2011年1月21日星期五

讓女人飛

給她一張機票

給她一個由衷的讚賞

給她送上她一直渴望得到的

給她知道她甚麼時間都可以做主

給她知道你可以甚麼都不做去陪她

給她弄一頓她最愛吃的晚餐

給她在疲累裏送上溫柔的按摩

給她知道你永遠記得她及你們兩人的重要日子

給她綺妮而激越的高潮

給她在她好友之前得到你無限的尊重



要讓女人飛,還有很多很多罷!
.

18 則留言:

largeheadboy 說...

幸福啊女人~

卡臣 說...

題目「讓女人飛」讓我誤會「給女人甩掉」添!

佛爺 說...

校長:


有冇「女人讓男人飛」呀?

C.M. 說...

XD 淨係個標題已經夠搞笑!

篤篤篤撐 說...

給她綺妮而激越的高潮
>>>呢下唔一定次次得 !

naruto 說...

咁,佢有無給番D咩野比你啦?

laulong 說...

大頭哥:

但事實上,並非個個女人都可以幸福的,能讓女人飛的男人是很珍稀的,我就唔係喇!



卡卡:

那是「被女人飛」嘛!剛看你的 blog , 你說中學時俾人撬牆腳(結果被飛),我唔信架,你飛人就有之!




佛爺:

呵呵「讓男人飛」哩家嘢,就要女 blogger 寫咯!




CM:

尋晚睇完讓子彈飛,出咗戲院一路行一路諗,讓乜乜飛,讓物物飛,忽然前面走過一名美女,於是:讓女人飛咯 :p




篤篤:

哩家嘢梗係喇,唯有唯有......盡力而為咁喇!




naruto:

我都冇辦法讓女人飛得高高的,所以.... 我嘅回報係冇嘅,只能夠繼續潛水。

Armadillo 說...

哈哈,仲有每年都要帶佢去歐洲shopping!

eric 說...

男女一齊飛就最好啦。

新鮮人 說...

女人不一定要等"給",
她們可以自己做自己,
有時不需要男人了!

laulong 說...

Arma:

每年去歐洲shopping?哇我要遁地咯!




Eric:

呵呵梗好喇,一齊飛到掟就最好,這又叫比翼雙飛 ^^




新鮮:

物質上當然可以,但感情上、身體上還是需要的!

新鮮人 說...

從前的是,
如今的不敢講了!

laulong 說...

啊啊,這個我明的,但正常的還是較多罷!

Ebenezer 說...

單睇標題,我都以為你係寫個悲慘遭遇添^^

BTW, 有冇呢d經驗啫??

laulong 說...

俾女人飛嘅經驗,有呀,迄今有一次。

讓女人飛嘅經驗?有啲做到有啲做唔到。

卡臣 說...

我作故仔咋,不是回憶錄呀。我無買雷曼架!

嘿嘿 說...

万一飞了一去不回头呢?怎么样?哈哈哈~

laulong 說...

卡卡:

你講故仔咁叻,我地會慢慢信晒你;但有 d 就點都唔信,像極品如你點會俾女飛;精明如你又點會掂雷曼,啱晒數!




嘿嘿:

啊,早飛走了,我的青春小鳥一去無影踪,喇喇喇喇喇...... XDDDD