2011年1月8日星期六

手機隨拍世侄子

真係世侄子。



跟年青俊彥漂亮的爸媽飛幾千里路回到香港,見了我這個老伯伯,和另一位漂亮的姐姐。

老伯伯 N 這麼多年未抱個 BB, 初抱真有點緊張,但抱落還好,帶小BB 到食店旁的舶來家用品店逛,小眼睛望著小玩意時像有無限好奇,也非常安靜。呵呵,三十年前已獲抱 B 聖手稱號的我真也寶刀未老!

小BB,祝你快高長大,聰明伶俐,跟你爸媽一樣令人喜愛!
.
.
去年今日:酒醉
.

16 則留言:

Ebenezer 說...

哈哈,光頭仔,好得意:)

laulong 說...

係呀,佢笑個樣仲趣致,只是手機慢,捕捉唔到 :)

卡臣 說...

要求貼相:另一位漂亮的姐姐。

Armadillo 說...

抱B呢家真係咪搞,萬一失手跌咗落地,去邊度返個B嚟賠俾人!而且我又驚自己個樣會嚇親阿B,嚇到佢瀨屎瀨尿就搞到自己啦!

laulong 說...

kaka, 卡卡真厲害,總有位俾你入到。

貼靚姐姐相,我冇話事權架!嗱如果佢睇到你哩段留言又通知我 OK 嘅我至敢貼架!

laulong 說...

Arma:

我初抱時都驚架!張相係我初抱佢時我幫佢影嘅,佢都有啲怕陌生,後來我抱佢行咗一陣,就 OK 喇!

咁我話晒都抱 B 無數咯,我抱過嘅 B 依家最大嘅都過三十,所以我都敢咯!

匿名 說...

唔該係姨姨唔係姐姐好冇?

貨不對版所以冇得貼。

laulong 說...

咁我覺得係漂亮姐姐嘛!

嗱,卡卡,睇到咯,冇得傾呀!

匿名 說...

要求貼相:另一位漂亮的姐姐。 x 2
唔係既,靚姐姐謙o者!!
不過無靚姐姐睇, 都有靚bb仔睇!

自由

laulong 說...

haha, 小行,對對!

HoLLyCoW 說...

真係唔該以後唔駛加个"真係"啦! 我地信你人格的! ^_^

largeheadboy 說...

識得望鏡頭大個仔一定好醒目架!

laulong 說...

牛牛:

哩一篇真係唔駛嘅,只係沿於上一篇玩下 gimmick. 幾廿歲人仲邊夠膽生吖 :)




大頭哥:

BB阿爸係長春籐大學畢業,阿媽秀外慧中,個 B 梗醒目喇!

Coffee n Tea 說...

胖小子!我一睇到BB就想抱下,哈哈!:P

l.minor 說...

"三十年前已獲抱 B 聖手稱號"<-哈哈,咁勁?

BB可愛啊!

laulong 說...

Coffee:

女生就更加喜歡抱 B 喇 :)




minor:

係呀,嗰時啲 BB 喊到唔停,佢阿爸阿媽長輩都抱唔掂,俾我一抱,冇幾耐靜晒,瞓到隻豬咁,是為聖手 ^^