2012年1月18日星期三

又出早糧

.
沒讀過阿濃這書,只取書名之意


這也許是曾蔭權治下我唯一欣賞的德政咯!

教書幾十年,政府都會喺聖誕假前出十二月份糧,叫做普天同慶,又可以搉谷一下消費,但農曆新年呢?理你過年是月頭月中月尾,都從來欠奉,但今年竟然破例,今天已經出了一月份的糧!

一月是稅季,剛交了首期稅,年關又至,正在嗌救命,忽然天降甘霖,都咪話唔爽癮!

有同事話出早半個月,二月份就難捱咯,但理他呢?說不定二月份又中六合彩呢!今朝有酒今朝醉,第日嘅事第日至諗咯!
.
.
.
去年今日:那年青海
.
.

27 則留言:

Ebenezer 說...

嘩!你今年發達囉^^

匿名 說...

That's why our ordinary Hong Kong people so jealous of our "Obedient Servant".

Too much Welfare!

the inner space 說...

已臻化境!

Hana 說...

係囉係囉醉咗先算,哈哈!

熱血艾德 說...

真的好像是唯一的德政~~

laulong 說...

Eben:

今年發達,係就好呀 XDDDD




匿名:

我唔係公務員呀,我只係個跟標準薪級表出糧嘅資助學校教員 :)




inner:

我時時俾人話唔化架 :p




花花:

係咯,理得咁多!尤其今年話係末日年!




艾德:

哩個政府冇瓣掂,早出糧都算貼心架喇!

卡臣 說...

消費推動經濟啦

魔術師 說...

多得校長提醒,真係幾乎唔記得交稅!

largeheadboy 說...

我都出咗糧,乜唔係年年都係過年前出糧嘅咩?
不過真係交晒稅左手嚟右手去呀~

Desertfox 說...

我们这里税是预先扣起来,所以不会有交税的烦恼,除非是突然间赚了比估计多的钱。

今朝有酒今朝醉,饮胜!

佛爺 說...

校長:

有時真係要有酒今朝醉,顧得咁多真係會黐線,嘻嘻!

Armadillo 說...

快樂紅簿仔,何解?哈哈,校長你攞本紅簿仔出嚟,數一數存款有幾多個位,咁就梗係快樂啦!

匿名 說...

弊!我未交稅!

自由

laulong 說...

卡卡:

除咗消費,仲有鋪草皮 :(




魔術師:

小心俾人罰錢呀,呵呵~~




大頭哥:

出政府糧就唔係咯,証明以前聖誕早出,過年唔早出真係重洋輕華。




Desert:

咁祝你突然要交多啲稅,飲杯!

laulong 說...

佛爺:

所以我只會玩到黐線,尋開心到黐線!




Arma:

快樂紅簿仔喻出糧咋,我係月光族,晚晚賞月 ^^




小行:

快去交呀!記住準時交,師傅第時啲生果金靠你喇!


哎吔又要去聽 talk 喇, go go go !!!

Armadillo 說...

晚晚賞月?哈哈,好耐人尋味喎!

laulong 說...

kakaka, 想象無邊界~~~~

cc 說...

今個月份糧真係「及時雨」。

laulong 說...

嗯嗯,謝謝留言啊 :)

Hana 說...

恭喜發財!萬事勝意!

the inner space 說...

先祝食神高照橫財就手!

Mag 說...

新年快樂,身體健康,事事如意!!!

laulong 說...

謝謝花花 :)

laulong 說...

inner:

我想要錢多啲 XDDD

laulong 說...

Mag:

你都係!大家都全年順景!

the inner space 說...

橫財就手都不夠了?哈哈哈哈!

咁就祝你中頭獎喇!

laulong 說...

中頭獎梗係好!

我嘅意思係食我就麻麻,不如愛錢咯 ^^