2014年5月16日星期五

厚多士事件的低智與反智

.
網上圖片
低智在視頻一出,大部分人都把之定性為中港矛盾另一事例。

昨晚與朋友手機上交流,就提出了疑點,我問朋友能講出深圳市長、廣州市長姓名?

不上網找當然是講不出了,以一位國際大都會先進城市的知識分子,都講不出鄰近城市的市長名字,我們會相信一個內地躁狂師奶遊客會順口就道出香港特首的名字?

於是我推斷,這位躁狂師奶很大可能是移居香港一段時間的新移民,即是說,是香港人,與甚麼自由行帶來的中港矛盾了無關係。

今天上網,竟有自稱為那小孩子幼稚園班主任的網民,在社交網站貼出文章,指出躁狂師奶母子過去的五宗罪,間接證實了我的推斷。

妄下結論是今日很多香港人的弊病,思考不夠通博不夠周密,沒能縱向 (古今) 和橫向 (中外) 相互發明思考,卻自以為真理在手,實在可悲可笑!


順帶推介今日晴報雷鼎鳴的文章:〈中國打貪難一蹴即至〉,引述一位叫雷米雷斯 (Carlos Ramirez) 的經濟學家文章,以 GDP 實質購買力計算 ,1870年的美國跟 1996年中國同為 2800 美元,而當年美國的貪污程度比 1996年中國嚴重 7 至 9倍。

想說甚麽?這就是縱向橫向思考的一例。
.
.
.
相關文章:厚多士姐的控訴  

                :地鐵剪指甲

                :地鐵異象之這女人真臭
.
.
.


18 則留言:

新鮮人 說...

個point係那個人的出身,文化背景,
並不是拿什麼身份証呀!!

我有兩個好朋友都係新移民,
十二,三歲移民香港,
受香港教育,在香港氣氛下成長,
如今為人有教養有禮貌,
唔會隨地俾子女痾屎痾尿,
這就是個中港的分別。

我曾經過問過佢地點解中港人點解咁唔同,
佢地兩個都話教育和社會風氣問題,
上面普遍係自私自利,
不理人死活的人較多。

神来之笔 說...

慚愧之至 x 2
1. 本人也墮入同樣的思想盲點。
2. 本人連自己所在城市的市長名字也不知道。 :-/

韻味熊貓 說...

校長:

每年夏天都有一啲美國人,開車到加拿大的尼加拉瓜大瀑布,車頂放滿滑雪工具,周圍問人去滑雪要朝那一個方向走.仲要年年都有一班咁嘅戇居佬至奇喎!

唔知香港有冇人夏天去韓國滑雪呢?嘻嘻!

「縱向 (古今) 和橫向 (中外) 相互發明思考」
我也未曾想過作如此比喻,實在講得好精闢。

加拿大第二大城市「滿地可」,最近兩年換了三位市長,三個都是被控貪污而落台.貪污邊度都有,睇下有冇咁多錢嚟貪啫.嘻嘻!

匿名 說...

我都識2個北京當地人,一個地道上海人,都係大約2003年前後認識佢地,我偶爾都會去北京上海探佢地,真係可以對燈火發誓,我冇見過佢地係街到大小二便,佢地又冇出過國又冇受過外國禮貌教育,真係唔明點解探佢地時,佢地咁忍得唔隨街痾,可能比面我掛,嗯....諗諗下,北京上海d清潔工都相當勤力,我逛街都冇見過個d野,妖!係唔係我時運高呀,北京上海起碼都有幾千萬人啦,隨街痾都不留痕跡,我唔係好信囉,睇死都係共產黨做假啦,係唔係先!
(少留言,不留名了)

匿名 說...

我在美國酒店食完自助早餐, 因為唔記得收拾餐具, 俾我那12歲移民當地的姨甥不停嘀咕, 還說怪不得咁多人討厭中國人, 因為中國人"衰格".
我即時設身處地地為一些遊港的內地遊客感到一份無辜. 有些事情我們又是否要求得過高了, 又或我們自己的價值觀都有點扭曲了.

the inner space 說...

劉朗兄:這幅漫畫我都有嗮了些時間去閱讀。


對於雷生篇文章:
”1870年的美國比起1996年的中國貪污程度要高出7至9倍!“


1870年 距 1996年 126年,量度的方法與標準需要相確,用倍數比例來表達,總不及用 absolute value 比較切實。還有是全民貪,或只是高官貪,or 商業關連都貪。

雷生只是引用 雷米雷斯(Carlos Ramirez)一小段,想必須閱讀原文全篇,根據上文下理較為妥當。

愚弟一時間找不到,兄台可有資料例如:URL 網址 書名 可以幫助參考。




Quality Alchemist 說...

同意新鮮人的「個point係那個人的出身,文化背景,並不是拿什麼身份証呀!」
這兩天到深圳大學園開會議,在羅湖到科苑一小時的地鐵中,已經看到有人讓座。
沒有看到有人違規。

奕山 說...

劉兄,

我每日都搭地鐵返工, 都有見過老外, 白領, OL, 學生...係地鐵車箱入面食嘢, 咁多年從未見過有人理喎! 哈, 不過如果個主角係疑似國內同胞, 就會變咗好大件事咁...

唉...香港人...真係...都唔知點形容...唉

韻味熊貓 說...

the inner space:

美國南北戰爭(1861-1864)之後,當時工業農產品,如棉花等,已經可以用機械來幫手,不需要使用大量人手。大量黑奴就被移居北部的工業城市,變成工廠勞工,造就了十九世紀末的美國工業革命。同時,也形成了美國大城市的貧民窟。

南北戰爭只是象徵意義。雖然南北雙方共有七十萬士兵陣亡,其中四分之三是18 - 21歲的青年人,但戰爭並沒有實質改變黑人的命運。戰後由白人組成的「三K黨」,一直繼續殘殺黑人。而「三K黨」的成員,包括法官和警察等執法人員,他們幫手做殘害黑人的事情。

戰勝的北方,為了安撫南方人的情緒,並沒有把南方的叛將「羅拔‧伊‧李」將軍判刑,而是讓他做了「維珍尼亞州」(弗吉利亞州)大學校長。而北方的戰爭英雄「格蘭」將軍,就成了腐敗政客的傀儡。

總的來說,十九世紀末至二十世紀初的美國工業革命,官商勾結和腐敗是十分嚴重。但嚴重至甚麼程度,我就不清楚,因我只是略知一點美國歷史而已。

奕山 說...

我也親身經歷過Quality Alchemist說的情況, 去完旅行我背上很大的背包在深圳坐地鐵, 應該是很疲倦的樣子, 試過有兩次有人讓位比我, 當然不好意思坐... 一個係呀叔, 一個係後生仔... 都好有禮貌 : - )

匿名 說...

此言差矣, 珠三角人民講到梁振英個名有幾咁奇? 佢地日日接收香港電視資訊, 相反香港無咩人會日日睇廣州台掛, 香港人講唔出廣州市長有幾咁奇, 港粵之間的資訊流, 不是對等的.

匿名 說...

每個人都是瞎子摸象, 你見到內地人好有禮, 讓座, 咁又點啫, 另一方, 都有人見到周地吐痰同痀屎, 兩方事實都存在, 不能互相排斥其真實性, 你又唔係全能全知, 你睇到咩或你睇唔到咩, 證明唔到任何嘢架噃

匿名 說...

"貪污邊度都有",魯迅都講過, 中國人常說臭虫到處都有.....

總有程度的分別吧, 加拿大的貪污同中國的貪污並列而談, 未免太睇得起加拿大了...

匿名 說...

加拿大拎黎同大陸比,真係唔啱既,但係d人就好似你所講都係瞎子摸象去睇中國囉,你又唔睇下所謂民主大國印度,冇屎冇尿?冇強姦冇貪污?不過好似你地d擘大眼"講真話"既人,當然見到大陸發展永遠都追唔上所謂既民主國家如印度,菲律賓,埃及,等等啦,其實香港傳媒新聞版日日講大陸點衰,大陸百分之99.9%都係貪官仲運走哂d錢,就係唔講點解大陸係邊到刮d錢起基建?大佬呀,唔係正係得北京上海呀,仲有天津,成都,深圳,廣州,大連,青島,重慶,南京,哈爾濱等等,唔信又或者唔想瞎子摸象,去下所謂已民主既國家同大陸既城市逛逛先比較啦!

匿名 說...

1035 匿名:

珠三角人民常睇港視新聞報道?還是港視啲低 B 劇日提夜提梁振英?

個女人盛怒之下隨口就爆出梁振英,佢真係好熟香港特首 XDDD

哈,你啲自定義,笑死人!

匿名 說...

1044匿名:

啱架!大陸十三億人,點會冇衰人呀,所以唔駛大造文章,人地咁講只講哩個道理你知,你就係收唔到。


1054匿名:

佛爺冇提到程度,只提到邊到都有貪污個案,做乜屈佢話將加拿大等同中國啫?

你去修吓語文傳意喇!

韻味熊貓 說...

1:05匿名:

謝謝你的辯解!本來我不打算為該項指責回言,因如此無中生有的冷嘲熱諷,我實在沒有去為自己辯護的智慧。

一些抱著非黑即白思想的人,對於中性的見解,也視之為洪水猛獸,感到衝擊著他們固有的立場。或許,這是他們受過創傷的後遺症吧!

奕山 說...

來歷不明,躲藏暗角無的放矢理應大可不理,但關於「兩方事實都存在, 不能互相排斥其真實性, 你又唔係全能全知, 你睇到咩或你睇唔到咩, 證明唔到任何嘢架噃」這段話語應該去MK同扮大便那幫人講。

今次你可能你去錯了地方留言,或者你根本唔知自己講緊乜,又或者你理解同表達能力都有問題。宜多加閱讀進修,開濶視野。

以正視聽,自重。