2011年6月14日星期二

我兒絕不花生米

最近很愛吃這隻維力清香雞汁手打麵:

網上照片(台辦包裝,跟香港略有不同)

結果中招!裏面的麻油包驗出了塑化劑 DEHP。但這麵真的很好吃呢,麵身有勁,湯水鮮甜,早已成了我的新歡,之前深愛的胡椒麵早就變大婆去了。

我給這麵的恩寵,雖不至於陽雲台上,朝朝暮暮,但隔三差五就來一次,那頻密的恩遇,接觸時的快感,都叫人情迷不已。

早前傳出台灣食品有塑化劑,也擔心過這麵會不會有呢?今天讀報,果然,雖然要每天吃上 66 個麻油包才超標,但我相信我的血液多多少少已被塑化了。

男人被塑化了有甚麼惡果?呵呵,幸好我在塑化劑未廣泛塗毒前已生了兩個。今天讀報,知道有嬰兒因母親長期誤食塑化劑而陽具變小如花生米,而他們嘛,哈哈,很好呀,勁好呀,絕不花生米!
.
.
.
去年今日:再談賭
.

13 則留言:

Ebenezer 說...

哪你有沒有花生米....

新鮮人 說...

這篇是笑話嗎?
哈哈~~

大小不是最緊要,
至驚唔生唔死有排捱呀!

l.minor 說...

你沒可能知道他們現在的size ....XD

naruto 說...

麻油包都有呀?真係防不勝防呀

largeheadboy 說...

咁仲夠唔夠膽食呀?

卡臣 說...

粒粒皆辛苦.....

韻味熊貓 說...

每天吃上 66 個麻油包才超標

一日接吻66次,口水都會超標喇!咁即係唔洗驚喎!

嘿嘿 說...

你点知嘅?

花生米?米花生?生米花?生花米?米生花?花米生?哈哈哈哈哈~~~

L L 說...

Eben:呵呵,我阿媽陀我時仲用緊咸水草綁餸菜,連膠袋都冇,那來花生米!



新鮮:對佢地哩講緊要架,kakaka…



minor:同佢地去游水咯, umm, big boy咯 :p



naruto:係咯,都唔係好明,點解連麻油都要落?



卡卡:粒咗就真係辛苦咯!



佛爺:呵呵,一日吻 66次,咁樣超標就幾深情咯 ^^



嘿嘿:昅到咯,去游水喺更衣室到!哈哈,最緊要咪生花……

Armadillo 說...

呢隻簡直係男人剋星,仲毒過三聚氰胺!台灣卒之可以贏番大陸一次喇!

L L 說...

呵呵,08年毒奶粉案啲民煮派就猛吹,話如果行西方民主模式,就唔會有哩啲事啦。依家台灣行咗西方民主選舉過十一年啦,咪一樣出事!班友又嘈都唔嘈吓咯!

嘿嘿 說...

是哦!没听到有人骂黑心台商。也许他们也都成了花生米,冇卵户(卵核-闽南话,也作卵葩)了!

哈哈哈哈哈~~~

L L 說...

haha, 花生米,,冇卵户,我都從來覺得這些民煮派是亢奮性陽痿, kakakaka....