2022年1月26日星期三

我係特首,你地要睇我面色

真係未見過咁腦殘,卻又剛愎自用,不知反省的特首。

你個尊容好好睇嗎?不喇,眼臉下垂,大細超,淨睇你對眼都已不欲觀,但你個婆娘仲未知醜,記招內人人戴口罩,你卻自以為尊,我同你地唔一樣架,我係阿頭,你地唔係,我唔戴罩正係體現了我與眾不同至高無上。佢似乎已經忘記了佢點樣批評參加洪門宴的下屬,自己就繼續做一個負面表率!

我要行使公民執法權,去追究你在有公眾參與場所違反口罩令,你要為哩件事負責,罰款,下台,燉冬菇!

百官之首喎,市民之表率,咪側側膊唔多覺!

講開講,你條劏豬凳,面目可憎,見你後面就憎到你前面,你戴唔戴口罩,都令人倒胃要嘔!堅唔明白那 19% 支持者點頂你,不過諗落也是有解的,一群冇腦屎虫,溫臭屎是你們的本份,除了鑽出鑽入,蠕動飽餐,歡呼喝采,還可以做些甚麽!

.

.