受鬼妹歡迎. 唔好扮野呀!

雪山飛狐 說...

行姐,
  Eric正在左擁右抱中,沒時間回我們啦。

梁奕 說...

劉朗兄,行,
"此刻無價,惟也不可拘泥"..."高消費唔代表敗家,只係質素同價錢係成正比"...簡直道出了攝影人的心聲,謝謝!

自由行 說...

Eric:
你左擁右抱中? 要唔要幫手呀?? hehe~~

denzel:
我唔敢當.我都有"操作正常"既時侯既..hehe~

L L 說...

小行:

公積金梗有 5 號仔喇,不過我地教師公積金有保證派息(最低 5%),本金會唔會蝕我就烏卜卜,話好似唔會嗰喎。

咔咔,3 仔係煤氣,4 仔係九倉呀!你又信唔信?




Desert:

哇,Eric 咁好艷福,羨慕死人!




Denzel:

我都係學緊嘢咋!

自由行 說...

師傳:

我個d"強積金" 好似玩跳樓機係咁衝落去.嗚嗚~

嗯..乜唔係3仔係簿格,4仔係無格咩?? 咁你又信唔信呀!! 哈哈~

L L 說...

小行:

咁分架,師傅唔知架!咁你又信唔信?

其實諗落强積金都幾揾笨,金融市場十年一劫就差唔多梗架喇,你地儲埋儲埋只係為咗+年一蝕,咁供嚟把鬼牙!

肥貓 說...

相機呢家野真係佢唔識我而我都唔多識佢, 唯一知道既係屋企有部 Canon 40D.

L L 說...

貓姐:

40D 係唔錯嘅機,你得閒都可以攞嚟影吓!

自由行 說...

強積金無改錯名, 真係好似俾人"老強"咁. 我個d唔見7成, 靠佢養老都係食蕉.

L L 說...

所以咪話驚天大騙局咯!