2010年7月10日星期六

還有一個未來哥

.
印象裏從沒有一屆世界盃有這麼多的花邊新聞,巨胸夾機女,神算八爪魚,預言小鸚鵡,現在還多了個網絡未來哥。

據說未來哥早於6月13日在百度發表帖子,說荷蘭將會在決賽遇上西班牙,結果是前者取勝 :

" 我来自不远的未来,我知道很多人只会把我的话当是个玩笑,我愿意先给大家一点事实的证据。   

我给出的的证据很简单,目前世界最关注的世界杯,决赛双方将是荷兰和西班牙,荷兰2:1 战胜了西班牙,斯内德和另一个你们猜不出的替补球员进了球。希望我的这番话不要在世界杯决赛前传到南非,否则我担心球员心态受影响,从而改变了历史。   

一个月后我会回来,那时候希望你们愿意相信我的所有关于未来的话!"


八爪神算已 tip 了西班牙會是世盃皇者,預言鸚鵡與未來哥都揀了荷蘭,你信那個?
. 

9 則留言:

Ebenezer 說...

點解忽然咁多怪力亂神?

L L 說...

haha, 唔會係國之將亡掛?

Armadillo 說...

呢條友真係高招!就算估錯咗,最多咪換過個網名估過第,又唔使死嘅。但係如果俾佢估中就發喇,到時肯定紅過李承X!話唔定條友根本就用咗好多唔同網名預測過唔同嘅賽果,梗會有一個中啦。

Quality Alchemist 說...

鸚鵡與未來哥有沒有track record先?

L L 說...

Armadillo :

我都諗過條友仔可能會係你講嗰招,不過姑罔聽之,有哩啲嘢點綴吓都過癮嘅!




QA:

未來哥就靠早成過月前嘅預測,星州鸚鵡聽講都連中幾場喎!

the8 說...

依家我嚟食水尾出動『super dog』會唔會太遲呀? XDDDDDDDDDDD

L L 說...

kakaa, 你啲寶貝狗狗有咩嘢好介紹?如果中咗我送上狗糧,再加無花果吖!

Quality Alchemist 說...

德國今天在世界盃季軍戰以3比2力克頑強抵抗的烏拉圭,這次參賽表現出色,終未空手而回。

Paul八爪神算又中!!!

L L 說...

我一路睇都以為德國會輸,點知都係八爪神算中了,看來今晚佢估中的機會甚高,哩隻乜鬼八爪魚黎架?