2022年1月10日星期一

葉劉變了孽留

AO 黨成班廢柴無料扮代表,圍爐取暖成了個利益集團,固然可恨,原來正苦總部裏的手袋黨更可惡。

臨阱,兆恥,虐華,攞飯,幾個婆娘互相包庇,亂港禍港行為罄竹難書,根本就係現代版女禍!

原本孽留還有些正氣,但洪門事件,竟然撐佢師妹臨阱,話要由聶耷拳去調查參與洪門宴的高官,譬如有冇用安心出行,有冇政治敏感度。喂前者駛唔駛乜嘢調查呀,有用就有用,冇用就冇用。至於政治敏感度,也沒有所謂調查,要用測謊機嗎?要用圖表鋪線分析?幾個儍B望住個屏幕喺度發楞?

其實講開政治敏感度,唔該查埋臨阱個私人秘書點解去咗出席,仲要坐主家席先喇!

仲有,條耷拳只係管公務員,唔係管問責官員,要查,就要用高一級嘅政務司長,依家投置超哥唔用,唔啱數喎!

孽留盲撐,該是為了力保行會地位,也表示跟手袋黨同氣連枝。哩個婆娘年齒日增,就愈見陰陽怪氣,政治能量與前景,只會日薄西山,逐漸黯淡玩完!

.

.