2010年7月7日星期三

死喇死喇 ,八爪魚保羅估德國輸

.


「棲身德國的神奇八爪魚保羅,早前推測五場有關德國在世界盃戰果全中,引來全球矚目。周三德國對西班牙的準決賽,萬眾矚目的戰果預測終於揭盅,保羅竟然賣國估國家隊德國輸波。

今次賽前預測,水族館在當地時間周二早上 11:00(本港時間今午 5時)進行,保羅最終牢牢抓緊貼有西班牙國旗的箱子,似乎想要表達西班牙今仗必勝無疑。

兩歲的保羅在今屆賽事百發百中,在德國對阿根廷的八強戰中,經過個多小時「思考」,終決定選擇德國國旗的箱子,結果德國順利以 4:0大勝阿根廷晉身四強,結果惹來阿根廷球迷的追殺令,誓要將保羅煮成海鮮飯。」



拿拿拿,後生魚,錯係唔緊要嘅,哩個世界邊個冇錯過?犯過錯先至可以成長得更強大,所以我俾你錯一次,錯一次咁多喇,O.K.?
.

19 則留言:

肥貓 說...

你 "成副身家" 買左德國贏?

不過講開又講, 荷蘭今年好 "附碌" 都場場贏, 好似如有神助咁, 死啦! 如果俾佢地贏埋個worldcup, 就天無眼啦!!

Armadillo 說...

哈哈,有時小動物嘅神奇預感真係唔到你唔信架。你使唔使買返西班牙做對沖呀?

Ebenezer 說...

大家都好信邪wor!

我諗,佢都係因為俾人恐嚇過,家吓驚自己俾人攞去煮西班牙海鮮炒飯,所以先至揀西班牙啫。

Coffee n Tea 說...

都唔知想八爪魚保羅準定唔準好?如果佢再下一城,要追殺佢嘅就係佢啲國人喇!慘喔!

詩白爾 說...

可能佢覺得西班牙海鮮炒飯先係佢安身納命之處呢~

:P

sun 說...

對上一次佢估錯, 就係 08 年 西班牙對德國, 佢估 德國....

laulong 說...

貓姐:

我副身家?咪好似電視裏面個後生仔喺茶餐廳發現中左六合彩....安慰獎都咁雀躍咁咯!

即係....我嘅投注蚊螆到唔恨!



Armadillo:

要呀,我打算揀總入球 1,2, 同比數 1:2 對沖。




Ebenezer:

佢俾啲 don't cry for me 阿根廷嚇到傻咗,再唔敢放恣?其實洩露天机係危險嘅,睇黎佢真係幾危險!




Coffee:

德國人養佢過噃,如果佢係豬,就仲危險啲,德國人鍾意食咸豬手。




詩白爾:

可能係因為佢知道西班牙人鍾意食海鮮,所以明知德國贏,都 lui 落西班牙到,咁就边邊贏佢都唔駛死,哇,哩隻世界魚呀!




Sun:

吓?佢有錯過嘅, 吁.....咁都好啲!

匿名 說...

八爪魚呀八爪魚呀。。。放心呀我唔會食你既,因為你仲要估下邊個贏呀!!

p.s. 上次單八卦野係兒童不宜架!咁精彩都走雞,你真係飲多左0羅!

自由

laulong 說...

話唔定係我走左之後至發生,噢,真係走寶!

匿名 說...

有機會就講你知!十個蘋果滿分既話,單野都值九個。我齋聽都笑到停唔到口。

自由

瞎子 說...

haha... look look:

http://twitpic.com/22i0wx

laulong 說...

哇,九個蘋果?小行,你得閒就過啲料俾師傅啦!

laulong 說...

吓?瞎子兄,那是假的?但全香港報紙都咁報道噃!

瞎子 說...

劉兄,真亦假時假亦真呀。

不過香港報紙多報流料,特別是財經版。

laulong 說...

投資市場藉消息謀利真係常有。忽然想起,若外圍莊家在這個賭局作假,引人作錯誤投注,也未嘗沒有可能!

瞎子 說...

所以話賭錢十賭九輸呀。

但太多香港人樂此不疲,無計。

laulong 說...

賭性不改嘛!周圍都係架喇,能夠有節,真係唔容易架!

the8 說...

如果海鮮炒飯嬴的話! 我會誅保羅十族! 懶理膽固醇!

laulong 說...

睇緊呀,the8, 似乎真係要食海鮮炒飯,德國冇勢呀,哩次大鑊!

(上半場 28 分鐘, 0:0 中 )