2009年5月28日星期四

1551

.
15

51
.

23 則留言:

自由行 說...

1551..都無大變....我講個咀呀!!

巴黎旅客 說...

哈哈...個鼻都一樣!
少年俊朗
中年有型
恨死隔籬!

Desertfox 說...

帥啊!

佛爺 說...

校長,這兩張是黑白照片.吾!..... 我估應該不是你,多數是你高曾祖父,可能是拍攝於清朝光緒年間.不過咁,你傳承了你高曾祖父的遺傳基因,所以,這兩幅照片又確實是你的昔日和今天.

Ebenezer 說...

睇你個標題,仲以為係講股潻!

laulong 說...

小行,巴黎:

我個咀同個鼻都冇整過嘛!

其實個咀愈黎愈唔膶腸喇,聽講膶腸好喎,所以都有啲失望架!




Desert:

边係呀,我係老餅,你地才雄姿英發。

毛澤東年代有首歌:

世界是你們的,也是我們的,但是歸根究底是你們的,但是歸根究底是你們的.....




佛爺:

真利害!說話一個圈,但又因果相承,舞到頭擰擰,果然高人。

死喇,依家耐唔耐要去你度養吓眼呢!




Ebenezer:

歡迎光臨!

哇,尋日個市升到化化聲,嚇死人。我唔夠勇呀,都冇我份!

肥貓 說...

嘩好厲害! 兩幅相唔係很大的分別, 你點保養架?

五十一, 一點兒都不像, 倒有點 "這個殺手不太冷" 的味道, 男人真係襟老啲!

oz 說...

是上次那張相,不過加了15,盡顯男性魅力.

Mag 說...

laulong..

年輕的俊,現在的型呀!!

the8 說...

嘩家陣型得多呀!!!

男人果然祗會越大越型...你係咪...卡臣又係咁!

laulong 說...

貓姐:

食少啲嘢咯,心境保持平靜咯,唔煙唔酒咯,冇夜蒲咯。

其實副眼鏡遮咗好多老態架。老,就係從眼部開始!




oz:

唔夠膽講魅力喇,只希望維持得耐啲。希望各位 blog 友都能長青。




Mag:

哇,我要請飲茶喇!你的照片才神采滿溢呢!




the8:

照片幾個月前喇,最近老態踩緊油,哇,就黎 hold 唔住!

卡臣就真係型喇!

Singer/ 歌手 說...

拿, 你問我, 我覺得51啱我TASTE D, HA~

卡臣 說...

the8 & laulong

忍唔住要講句:

你們心地太好
日行一善

篤篤篤撐 說...

51....好惡ar~~

eric 說...

嘩真喺好型!


嘩卡臣破關啦!

Hana 說...

我覺得51型啲喎!

卡臣破關有咩咁奇吖?!姣婆守唔到寡吖嘛!卡臣快啲出啦!

laulong 說...

歌手:

果然應咗之前貼過嘅一個 post:

http://lau-long.blogspot.com/2008/10/blog-post_15.html

過五十嘅男人衰唔晒架,信焉?




卡卡:

真係望眼欲穿,幾難得見到你露面。

我同 the8 講真架,尤其係我,濁世裏的老和尚---不打誑語!




篤篤:

我樣惡咋,個心其實好善良!




Eric:

我扮吓嘢咯,去到尾喇,再黎就只可以衰翁的形象見人!

卡卡破關,一定閃亮登場,殷切期待呀!




Hana:

51型啲?真係至好。

我都係咁話,大大聲:卡臣快啲出啦~~~~~

市場維京人 說...

51 都咁俊朗?好嘢!

Desertfox 說...

Market Viking,
That's what I am saying, if I look like him when I am 41 I would be happy.

richmapoorma 說...

真的保養得好.

laulong 說...

維京:

你愛運動就一定會好過我!

尋晚開酒戒,飲到滿天星,同你一樣嗰句: Cheers !




Desert:

你同阿嫂互相滋潤,一定得喇!愛情使人長青呀!




Richma:

養住咯,希望可以睇市睇到幾十年。依家每一個巨浪,唔論升跌,都有佢唔同嘅原因,真係大開跟界!

佚名 說...

爺爺係無添加既51
仍青春無敵!

laulong 說...

乖孫真係乖,爺爺鍚錫!